Puno toga ovisi i o tome u kakvom je "stanju" pumpa na kojoj točiš - koliko su stari tankovi pumpe i kad su zadnji put baždareni (tj. ispražnjeni i očišćeni). Postoje dva filtera, jedan je na samom usisu goriva (u tanku) i koliko znam ne mjenja se, a drugi je u samom agregatu koji ti pumpa gorivo u motor i mjenja se redovito - pogađaš, ako nisu mjenjani puni su taloga i sranja i veća je šansa da nešto od toga dospije u tvoj tank. Najlakše ćeš prepoznati agregat sa "punim" filterom koji nije mjenjan po tome što ćeš primjetiti da agregat prilikom punjenja "zastajkuje" i nema stalan protok.
Talog pada na dno. Agregat kojim točiš u motor ne vuče gorivo sa dna tanka pumpe, tako da ga teoretski ne bi smio povući ali, - Može se desiti da si naletio taman nakon što je cisterna prestala s istakanjem goriva u tankove pumpe, ako nisu pričekali prije nego što su pustili agregat u pogon nakon istakanja u tanku je rusvaj, sav talog se podigao sa dna i ima veće šanse dospjeti u tvoj motor. Taj famozni talog sam vidio jednom, izgleda otprilike kao ono sranje na dnu šalice kave.
Brojčanici se baždare svako pola godine ili kvartalno :misli: (jbg, zaboravio
), i baždari ga lola iz državnog zavoda za mjeriteljstvo (dakle, "trebao" bi biti neovisan). Znam za jedan slučaj kada je utvrđeno da se brojčanik između baždarenja pomakao izvan granica tolerancije - i "krao" je u korist kupca
Svi načini krađe goriva za koje znam oštećuju firmu, a ne kupca.
Drugim riječima, gorivo može biti extra djevičansko, ali ako si ga ulio na neodržavanoj pumpi, za kurac ti je.
Sve što sam napisao je iz moje ograničene okoline (od mene i ljudi koje znam), nisam nikakav stručnjak, i ako netko zna više/želi me ispraviti i više je nego dobrodošao