Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju

zanima me,ako si bas toliko popizdia i odlucis kupit taj polu proizvod...dali ti u salonu kazu koje probleme mos ocekivat...ili te boli kurac sta pisu po forumu i tamo neki po jutubu?




zasto onda ne sprdat takve likove?:mrgreen:
 
Ako nešto platiš pun kurac novaca onda valjda očekuješ i kvalitet, valjda ga zato kupuješ a ne radi sela.😩
 
ne seri, hejtes BMW iz nekog osbonog sitnicarenja i onda oko toga gradis pricu koju plasiras s visoka

isti si ko i bilokoji drugi hejter nekog brenda, glasaj novcanikom i uzivaj, a probleme s egom rjesavaj kod ljudi koji su skolovani za to a ne na interentu
Ne razumijem kad netko to shvača osobno. Pa nije ti BMW žena ili dijete.
Nije ti ga BMW poklonio da ga tako zdušno braniš.
Ne znam. Meni je to smiješno. Kupiš ono što ti se sviđa ili imaš novaca da priuštiš. Što te briga što drugi voze ili govore od "tvojoj" marki.
Znam par ljudi što nikad nisu kupili "normalni" motor ili auto.
 
ne seri, hejtes BMW iz nekog osbonog sitnicarenja i onda oko toga gradis pricu koju plasiras s visoka

isti si ko i bilokoji drugi hejter nekog brenda, glasaj novcanikom i uzivaj, a probleme s egom rjesavaj kod ljudi koji su skolovani za to a ne na interentu
Da mogu tako brzo prodat motor,ka sta ga kupim...svaki misec bi ga minja.

Boli me kurac za bilo koji model i marku..a vi sta ste infisali u bmw...zelim vam brz oporavak.
 
Ne razumijem kad netko to shvača osobno. Pa nije ti BMW žena ili dijete.
Nije ti ga BMW poklonio da ga tako zdušno braniš.
Ne znam. Meni je to smiješno. Kupiš ono što ti se sviđa ili imaš novaca da priuštiš. Što te briga što drugi voze ili govore od "tvojoj" marki.
Znam par ljudi što nikad nisu kupili "normalni" motor ili auto.
ne branim ja nista, jebe mi se za bmw, vozim sve sto mi dode pod ruku (jucer cfmoto, ko zna sto ce sutra uletit), al mi ide nakurac kad dodem na forum s namjerom da procitam nesto zanimljivo pa gledam gvoa i slicne kako hrane svoj ego pljujuci po stvarima sa 0 doprinosa na temu

rezultat toga su mrtve teme, jer niko nece imat posla s kretenima i realno svi smo na gubitku osim dezurnih egoista
 
BMW je izmislio klasu "maxi enduro" prije cca 40 godina sa modelom R80 G/S.
Od onda svaki "maxi enduro" će se uspoređivat sa GSom. A GS kao predvodnik postavlja iz modela u model nove izazove/ideje/rješenja, kojima konkurencija nastoji doskočiti na svoj način.
Zato će se GS uvijek gledat kroz povečalo za razliku od drugih marki "maxi endura" i svaki će ići na usporedni test sa GSom.
Pa "velikoga" Stroma zovu, "GS za siromašne".
A to podjebancija GSovaca je i kod moje ekipe. Većina vlasnika pere "kriza srednjih godina" i kad se on i žena opreme za na kraj svijeta. Odu max do Italije ili BiH i za godinu-dvije motor se prodaje.
Tek nekolicina ostane u tom điru i tuće ozbiljne kilometre.
 
Joj ne.
Tvoj stil treba biti izoštren tvojim iskustvom.
Osim toga, ko ti kaže da su putovanja sveta knjiga motociklizma.
Gs je zadnji putnički motocikl u nizu bmw putničkih motocikla. Jer bmw i radi samo putničke motocikle, do zadnjeg vremena, skoro su počeli sa sportskim i enduro.
Evo i sam počinjem maštati, pa idem probati, ali ja to 21 col prednje kolo na asfaltu ne mogu smislit, svaki put kad naiđe naglo promjena smjera, kao da čitav motocikl prebacujem preko plota,lijeva pa za njom odmah desna. Osim toga, spori su, tromi, nestabilni.
Aj 19 cola prednji kotač i nekako, a možda i najbolja opcija na putovanju, 110/80 19 i 150 straga.
Nije tvrdoglav, da se isprebacivat, a ždere bolje neravnine, jer si na puovanju ne možeš birat podlogu.
I tu je strom, pila.
 
Naslov teme je: "Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju"
Dakle, o problemima na novom GSu. Mislim da je svako pljuvanje po kvaliteti tu ontopic i pozeljno.
To što činjenice vrijeđaju nečije religijske osjećaje - ne mogu pomoći.
Ako zoveš nepoznate ljude kretenima jer iznose svoje mišljenje o for profit korporaciji iz treće zemlje - zapitaj se tko je tu zapravo kreten i što
ti taj logotip znači u životu.
 
  • Like
Reactions: hells and WraGG
Za razliku od drugih marki, bmw najbolje pokriva svoje proizvode garancijom.
Ima marki gdje zupčasti remen leži u ulju i pucanje mu je programirano u idućih 60ak tisuća kilometara, ljudi ostaju na pokvarenom motoru ostavljeni, čak i u garanciji.
A po meni bi trebali ta smeća otkupit po novim cijena i izvući ih iz upotrebe.
Bmw malne neke stvari popravlja doživotno, tipa kardan.
 
Kupac ne želi da mu se popravlja doživotno nego da mu se ne kvari, voziš se po bespućima Afrike i rikne kardan.😩
 
'Kupac' očito to ne želi, jer vidiš da ima primjera koji mijenjaju mašine ko potrošene mitasice.

Pointy-haired šef je zaključio da im je jeftinije zamijenit u garanciji, nego potrošit vrijeme na projektiranje i kontrolu kvalitete.
Naravno, vrijeme i živci krajnjeg kupca u toj računici koštaju 0.00.
Zapravo je genijalan model poslovanja - trošak testiranja jednostavan prebaciš na kupca i još to naplatiš.
Pouzdanost nije feature, nego nešto što se slučajno dogodi nakon 3-4g testiranja modela od strane kupaca, a onda opet novi model s novim problemima.
Budući da ih tržište ne kažnjava, nemaju razloga raditi drugačije.
 
Mene boli kukuruz za bmw. Pricao sam tu na forumu kako sam i masinu mjenjao. Ono sto me smeta sto postoje ljudi koji iz samo sebi poznatih razloga mi svaki put kad me vide imaju potrebu reci da sam kupio los motor, da sam ga preplatio jer je njihov strom zvjer i tako svaki jebeni put kad me vide. Ili kako je to dobar motor ali nista posebno…bla bla. Bez da sam im ista lose ili dobro rekao o svom motoru. Ta potreba ljudi da to govore svaki put kad me vide ili ekipa ovdje koja ima potrebu isto radit e to me zivcira.
Mene apsolutno boli kurac tko sta vozi.

A kad smo kod cijene. Postoji ekipa kako u stvarnom svijetu a tako i ovdje koja ne moze shvatit da netko zaradi novi gsa u dva mjeseca.
 
Opozivi se desavaju svima. Ako si nadobudan, kupis BMW odmah po predstavljanju pa kmecis, ako si oprezan, kupis nakon tri godine proizvodnje, naravno kupis GSA, ne obicni. Amen.
🖕