Na kojim pumpama točite

jessy

Well-known member
Zanima me na kojim pumpama točite, ali ne ponuda pumpe tipa koliko vrsta kurtona imaju u ponudi i kakav je kapučino i kroasan nego na kojima je najkvalitetniji benzin ili smo mi hrvati totalni jeleni pa nam uvaljuju najveće smeće. Zadnjih godina slušam od kojekakvih kvazi stručnjaka oprečna iskustva pa me zanima stručno mišljenje forumskog puka.
 
onda nemoj biti jelen i vjerovati da na jednoj pumpi natocis bolji benzin za 10kn nego na drugoj pumpi isto za 10kn..logika jel (y)
 
ja nekako točim na onoj koja mi je najbliža kad se dno rezervara počne nazirati ...  (y)
 
Nije to tako jednostavno. Najbolje je angažirati stručnjaka, da izradi horoskop motocikla, pa da u skladu s položajem planeta znaš koja je pumpa taj dan najpogodnija.
 
Uglavnom zaobilazim neke male privatne no-name jer iz prve ruke znam da mućkaju svašta a ne podliežu nikakvim kontrolama.
 
INA nikad, osim nafte u 200D (njemu svejedno). Privatnici samo provjereni. Tifon je bio favorit dok je bio Čermakov.
 
Samo INA jer jedino kod njih u kanister od 10 litara stane 13 litara... A i to je jedina pumpa na oba otoka...  :embarassed:
 
Ma isto je to sve... Ima pametnjakovića koji pljuju po INA-i,  a ne znaju da INA većinom uvozi naftu jer hrvatske naftne rezerve su mizerne. Niti je OMV uvijek OMV dok je još bio... Često je OMV kupovao od INA-e, ili čak u Bosni. I to ne znači da su goriva bila loša. A Petrol... Petrol ni ne postoji:
http://www.vecernji.hr/kompanije-i-trzista/znate-li-odakle-potjece-gorivo-u-vasem-automobilu-515477

Problem su samo ovi naši hrvatski vozači koji imaju istančanije uho od senzora za kliktanje i točno čuju i najmanju razliku između goriva na hrvatskim pumpama.
 
to mora biti stvarno los,ali stvarno katastrofa benzin da primjetis da motor lose radi,a to mi se desilo jednom samo,i to dok sam apeenca vozil jos :mrgreen:

misljenja ima hiljade,toci di ti je najblize ak se kreces prvenstveno uobicajenom rutom,a na putovanjima ionak moras tankati kad si pri kraju sa bengom bilo di.
 
Puno toga ovisi i o tome u kakvom je "stanju" pumpa na kojoj točiš - koliko su stari tankovi pumpe i kad su zadnji put baždareni (tj. ispražnjeni i očišćeni). Postoje dva filtera, jedan je na samom usisu goriva (u tanku) i koliko znam ne mjenja se, a drugi je u samom agregatu koji ti pumpa gorivo u motor i mjenja se redovito - pogađaš, ako nisu mjenjani puni su taloga i sranja i veća je šansa da nešto od toga dospije u tvoj tank. Najlakše ćeš prepoznati agregat sa "punim" filterom koji nije mjenjan po tome što ćeš primjetiti da agregat prilikom punjenja "zastajkuje" i nema stalan protok.

Talog pada na dno. Agregat kojim točiš u motor ne vuče gorivo sa dna tanka pumpe, tako da ga teoretski ne bi smio povući ali, - Može se desiti da si naletio taman nakon što je cisterna prestala s istakanjem goriva u tankove pumpe, ako nisu pričekali prije nego što su pustili agregat u pogon nakon istakanja u tanku je rusvaj, sav talog se podigao sa dna i ima veće šanse dospjeti u tvoj motor. Taj famozni talog sam vidio jednom, izgleda otprilike kao ono sranje na dnu šalice kave.

Brojčanici se baždare svako pola godine ili kvartalno :misli: (jbg, zaboravio :mrgreen:), i baždari ga lola iz državnog zavoda za mjeriteljstvo (dakle, "trebao" bi biti neovisan). Znam za jedan slučaj kada je utvrđeno da se brojčanik između baždarenja pomakao izvan granica tolerancije - i "krao" je u korist kupca :mrgreen:

Svi načini krađe goriva za koje znam oštećuju firmu, a ne kupca.

Drugim riječima, gorivo može biti extra djevičansko, ali ako si ga ulio na neodržavanoj pumpi, za kurac ti je.

Sve što sam napisao je iz moje ograničene okoline (od mene i ljudi koje znam), nisam nikakav stručnjak, i ako netko zna više/želi me ispraviti i više je nego dobrodošao  (y)
 
Šta se Splita tiče, ovi šta voze turbake (aute :p), kažu da najmanje trza u zadnje vrime na 98ici, s tim da nebi bilo loše zaobić benzisku dole na onom pravcu od prometovih garaža prema Stinicama :)
Ja ako mogu birati uvik odem na noviju benzinsku, a ako je rezerva, onda.. :D
 
Ako nije na rezervi, uvijek na benzinsku s novijim rezervoarima. I to jeftiniju naravno. 8)
 
jessy said:
Zanima me na kojim pumpama točite, ali ne ponuda pumpe tipa koliko vrsta kurtona imaju u ponudi i kakav je kapučino i kroasan nego na kojima je najkvalitetniji benzin ili smo mi hrvati totalni jeleni pa nam uvaljuju najveće smeće. Zadnjih godina slušam od kojekakvih kvazi stručnjaka oprečna iskustva pa me zanima stručno mišljenje forumskog puka.

Bilo kojoj od velikih lanaca (Ina, tifon, I slično). Izbjegavam male privatnike ak nije bas totalna panika
 
Nije mi vazno koja/cija je pumpa.
Samo je vazno da ima 98/100 oktana,jer mi motor bolje pali,bolje ide,mirnije radi... :brush:
 
… na onima gdje lijepe  :cice: brišu šajbe, a kad sam s motorom,
vrte se oko mene i pitaju; koliko je to kubika i jel' može 300?


  :yes:  :LOL: