Motul ili ipone?

LukaSokol

Active member
Pozdrav
Blizi se pocetak sezone, zamjena ulja standardno
Radi se o Kawasakiju Z800e 2016 god (otvoren na 70kw)
Koje ulje je po vama kvalitetnije (cijena nebitna)
Gledao sam između Motul 7100 10w40 ili IPONE Full power Katana 10w40
Do sad sam imao yamahu r3 pod garancijom pa je u ovlastenom rađen servis, pa se nisam susretao s drugim uljima osim yamalube
 
Svatko se kune u ono koje mu je najjeftinije ili koje mehaničar ima u ponudi.
Bitna ti je specifikacija ulja iz service manuala, a ne toliko marka ulja.
 
Motul 5100 10w40 mi je na Yamahi R6, a IPONE 10W40 R4000 RS mi je na SV650
Dugi niz godina, redovne izmjene, bez problema. Korišteno i na stazi.
 
ja trpao castrol, motul, ipone, silkolene......sintetika, polusintetika, mineralno......
sve isti kurac.....
jedino sa silkolene glađe radi mjenjač prvih nešto km..........
sad jel to dobro i motoru.... nemam pojma......
 
lesli eldridž said:
ja trpao castrol, motul, ipone, silkolene......sintetika, polusintetika, mineralno......
sve isti kurac.....
jedino sa silkolene glađe radi mjenjač prvih nešto km..........
sad jel to dobro i motoru.... nemam pojma......
Pa ko njega jebe,sta sad jos i on ima s tim. Kupujemo zbog sebe a ne njega. 🤣🤣🤣🤣
 
lesli eldridž said:
ja trpao castrol, motul, ipone, silkolene......sintetika, polusintetika, mineralno......
sve isti kurac.....
jedino sa silkolene glađe radi mjenjač prvih nešto km..........
sad jel to dobro i motoru.... nemam pojma......
velim ja, nije do tehnike vec izdrzljivosti  :LOL: :mrgreen:
 
upravo tako, ako je bilo motul nastavi sa motul, ako je bilo ipone onda ipone.
Isti drek su i jedan i drugi, bitno da ga ima i da se redovno mijenja i da je po sepcifikacijama proizvođača.
 
LukaSokol said:
Motul ili ipone jedino dolaze u obzir
Koje od ta 2 navedena da stavim?



Desetak godina sam stavljao motul u kawasakije, dok mi jedan majstor za kawe nije stavio motorex i zamisli manje se cuje mjenjac i mašina tiše radi , a ti stavi što hoćeš  (y)
 
Da li je ko od vas prokuhavao staro ulje sa sodom bikarbonom, navodno se tako izvuče špena i može se opet koristit, vrati viskoznost itd?
 
stipe_zxr said:
Uzmi motorex

zadnje sto je frend bio trazio pred kraj sezone nije mogao naci, Kreso je uvoznik a on nije imao (kad je ionako u banani), Kms isto stavljao Motul jer Motorex nisu mogli nabaviti, neznam kakva je sada situacija na trzistu
 
Riker said:
Da li je ko od vas prokuhavao staro ulje sa sodom bikarbonom, navodno se tako izvuče špena i može se opet koristit, vrati viskoznost itd?

Ja stavim vinobrana i onda mi Motul 300V traje 10000km jer ne zakiseli na 5000km, ostane ph neutralan
 
lesli eldridž said:
ja trpao castrol, motul, ipone, silkolene......sintetika, polusintetika, mineralno......
sve isti kurac.....

Sve si rekao :D
 
Igor28 said:
Ja stavim vinobrana i onda mi Motul 300V traje 10000km jer ne zakiseli na 5000km, ostane ph neutralan

E vidiš tog se nisam sjetio. Probat ću sa tim, plus modra galica jer nju stavljaju stari ludi bajkeri ko aditiv, odlično zaptiva (brtvi).
 
Ja ipak na 5000 km provjerim količinu slobodnog sumpora, tako sam siguran da mogu dalje.
A prije zime, i to mi je pod obavezno, sipnem deci parafinskog i dooobro ga isturiram, jer se tako stvori zaštitni filc na klipovima protiv hrđe.
 
lesli eldridž said:
ja trpao castrol, motul, ipone, silkolene......sintetika, polusintetika, mineralno......
sve isti kurac.....
jedino sa silkolene glađe radi mjenjač prvih nešto km..........
sad jel to dobro i motoru.... nemam pojma......
Bas.
Imo total 12g u monsteru s2r,
Shell 5g u stricu, pa 300v za stazu.
Sve je to dobro.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk