MIK0 said:Ima i nešto dobro u svemu tome, stare aguste su sve cjenjenije
Evo nedavno je na valjda svjetski najbrojnijem MV forumu bila rasprava "Koja MV Brutale je najbolja" i zaključak je da su samo prve dvije (750 i 910) doista "brutale" i to 750 za stazu i 910 za grad, sve ostalo da je nekako njaaaahhhh.
Ooo daaaaa ... meni je moja još uvijek skroz OK
s2r said:Ne vidim svrhu.. Koja je razlika izmedju brutale i dragstera, osim izgleda?
Radje brutale corsa i prst u uho. Top naked!! A lijep do bola..
S obzirom da je ovdje pod "starima" riječ o F4 modelu sa kojim je Agusta "uskrsnula" i kojeg je prije svega dizajnirao Tamburini, a kad je o njegovom dizajnu riječ malo tko će reći da tip nije imao pojma što crta, plus kad tome pridodaš činjenicu da je u tom njegovom "blagom užasu od dizajna" najjača vezija F4 mašine još 2006 godine imala 201 KS malo je smješno reći da motor ružan i/ili da nije išao.mate said:Sve te "stare" Aguste su mi bile blagi užas za razliku od novih koje su nešto sasvim drugo. I sve te priče oko starijih modela sam prožvakao s Dukcima i jednostavno ne stoje. Jedini kojeg sam si ostavio ima posebnu vrijednost, mogu reći sentimentalnu i to samo meni osobno, jer sad i novi Monster 1200 ide bolje od njega tak da sve priče padaju u vodu odnosno konkretnije, siguran sam da svi lažu.
mate said:Sve te "stare" Aguste su mi bile blagi užas za razliku od novih koje su nešto sasvim drugo. I sve te priče oko starijih modela sam prožvakao s Dukcima i jednostavno ne stoje. Jedini kojeg sam si ostavio ima posebnu vrijednost, mogu reći sentimentalnu i to samo meni osobno, jer sad i novi Monster 1200 ide bolje od njega tak da sve priče padaju u vodu odnosno konkretnije, siguran sam da svi lažu.