mate said:Da i ne. Čini se tako jer smo bili bombardirani s cijenama onih raznih limitiranih serija ali je i Tembo mislim maksimalno snizio cijene. Kad sam ju prvi put ozbiljnije gledao, prije cca 5-6 godina, bila je oko 1000€ manje od tada aktualnog Ducatija SBK.
mate said:Pa onda ti uzmeš prvu i jebe ti se za ostale. Imaju u salonu jednu somaču, 144tkn.
U ovo nebi mogao povjerovati nikako, ali ajde.Peter Stingray said:MV Agusta 1000 nova linija znači standardna (nikakva kakti limitirana) kad je izašla 2010 je koštala kod nas 161990kn,znači ako je sad 144 tkn to je uistinu jako fer iako možda i zato što je to model koji se sada više ne proizvodi jer ga zamjenjuje R koji isto košta pa se možda radi o prodaji starih zaliha.
Još više čudi F3,vani je 12300 eura što je oko 91tkn,ako je kod nas za 95 tkn to je uistinu daleko povoljnije nego 108tkn koliko bi prema izračunu EU cijena kod nas trebala koštati.Svaka čast uvozniku i super informacija,ali bi rekao da igra i veliku ulogu da je očito sa Agustom uspio iskombinirati manje neto cijene nego za EU države.
mate said:Kažu da su puno fleksibilniji u odnosu na Ducati.
mv_agusta said:evo baš čitam u moto pulsu
Panigale d.o.o. poznatiji pod starim imenom tembo, dugogodišnji uvoznik ducatija
od sada drži i MV Agustu
evo cijena najzanimljivijeg modela
MV Agusta F3 94.990kn
:shock: :shock:
skoro pa za đabe ju djele, šteta što je kvota za hr 5 komada