MT-01

Tea said:
mislim da ce se stvari znatno preokrenuti kad konacno novinari i ostala test kompanija dobije motor u ruke... posebno s obzirom na taj famozni Kodo koncept vibracija..
"big, low amplitude vibes that speak to you at gut level"
a zato vas zene to zanima :D :D
ali stra oni s tim misle dobit neznam...

inace evo testova
http://www.motorbox.com/cntDefault.prn.aspx?idcontent=5002
http://www.specialmag.it/html/news10478.shtml


and many more
 
Definitivno se o ukusima ne raspravlja. Kad sam ga prvi put videl bil sam u stanju uzeti kredu i uplatiti ga na nevidjeno. Motor mi je strava. Mocno izgleda, a opako se i cuje (sound skinut sa mt-01.com). Nije mi jedino jasno kak sedi suvozac na onim topovima.
 
jolly the roger said:
inace evo testova
http://www.motorbox.com/cntDefault.prn.aspx?idcontent=5002
http://www.specialmag.it/html/news10478.shtml


and many more

a cije si to testove stavio. Jesam je ja toliko napio sa Gepezejcem u Pressu???
 
Robert S said:
Definitivno se o ukusima ne raspravlja. Kad sam ga prvi put videl bil sam u stanju uzeti kredu i uplatiti ga na nevidjeno. Motor mi je strava. Mocno izgleda, a opako se i cuje (sound skinut sa mt-01.com). Nije mi jedino jasno kak sedi suvozac na onim topovima.
predviđen je za mono sic! a moguča je opcija za suvozaća.
 
linza said:
jolly the roger said:
inace evo testova
http://www.motorbox.com/cntDefault.prn.aspx?idcontent=5002
http://www.specialmag.it/html/news10478.shtml


and many more

a cije si to testove stavio. Jesam je ja toliko napio sa Gepezejcem u Pressu???
neznam ciji su, nasao sam ih na cesti :D
 
GIXER said:
Ma, slažem se da kod ovakvog tipa motora snaga nije u prvom planu ali mislim da su ipak mogli biti malo darežljiviji po tom pitanju jer motor po svim parametrima ima potencijala ( kubikaža,ovjes,kočnice,...) .
u prodaji će bit i tri kita za bike!
1. topovi Akrapović
2. kompletne grane s topovima Akrapović
3. druge bregaste klipovi i kompletne grane s topovima Akrapović
više o tome! http://www.yamaha-motor-europe.com/accessories_parts/accessories/acc_overview.jsp?productId=MT-01
 
Fauk said:
Robert S said:
Definitivno se o ukusima ne raspravlja. Kad sam ga prvi put videl bil sam u stanju uzeti kredu i uplatiti ga na nevidjeno. Motor mi je strava. Mocno izgleda, a opako se i cuje (sound skinut sa mt-01.com). Nije mi jedino jasno kak sedi suvozac na onim topovima.
predviđen je za mono sic! a moguča je opcija za suvozaća.

Hvala! Tak se mi je i cinilo. Postavlja se pitanje udobnosti i prostora na opcionalnom sicu.
 
jolly the roger said:
uglavnom, svi talijanski casopisi (oni koje sam citao) kazu da motoru fali kojih 20ak konja ilitiga neato veci moment
:vidiga: ti si totalni kreten pa pričamo o MT01 a ne o Buldogu!
i neznan kaj će ti veči moment od 150 Nm.....
Technical Info

Engine MT-01
Engine type 4-stroke, V-Twin engine, OHV, 4 valves per cylinder
Engine cooling Air cooled
Displacement 1,670cc
Bore x stroke 97 x 113mm
Compression ratio 8.36:1
Maximum power 66.3kW (90 HP) @ 4,750rpm
Maximum torque 150.1Nm (15.3 kg-m) @ 3,750rpm
Lubrication system Dry sump
Carburettor/Fuel supply Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 5-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 15 litres (3 litres)
Oil tank capacity 5 litres
 
linza said:
HAAHAHAH pa o tome sam ja Fauk pricao.
mislio sam da je skužil nakon što si mu ti napiso! :confused2:
 
i zanima me ko je premestil topić u ovaj forum? :|
 
tomee said:
ja zakaj da ga bacim u zajebanciju :?:
pa bil je na 1. Moto forum WWWMOTORI Forum namjenjen iskljucivo za teme vezane uz motore i motociklizam.
 
Fauk said:
jolly the roger said:
uglavnom, svi talijanski casopisi (oni koje sam citao) kazu da motoru fali kojih 20ak konja ilitiga neato veci moment
:vidiga: ti si totalni kreten pa pričamo o MT01 a ne o Buldogu!
i neznan kaj će ti veči moment od 150 Nm.....
Technical Info

Engine MT-01
Engine type 4-stroke, V-Twin engine, OHV, 4 valves per cylinder
Engine cooling Air cooled
Displacement 1,670cc
Bore x stroke 97 x 113mm
Compression ratio 8.36:1
Maximum power 66.3kW (90 HP) @ 4,750rpm
Maximum torque 150.1Nm (15.3 kg-m) @ 3,750rpm
Lubrication system Dry sump
Carburettor/Fuel supply Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 5-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 15 litres (3 litres)
Oil tank capacity 5 litres
auuuuu...greska...ajd, do mene je... :cry:
 
jolly the roger said:
Fauk said:
jolly the roger said:
uglavnom, svi talijanski casopisi (oni koje sam citao) kazu da motoru fali kojih 20ak konja ilitiga neato veci moment
:vidiga: ti si totalni kreten pa pričamo o MT01 a ne o Buldogu!
i neznan kaj će ti veči moment od 150 Nm.....
Technical Info

Engine MT-01
Engine type 4-stroke, V-Twin engine, OHV, 4 valves per cylinder
Engine cooling Air cooled
Displacement 1,670cc
Bore x stroke 97 x 113mm
Compression ratio 8.36:1
Maximum power 66.3kW (90 HP) @ 4,750rpm
Maximum torque 150.1Nm (15.3 kg-m) @ 3,750rpm
Lubrication system Dry sump
Carburettor/Fuel supply Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 5-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 15 litres (3 litres)
Oil tank capacity 5 litres
auuuuu...greska...ajd, do mene je... :cry:
ljudski je griješit! a i priznat grešku..... :dobar: