Mv agusta tema

Status
Not open for further replies.
Za MV ne znam, al Ducati je moje najbolje iskustvo na motoru. A bio je obicni 999. Ni S, Ni R.

Sada imam vec drugu Hondu CBR i Dukac je jedna skroz druga dimenzija. Mozda sam proguta demagogiju, al voznja motora je upravo to (iz moje perspektive). Neki film koji imas i vozis.

Da nisam skuca na Grobniku SC59, sad bi je mijenjao za 1098.
 
IvicaVFR said:
Napier hvala na temi... (y) vec drugacije razmisljan... Iskreno ne bi je tija imat i drzat u garazi.... Nego vozit i gustat...

Evo sta ti englez kaze za nju:

http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/mv-agusta/f4-1000/2004/

Pretpostavljam da je taj motor stariji od 2012 a da kosooki napuca opreme koju ima MW i oni bi kostali dobre novce

Meni je trebalo ukucat 1000 eura u kocnice da mi japansko kinder jaje ( hayabusa ) pocne kocit ka rsv mille jer imam nekoliko motora  u garazi pa znam sta pricam.

Inace ti vidi sam sa sobom jer to definitivno nije motor za ic sa njime po kruv i mliko ali jebi ga ja sam od onih sta bi i lipu pa neka je munjena uz uvjet da imam i jos jednu dobru doma  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


 
Napier said:

Inace ti vidi sam sa sobom jer to definitivno nije motor za ic sa njime po kruv i mliko ali jebi ga ja sam od onih sta bi i lipu pa neka je munjena uz uvjet da imam i jos jednu dobru doma  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

+1  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Prvo i osnovno, na F4 treba sjesti i probati napraviti đir. Tu puno ljudi odustane jer je kopija 916 gdje prsti udaraju u tank pri okretanju, sjedi se skvrčeno i vrlo neudobno. I kad je taj dizajn bio novi mnogima je to smetalo, danas se smatra mučenjem. Dalje, zbog auspuha se jako grije i ljeti ga je gotovo nemoguće voziti po gradu. F4 1000 ima i dosta sjeban mjenjač, ostalo me nije smetalo jer mi je 916 i dalje debelo broj jedan tako da to sve možemo smatrati subjektivnim sudom. F3 me jako ugodno iznenadio. Ono što je objektivno najveći problem je to što MV Agusta kao proizvođač malo postoji, malo ne postoji. Ne poznajem zastupnika pa da ne bi bilo apriori pljuvanje ali to da netko ulaže lovu u taj biznis u 2015/16 godini smatram, kako se danas popularno kaže, priličnim izazovom. Dakle, imaš viška love i želiš ga imati u garaži za nedjeljni đir do Trogira, može, uz upravo navedeni rizik da sutra više neće biti dijelova. Uzeti za svakodnevno korištenje, dvaput razmisli. I to sve pod pretpostavkom da pričamo o novom motoru, kod polovnih vrijedi kao i za sve ostale: stanje, stanje i samo stanje.
 
IvicaVFR said:
Napier hvala na temi... (y) vec drugacije razmisljan... Iskreno ne bi je tija imat i drzat u garazi.... Nego vozit i gustat...
Btw, kad već razmišljaš .... razmisli i o 750.
Kao prvo u startu je jeftinija, osiguranje je isto tako u nižoj kategoriji, no ono što je najbitnije je to da ju je puno lakše voziti kao motor "za svaki dan" jer nema toliko momenta.
E da, koju god da uzmeš ne nadaj se maloj potrošnji  :mrgreen:
 
Ljudi moji bas van hvala.  Iskreno dali ste mi tocno one odgovore a bome i razmisljana kohe san tija cuti.... Hvala van.....
 
Prije nego san pocea pratit mv augustu.... Gleda san hondu vtr sp2 1000- 136 ps od 2002 do 2006....ima li netko kakvih iskustva.... :misli: :mrgreen: :bananarace:
 
IvicaVFR said:
Ljudi moji bas van hvala.  Iskreno dali ste mi tocno one odgovore a bome i razmisljana kohe san tija cuti.... Hvala van.....
ako hoces neki imalo pametan savjet,prvo napisi za kaj trebaš motor? dal želiš s njime curice lovit i da bude 90% parkiran pred biRRtijom ,dal hoces bit semafoRRaš i od semafora do semafora ili možda nešto normalno želiš... kako god,posto razmisljaš o mv,znaci love moraš imat ,pa onda sve ostalo nije bitno,kupiš,probaš,ako ti se sviđa,ostavis,ako ne prodas i tako dalje  dok ne dođeš do neceg kaj ce ti pasat ..  :021:
 
SP-ejke su za ljubitelje V-Twina.
U usporedbi sa novim sportskim motorima, SP je malo teska i troma sa prelijepim zvukom motora, linearnim razvojem snage, ali tek od 3500 okretaja, razvoj snage je tako nespektakularan da se i ne primjeti kada ravnica izmedju dva zavoja nestane, onda je treba obuzdati za ulazak u zavoj. Kocnice sa opletenim crijevima su perfektne, kako na doziranju tako snagom kocenja.
Lako se kipa u zavoj, ali teska je brzim izmjenama lijevi/desni zavoj, kada je vec postavljena u zavoju lezi sito.
Trosi dosta benzina, 200 km mi je najvise sto sam uspio izvesti sa jednim rezervarom, a najcesce tocim svakih 180, ponekad predjem samo 160.

Edit:
Motor od SP je toliko robusan, da ako nije tuniran, usudio bih se uzeti i sa 100 000 predjenih kilometara, ako je odrzavan.
 
Motor mi iskreno pre lipo izgleda posebno zato sta ima ona dva topa sa strane.  Da me nesto iskreno zanimaju brzine i jurnjave?!  Bas i ne....  :police:a i ova moja vfr uzme oko 8-9 tako da potrosnja me nebi previse bacila u trans....  :D.... Iskreno volim motore starijeg dizajna i ono nogdi do 2006..... (y)
 
IvicaVFR said:
Motor mi iskreno pre lipo izgleda posebno zato sta ima ona dva topa sa strane.  Da me nesto iskreno zanimaju brzine i jurnjave?!  Bas i ne....  :police:a i ova moja vfr uzme oko 8-9 tako da potrosnja me nebi previse bacila u trans....  :D.... Iskreno volim motore starijeg dizajna i ono nogdi do 2006..... (y)

Ako je neces vrtit nebu pod oblake onda ce i MV trajati koliko hoces jer ni jednoj nije masina explodirala kad se vozila pomalo.

Nije SP lako naci da valja a SP2 jos i teze jer ih je ekipa dobro izrazbijala

Mislim da se najprije tribas dogovorit sa sobom sta stvarno zelis a onda mozes dalje

Pozdrav
 
Napier said:
Ako je neces vrtit nebu pod oblake onda ce i MV trajati koliko hoces jer ni jednoj nije masina explodirala kad se vozila pomalo.

....
Baš naprotiv,  ako je se pimpla i puno voza po gradu veća je vjerojatnost da krepa jer joj je hlađenje dosta loše u tim uvjetima.


 
kupi ono što te srce vuče ,motor je gušt a svaki e gušt plaća .Ja sam želio bmw i kupio ga je da mi se krvi napio, ali da ga nisam kupio žalio bi više nego što žalim što sam ga kupio !
 
baš sam danas čitao u motoreviji neku špekulaciju da je moguće da je mv agusta upala u financijske probleme. možda uskoro padne neko sniženje ?

ja bi tražio info na neki mv owners club ili slična mjesta. tu svi voze neakve stare BT-jce (drevno židovsko pleme), puhove a i motore bez žmigavca  :LOL:
 
Iebi Vyethar said:
...
ja bi tražio info na neki mv owners club ili slična mjesta. tu svi voze neakve stare BT-jce (drevno židovsko pleme), puhove a i motore bez žmigavca  :LOL:
Nema ti toga kod nas, a ni u bližoj/daljoj okolici .... ono što stvarno valja i di se možeš naći sve što nekoga zanima o MV-u je već spomenuti http://www.mvagusta.net/forum/index.php sa cca. 30.000 članova.
Ja osobno sam tamo već 5 godina i još uvijek aktivno pratim, a s obzirom na spomenuti broj članova i njihova iskustva mogu argumentirano reći kako je MV puno pouzdaniji stroj od nekih drugih "pouzdanih".
 
Status
Not open for further replies.