MotoGP "Silly Season" u 2025. (pretpostavke, glasine i predviđanja)

I SBK i GP koji je totalno u k.... copy/paste ono što britanci koriste vec par sezona .....
 
Evo Honda radi pritisak kako bi zadržala svoju poziciju. K'o fol Stoner će otić' iz GP natjecanja.

Mda, nazad u Australiju uzgajat klokane? Don't think so...

http://eurosport.yahoo.com/07112011/58/stoner-threatens-leave-motogp-rules.html
 
Stoner je samo reka svoje misljenje i covik dobro govori ovo je korak nazad  tu se slazem a to da ima mocnu pilu i da zeli da tako i ostane , pa ko nebi tako ? Dorna je malo zakasnila i ostali su zateceni jel su pravila za 2012. vec skrojili prije pa sad vide da ta pravila bas i nisu dobra za gledanost , sponzore i ukupne financije a sa CRT ce podici zanimljivost i masovnost samo to mi je nekako ko SBK a to vec imamo . Bit ce tu jos svega , svak vuce na svoju stranu....
 
Sve stoji, ali vozače se ne pita.
Mogu oni volit ili ne volit nešto, ali tim+sponzor (ako govorimo o satelitima) je taj koji treba iskeširat 5-6 milijuna ojra za tvorničku prototip mašinu, ne vozač.

Osim toga, i najbogatija momčad (HRC) sprema smanjenje budžeta za iduću godinu (2 umisto 3 ovogodišnja motora), tako da će se još tu puno toga izdogađat.
Pitanje je hoće li itko od satelitskih ekipa iznajmit koji Hondin prototip, budući za cijenu jednog mogu iznajmit dva ili tri CRT paketa (motor+rama+elektronika).
Ista stvar je naravno i sa nešto jeftinijim motorima Yamahe i Dukca.

O Suzukiju se špekuliralo da će (zbog sve boljih Bautistinih rezultata) u 2012. ponovo ić na dva vozača (+ Hopper), ali po svemu sudeći će se skroz povuć iz GP-a.
Ovi tjedan testiraju 800-icu za 2012. (budući nemaju resursa za razvoj hiljadarke), ali je pitanje hoće li uopće nastupat s njom u prvenstvu.
Suzukijev glavni mehaničar prelazi u Tech3 di će radit sa Doviziosom.
Znači i Bautistino misto Suzinog vozača je na klimavim nogama.

Sicovo misto bi moga zauzet Bradl (Suppo ga vrbuje), ali otvorena mu je opcija i u LCR ekipi.
Sve ovisi o Bradlovim sponzorima, odnosno novcima koje mogu prikupit.
Uz Bradla, za Gresinija će hiljadarku najvjerojatnije testirat i Iannone.

Neki vozači idu u WSBK (npr. Aoyama u Ten Kate), a neki prelaze u CRT ekipe (Edwards i još poneki), tako da...

Ali do početka nove sezone se može još puno toga prominit, vjerojatno i hoće.
Nadajmo se na bolje.
 
znači ipak ću se uhvatiti retromanije  :no:
 
papillon said:
znači ipak ću se uhvatiti retromanije  :no:
Samo ti iskopaj trake iz podruma, a ja ću donit DVD snimač, pa ćemo sve izdigializirat i dat dici ka (obaveznu) lektiru.
Šteta šta je (pre)malo materijala na torrentima.
 
Valencia Test.Session 1 as of 17:04 - 08/11/11
Pos Rider Team Fastest lap Prev. Gap Lead. Gap Laps
1 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:32.186 - - 40
2 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:32.322 +0.136 +0.136 42
3 Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:33.226 +0.904 +1.040 73
4 Randy De Puniet Rizla Suzuki MotoGP 1:33.544 +0.318 +1.358 55
5 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech3 1:33.652 +0.108 +1.466 75
6 Valentino Rossi Ducati Team 1:33.857 +0.205 +1.671 71
7 Andrea Dovizioso Monster Yamaha Tech3 1:33.859 +0.002 +1.673 49
8 Hector Barbera Pramac Racing Team 1:34.174 +0.315 +1.988 57
9 Stefan Bradl LCR Honda MotoGP 1:34.330 +0.156 +2.144 62
10 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:34.393 +0.063 +2.207 61
11 Franco Battaini Ducati Team 1:35.371 +0.978 +3.185 29
12 kousuke Akiyoshi Repsol Honda Team 1:35.728 +0.357 +3.542 34
13 Ivan Silva BQR Inmotec 1:37.159 +1.431 +4.973 44
14 Carmelo Morales TeamLaglisse 1:38.989 +1.830 +6.803 33
15 Gianluca Nannelli Grillini Team 1:39.173 +0.184 +6.987 24
16 Federico Sandi Grillini Team 1:39.827 +0.654 +7.641 9

Diskusirajte :D
 
Odakle je ovaj Ivan  :misli:
Jel Repsol ostaje sa 3.motora  :misli:
 
xx-SB said:
Jel Repsol ostaje sa 3.motora  :misli:
Ne.

Dovi je potpisa za Tech3
Bautista za Gresini Hondu
DePuniet za Suzuki
Bradl najvjerojatnije za LCR
Edwards ide u jedan od CRT-ova, najvjerojatnije Suter BMW

To je ovako iz napamet... imaš po netu sve transfere.
 
Angie said:
Valencia Test.Session 1 as of 17:04 - 08/11/11
Pos Rider Team Fastest lap Prev. Gap Lead. Gap Laps
1 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:32.186 - - 40
2 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:32.322 +0.136 +0.136 42
3 Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:33.226 +0.904 +1.040 73
4 Randy De Puniet Rizla Suzuki MotoGP 1:33.544 +0.318 +1.358 55
5 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech3 1:33.652 +0.108 +1.466 75
6 Valentino Rossi Ducati Team 1:33.857 +0.205 +1.671 71
7 Andrea Dovizioso Monster Yamaha Tech3 1:33.859 +0.002 +1.673 49
8 Hector Barbera Pramac Racing Team 1:34.174 +0.315 +1.988 57
9 Stefan Bradl LCR Honda MotoGP 1:34.330 +0.156 +2.144 62
10 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:34.393 +0.063 +2.207 61
11 Franco Battaini Ducati Team 1:35.371 +0.978 +3.185 29
12 kousuke Akiyoshi Repsol Honda Team 1:35.728 +0.357 +3.542 34
13 Ivan Silva BQR Inmotec 1:37.159 +1.431 +4.973 44
14 Carmelo Morales TeamLaglisse 1:38.989 +1.830 +6.803 33
15 Gianluca Nannelli Grillini Team 1:39.173 +0.184 +6.987 24
16 Federico Sandi Grillini Team 1:39.827 +0.654 +7.641 9

Diskusirajte :D

Reko bi ocekivano osim Suzukia sa De Puniet koji je vozio 800 i napravia odlicno vrime....Rosi kaze da je zadovoljan sa snagom koju sad ima Dukac al da je problema sa gripom straznje gume , Dovi se prvo vozio na 800 da se malo usemi pa je onda isa na novu m1 , Bradl isto vozio ovogodisnji motor da vidi di je , jos nije sigurno za koga ce potpisat . Repsol Team je iskoristio test osim novog agregata i za novo gorivo i ulje koje je pripremio Repsol za njih . CRT ogroman zaostatak za prototipovima , Legalisse Team koristi masinu iz Kave 10-ke a Grillini BMW .
 
Konačni rezultati prvog testiranja:
 
jedan lik po meni koji bi mogao bit zanimljiv igrač je svakako Bautista na Gresini hondi...  (y)

pa ćemo vidit dogodine koliko sam bio u pravu ili ne...  :paper:
 
Thx Shepa fino si pojasnio transfere, stvarno ima zanimljivih, jedva cekam slijedecu sezonu  (y) (y)

karadolo46 said:
jedan lik po meni koji bi mogao bit zanimljiv igrač je svakako Bautista na Gresini hondi...  (y)

pa ćemo vidit dogodine koliko sam bio u pravu ili ne...  :paper:

Slazem se sa tobom, uz Rossija, definitivno cu navijat za Bautistu u Gresini Hondi.  (y)
 
http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2011/November/nov1411-suzuki-poised-confirm-motogp-withdrawal
 
MotoGP je najbolji poligon za razvoj novih tehnologija i kao takav bi trebao biti u interesu svakog proizvođača... i zato mi je neshvatljivo da si Suzuki ili Kawasaki, BMW ili Aprilia ne mogu priuštiti jedan GP tim - koliko košta da košta! Nije loša ideja CRT (zbog masovnosi grida), ali ne vidim tko će profitirati od takvih prototipova...
 
http://www.motogp.com/en/news/2011/Gresini+announce+2012+CRT+entry+with+FTR

Gresini CRT tim,samo malo,jel to znači da Gresini neće raditi prototipove više,ili da uz to imaju CRT tim  :misli:

Pretpostavljam da znači da nema prototipova od San Carlo Gresini tima više,jerbo,jedino SCG i Suzuki Rizla nisu izveli 1000cc na testu,već 800,dakle logičkim slijedom...

Pa ovo će postat CRT prvenstvo do 2014  :undecided:
 
Samo jednu.
Simoncellijevu RC213V preuzima Bautista.