vidim da ovdje ima velikih funova Guzzija pa da malo
napisemo o novijoj povjesti ove slavne tvornice.....
Nakon dugogodisnjeg laganog umiranja krajem proslog vijeka
napokon Guzzi ide na prodaju i kupuje je Ivano Beggio koji je vlasnik Aprilije.
Beggio je covjek sirokih pogleda,dubokog dzepa i zeli vratiti
Guzzi tamo gdje mu je i mjesto..na pocetku se nalazi u nelagodnoj
situaciji jer mora mjenjati kompletno osoblje u tvornici ,ljudi koji rade u
toj tvornici vec 30-40 godina ,ljudi koji su je i doveli do propasti..
Nakon praznjenja skladista koji su bili prenatrpani raznim V 11-Nevada 750 i California
uspjeva napraviti novi model s kojim pocinje nova era Guzzija-BREVA 750.
Breva koristi agregat od Nevade jer nazalost do tada Guzzi raspolaze sa samo
dvije kubikaze 750 i 1100.Na masini mjenjaju mjenjac,skidaju karburator i stavljaju
elektronsko ubrizgavanje,lmijenja se kvaliteta materijala,lijepo izgleda,jedina stvar koja
upada u oci je ona tanka straznja
guma jer radi kardana ne moze se montirat sira od 150..
Vracam se na Beggia,Beggio je sretan,vise ga nitko ne moze zaustaviti,ulaze novac na sve strane,Aprilia
proizvodi modele tipa Falco,Futura,Caponord (koji su se pokazali kao totalni promasaj),
a najveca mu je mana MOTO GP.Tamo sa Aprilijom u kubikazi 125/250osvaja sve sto se moze osvojiti u zadnjih desetak
godina ,medjutim on zeli sve i radi projekt APRILIA MOTO GP-tri cilindra s kojom se muci nekih par godina
i tu zajebe stvar.Japanci su prejaki i a kad je shvatio da nema sanse vec je bilo prekasno,
banke mu stavljaju hipoteke na sve sto je njegovo i on prva stvar koje se morao rjesiti bio je Moto Guzzi.
Za Guzzija su zainterisirani mnogi,a najvise od svih KTM (i DUcati)...Austrijanci su zeljeli po svaku cijenu kupiti
tvornicu,ali tu najvjerovatnije urgira talijanska vlada jer ipak Guzzi predstavlja jedan dio povjesti Italije.
Da ne bi napravili istu gresku kao sa Benellijem ili Lamborghinijem ili cak Bugattijem koji nisu vise talijanski,
odluce ipak prodat sve Piaggiu.Piaggio odmah ulaze ogromne novce i odmah se vidi rezultat,eliminiraju
kompletno iz proizvodnje stare Californije,Nevada je dobila novi look,Breva 1100,Griso,Norge,Sport 1200
sve su to modeli kojih se nitko ne moze sramiti,dapace.
Prosle godine u tvornici su uspjeli izbaciti sa montazne trake 10000 motora sto je bilo nezamislivo
do prije nekoliko godina.
Da zavrsim jer sam se umorio,za moj pojam imaju puno potencijala,u rukama je mladih i ambicioznih
ljudi,generacijski se totalno promjenila klijentela,prije su samo starci kupovali Guzzi,danas i mladi
momci voze Guzzi bez problema......imaju manu PREVELIKA CIJENA.....da spuste cijene za nekih
15-20% ,a onda bi BMW imao stvarno razloga za zabrinutost....
premjesten moj post sa drugog portala
napisemo o novijoj povjesti ove slavne tvornice.....
Nakon dugogodisnjeg laganog umiranja krajem proslog vijeka
napokon Guzzi ide na prodaju i kupuje je Ivano Beggio koji je vlasnik Aprilije.
Beggio je covjek sirokih pogleda,dubokog dzepa i zeli vratiti
Guzzi tamo gdje mu je i mjesto..na pocetku se nalazi u nelagodnoj
situaciji jer mora mjenjati kompletno osoblje u tvornici ,ljudi koji rade u
toj tvornici vec 30-40 godina ,ljudi koji su je i doveli do propasti..
Nakon praznjenja skladista koji su bili prenatrpani raznim V 11-Nevada 750 i California
uspjeva napraviti novi model s kojim pocinje nova era Guzzija-BREVA 750.
Breva koristi agregat od Nevade jer nazalost do tada Guzzi raspolaze sa samo
dvije kubikaze 750 i 1100.Na masini mjenjaju mjenjac,skidaju karburator i stavljaju
elektronsko ubrizgavanje,lmijenja se kvaliteta materijala,lijepo izgleda,jedina stvar koja
upada u oci je ona tanka straznja
guma jer radi kardana ne moze se montirat sira od 150..
Vracam se na Beggia,Beggio je sretan,vise ga nitko ne moze zaustaviti,ulaze novac na sve strane,Aprilia
proizvodi modele tipa Falco,Futura,Caponord (koji su se pokazali kao totalni promasaj),
a najveca mu je mana MOTO GP.Tamo sa Aprilijom u kubikazi 125/250osvaja sve sto se moze osvojiti u zadnjih desetak
godina ,medjutim on zeli sve i radi projekt APRILIA MOTO GP-tri cilindra s kojom se muci nekih par godina
i tu zajebe stvar.Japanci su prejaki i a kad je shvatio da nema sanse vec je bilo prekasno,
banke mu stavljaju hipoteke na sve sto je njegovo i on prva stvar koje se morao rjesiti bio je Moto Guzzi.
Za Guzzija su zainterisirani mnogi,a najvise od svih KTM (i DUcati)...Austrijanci su zeljeli po svaku cijenu kupiti
tvornicu,ali tu najvjerovatnije urgira talijanska vlada jer ipak Guzzi predstavlja jedan dio povjesti Italije.
Da ne bi napravili istu gresku kao sa Benellijem ili Lamborghinijem ili cak Bugattijem koji nisu vise talijanski,
odluce ipak prodat sve Piaggiu.Piaggio odmah ulaze ogromne novce i odmah se vidi rezultat,eliminiraju
kompletno iz proizvodnje stare Californije,Nevada je dobila novi look,Breva 1100,Griso,Norge,Sport 1200
sve su to modeli kojih se nitko ne moze sramiti,dapace.
Prosle godine u tvornici su uspjeli izbaciti sa montazne trake 10000 motora sto je bilo nezamislivo
do prije nekoliko godina.
Da zavrsim jer sam se umorio,za moj pojam imaju puno potencijala,u rukama je mladih i ambicioznih
ljudi,generacijski se totalno promjenila klijentela,prije su samo starci kupovali Guzzi,danas i mladi
momci voze Guzzi bez problema......imaju manu PREVELIKA CIJENA.....da spuste cijene za nekih
15-20% ,a onda bi BMW imao stvarno razloga za zabrinutost....
premjesten moj post sa drugog portala