Motori, EU, kupovanje, budućnosti...

Gjuro

Member
Pozdrav svima...

čitam tekst sa Autokluba  :mrgreen: kako ćemo jednog dana u dalekoj budućnosti u EU kupovati vozila di oćemo i kako oćemo...
Nadam se da to znači da će

a) cijene polovnih pasti (a ne ko sad GPZ 400 iz 82 2200 eura...)
b) država neće izmislit novi namet ili neko slično sranje da spriječi to

Ako sam dobro skužio, to bi značilo da JA mogu otić u Švabiju i tamo kupit VFR-a iz 1995 i dovest ga doma za registraciju, bez zajebancije sa homologacijom, uvozom, blabla jer kao EU je područje slobodne trgovine ili whatever.

Jel zna tko nešto više o ovome? Ima li ovde na forumu koji pravnik, ekonomist ili ministar koji može potvrditi/objasniti/negirati ovo?

thanks
 
koliko sam ja upućen, najvažnija stvar od svega je to što bi naši trebali ukinuti trošarinu-zbog europe, koja vrlo ljepo povečava cijenu uvezenih motora. a naravno da čemo moći uvoziti sve i sva. (y)
 
Znači to je to hehe :)

Ma svatko priča svoju priču pa nisam bio siguran jel to to...
Super, znači gas u Štutgart po Bandita :D... ili VFRa... ili Fazana... :)
Gledam cijene na mobile.de, pa za dva-tri soma se može kupit bilo šta, od transalpa do 750ica, ima na tisuće mrcina za biranje a sve duplo jeftinije nego ovde. A vjerujem da su u prosjeku puno očuvaniji nego hrvatski motori...
 
Gjuro said:
Pozdrav svima...

čitam tekst sa Autokluba  :mrgreen: kako ćemo jednog dana u dalekoj budućnosti u EU kupovati vozila di oćemo i kako oćemo...
Nadam se da to znači da će

a) cijene polovnih pasti (a ne ko sad GPZ 400 iz 82 2200 eura...)
b) država neće izmislit novi namet ili neko slično sranje da spriječi to

Ako sam dobro skužio, to bi značilo da JA mogu otić u Švabiju i tamo kupit VFR-a iz 1995 i dovest ga doma za registraciju, bez zajebancije sa homologacijom, uvozom, blabla jer kao EU je područje slobodne trgovine ili whatever.

Jel zna tko nešto više o ovome? Ima li ovde na forumu koji pravnik, ekonomist ili ministar koji može potvrditi/objasniti/negirati ovo?

thanks

Sve je točno, s naglaskom na DALEKOJ budućnosti. U bližoj, ništa od toga.  8)
 
tako je, sad ko ima motor brzo prodat i čekati da uđemo u eu. pa da vidiš kako padaju cjene i tu kad ti niko neće kupit staru kramu od 10g za cjenu 3-5g staroga vani, koja je ustvari realna cijena. samo gaaaaaaasssssssss
 
sudemi said:
koliko sam ja upućen, najvažnija stvar od svega je to što bi naši trebali ukinuti trošarinu-zbog europe, koja vrlo ljepo povečava cijenu uvezenih motora. a naravno da čemo moći uvoziti sve i sva. (y)

Od toga naravno ništa. Trošarine ostaju i svaka članica ih ima u različitim verzijama.

Ali bez problema će se moći kupiti motor bilo kojeg godišta bez kasnije homologacije ako je bio regan u EU i to gdje god ti je najjeftinije.
 
E to ja čekam valjda ću dočekat pa da si lijepo u 50 godini kupim jednu apriliu Tuono 1000 i onda sam si riješio svoj veliki san 8)
 
Pa zapravo je to i najbitnije, važnije je moć kupit dobru mašinu pa nek je stara i 15 godina od precjenjenih krama ovde.
Nek mi opale i trošarinu (a neće jer su sve te bebe jeftinije od 7000 eura tj 50000kn, donji prag za trošarinu!) :),
nek je i oporezuje pa nek i pdv naplati, to nije puno ako je cijena 2-2,500 eura. Sigurno jeftinije nego kupit neku drljaču tipa "cbx nikad padano auspuh ručni rad erbruš umjetnički"...
 
Gjuro said:
Nadam se da to znači da će

a) cijene polovnih pasti (a ne ko sad GPZ 400 iz 82 2200 eura...)
b) država neće izmislit novi namet ili neko slično sranje da spriječi to

Ukratko ti to znaci slijedec:

a) plakat cemo za vremenima kad nismo bili EU
b) za svaku preinaku na motoru morat ces ici na atest
c)glasni auspuh ces jedino moci cuti snimljen na mp3
d)mozda (naglasavam) mozda bude manje zajebancije oko uvoza,ali jeftinije nece biti
e) nastavite niz ...
 
alan ford eskort said:
Ukratko ti to znaci slijedec:

a) plakat cemo za vremenima kad nismo bili EU
b) za svaku preinaku na motoru morat ces ici na atest
c)glasni auspuh ces jedino moci cuti snimljen na mp3
d)mozda (naglasavam) mozda bude manje zajebancije oko uvoza,ali jeftinije nece biti
e) nastavite niz ...
Ma lako za to to mene ne brine derat će se moj i dalje,neću mu stat ko ni danas,ako nisam ispravan,pa neka me lovi,mene brine samo šta će sve poskupiti,a naše plaće će biti manje :palacdolje:
 
mate said:
Sve je točno, s naglaskom na DALEKOJ budućnosti. U bližoj, ništa od toga.  8)
znaš citat daleku buducnost  :shock:  :naklon:

osim toga , kaze se  sto je bilo daleko sad je tu !    :mrgreen:
 
Jedno pitanje da sada idem uvozit iz njemačke koliko moram platiti još za uvoz i sve te gluposti :misli:
 
Gjuro said:
Pozdrav svima...

čitam tekst sa Autokluba  :mrgreen: kako ćemo jednog dana u dalekoj budućnosti u EU kupovati vozila di oćemo i kako oćemo...
Nadam se da to znači da će

a) cijene polovnih pasti (a ne ko sad GPZ 400 iz 82 2200 eura...)
b) država neće izmislit novi namet ili neko slično sranje da spriječi to

Ako sam dobro skužio, to bi značilo da JA mogu otić u Švabiju i tamo kupit VFR-a iz 1995 i dovest ga doma za registraciju, bez zajebancije sa homologacijom, uvozom, blabla jer kao EU je područje slobodne trgovine ili whatever.

Jel zna tko nešto više o ovome? Ima li ovde na forumu koji pravnik, ekonomist ili ministar koji može potvrditi/objasniti/negirati ovo?

thanks



to bi znacilo da ja mogu otic u rim po sv650 2006 za 4000€ (naso par sa jako malo km) i da me stvarno tolko i kosta kad dodjem doma (osim putnih troskova i kasnije registracije) a ne da mi zmisle svoju cijenu u tablici i onda jos maznu trosarinu pa ovo pa ono i jos i speditera.. i na kraju onda dodjes do zakljucka da novi i nije tak skup a mozes na kredu dobit  :mrgreen:


al to je daleka buducnost za nas.. prakticki SF  :LOL:
 
kad pogledas da se dizu krediti i za 250 motore, ma jok i za skutere.. a u pm.. a jos na deru ko zeceve