MotoGP "Silly Season" u 2025. (pretpostavke, glasine i predviđanja)

vidim da je već dan odgovor...

a u ovaj CRT team ulaze kao partneri s ovom drugom FTR momčadi koliko sam skužio... kao tehnička podrška ili tako nešto...

makar sve teže sve to više kužim... ko i moto2 moriwaki,suter,... prije je bilo jednostavnije za pratit dok je aprilia bila aprilia,honda honda itd... :mrgreen:
 
Shepa said:
Samo jednu.
Simoncellijevu RC213V preuzima Bautista.


i kao što sam već bio napisao, mogao bi postat zanimljiv i brz igrač    :wink: (y)
 
karadolo46 said:
vidim da je već dan odgovor...

a u ovaj CRT team ulaze kao partneri s ovom drugom FTR momčadi koliko sam skužio... kao tehnička podrška ili tako nešto...

makar sve teže sve to više kužim... ko i moto2 moriwaki,suter,... prije je bilo jednostavnije za pratit dok je aprilia bila aprilia,honda honda itd... :mrgreen:
Ma i nije toliko komplicirano.
Rama je prototip, motor je serijski (SBK) uz neke preinake, rezervar je veci par litara, i ide se na unificiranje elektronike, šta bi dugoročno tribalo vratit "pravo" utrkivanje...
 
Shepa said:
Ma i nije toliko komplicirano.
Rama je prototip, motor je serijski (SBK) uz neke preinake, rezervar je veci par litara, i ide se na unificiranje elektronike, šta bi dugoročno tribalo vratit "pravo" utrkivanje...


onda nek vrate kraljevsku klasu... :mrgreen:
 
karadolo46 said:
onda nek vrate kraljevsku klasu... :mrgreen:
Pa zapravo... Apsurd je šta se od 2T odustalo zbog "velikih troškova", a troškovi razvoja i iznajmljivanja 4T prototipova su otišli nebu pod oblake.
Samo HRC-ova "neprekidna" getriba košta 600k eura.
O elektronici i svemu ostalom da i ne govorimo.
 
nema nam druge nego čekat iduću sezonu da vidimo kombinaciju prototipova i CRT timova.... pa ili  (y)  ili    :palacdolje:

samo da se malko više napuni startna rešetka i imamo već pomak na  (y)
 
Shepa said:
Pa zapravo... Apsurd je šta se od 2T odustalo zbog "velikih troškova", a troškovi razvoja i iznajmljivanja 4T prototipova su otišli nebu pod oblake.
Samo HRC-ova "neprekidna" getriba košta 600k eura.
O elektronici i svemu ostalom da i ne govorimo.

Ako će imati i prototip,barem jedan,onda sve u redu  (y)
Da znaš koliko sam dugo razbijao glavu s tim cvajama,i zašto su ih odbacili,jedini razlog koji vidim u tome je unaprijeđivanje 4t tehnologije za cestu,dalje od toga ne vidim nikakav razlog,mjenjaju više klipova i cilindara nego na 4t,puno više,nedvojbeno,ali koliko može koštat jedan prototip cylindar i klip,sigurno ne toliko puno  :misli:

Mislim da u CRT-u jedinu budućnost ima RSV4,navodno je sa bregastom osovinom pogonjenom zupčanicima iz 2010 u SBK ta mašina imala 235 ks,što nije toliko daleko od GP mašina,pogotovo kad govorimo o SBK,u GP-u će ta mašina dobiti još upgradeova,sigurno.

Nije nikakav favorizam zbog toga što vozim malu Aprilijinu cvaju,najdraži tim u GP-u mi je već godinama Yamaha,a Aprilia je tamo imala samo promašaje,sjetimo se RS3 Cube-a kojeg je Colin Edwards opisao sa "Lightswitch with an atitude" :LOL:

Kad smo kod toga,vjerujem da je Colin odmah prešao u Yamahu ,a ne Apriliu,da bi imao barem jedan race win  (y)
 
Shepa said:
Pa zapravo... Apsurd je šta se od 2T odustalo zbog "velikih troškova", a troškovi razvoja i iznajmljivanja 4T prototipova su otišli nebu pod oblake.
Samo HRC-ova "neprekidna" getriba košta 600k eura.
O elektronici i svemu ostalom da i ne govorimo.

Da , to je bila jedna od caka za koju su se hvatali i "eko" shit a cilj  je bio posve drugaciji . U eri 500 smo imali i male timove koji su sami konstruirali i izardjivali vlastite masine danas to zvuci kao SF....
 
Ode Suzuki...

http://www.motoblog.it/post/33585/motogp-suzuki-annuncia-con-ufficialita-il-ritiro-dalla-motogp
 
povlače se iz GP-a i SBK...  :mrgreen: ali kako kažu za dvije god. vratit će se jači....  8)
 
Dobro ajde... nije tako drastično...  :mrgreen:
 
pa bilo govora da kako je Capirossi otišao da se povlači i broj 65, a vidim da Bradl ipak ostavlja svoj 65 od prije... :?
 
karadolo46 said:
pa bilo govora da kako je Capirossi otišao da se povlači i broj 65, a vidim da Bradl ipak ostavlja svoj 65 od prije... :?
Poslan je prijedlog za umirovljenjem broja, nije još odobren, stoga...  (y)