Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju

to su ko i opozivi Tesle, svaki tjedan jedan šŸ˜‚
a ono, auto se ažurira sam prek noći jer je ā€œdingā€ za gaÅ”enje autopilota bio 2 decibela pretih

al eto gvo, mene si uvjerio, u pravu si, ne valja to niŔta
 
Tipičan sektaŔki odgovor u kombinaciji s nerazumijevanjem pročitanog.
Ovo je stopa kvarova, ne stopa opoziva.
 
Nepristrano istraživanje od likova koji na njega sjeli nisu... sa druge strane, čak i da je u pravu, ako mene 4 kvara dođu nula eura, a njega za to vrijeme samo jedan kao Svetog Petra kajgana, opet sam bolje proÅ”ao... čisto matematički, pod uvjetom da je ta bedastoća istinita.

Toliko i o tome. Ne samo da je Å”ansa za kvar 4 puta veća, već je i medijalna cijena popravka skoro 2 puta veća od najkvarljivijeg japanca.

1711453401192.png
 
Meni samo nije jasno kako vam se da. Ko da ste na platnom spisku nekog brenda pa ga branite ili kudite. Sto se mene tice mogu jedan dan voziti BMW, drugi TRK a treci Harley. Kad mi nije vise zanimljiv, dzaba mu da se Isus zove, ide dalje. Zivo me zaboli sta je netko na forumu rekao za njega.
Isto tako ako mi se nesto vozi, puca mi kuki koliko je kvarova i opoziva imao, on ce biti u garazi.
Alo, ljudi Ducatije voze! :mrgreen:
 
Meni samo nije jasno kako vam se da. Ko da ste na platnom spisku nekog brenda pa ga branite ili kudite. Sto se mene tice mogu jedan dan voziti BMW, drugi TRK a treci Harley. Kad mi nije vise zanimljiv, dzaba mu da se Isus zove, ide dalje. Zivo me zaboli sta je netko na forumu rekao za njega.
Isto tako ako mi se nesto vozi, puca mi kuki koliko je kvarova i opoziva imao, on ce biti u garazi.
Alo, ljudi Ducatije voze! :mrgreen:

SektaŔi, identificiraju se s brendom. Svaka kritika korporacije se doživljava kao osobna uvreda.:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: WraGG
To je ono nesto kao oni sto kozne prsluke nose? :mrgreen:

Slično, samo joŔ daleko iracionalnije.
GoblenaŔi barem 'brane boje' svog lokalnog kluba, a ovi neke multionalnke koju boli qrac za njih. :mrgreen:
 
da, točno tako doživljavam gvoa, lik se hrani negativnim informacijama na temu stvari koje su mu nedostupne kako bi u svojim ocima bio barem malo manje jadan
 
znam frende, kužim se u to ko ti u motore
 
Ovaj "top model" je sklopljen u Njemačkama, za razliku od 900gs koji vozi kao tenk i ekipa joÅ” nije naÅ”la zamjerku na njemu, ali je smeće jer je maÅ”ina iz čajne
 
znam frende, kužim se u to ko ti u motore

PiŔi u CR i reci im da se ne kuže, e da, nemoj im zaboravit spomenuti ultimativni RH benwe argument - da nemaju para za benwea pa da zato lažu.
:mrgreen:
 
Ovo je fascinantno, sektaÅ”i optužuju za sektaÅ”tvo, a da pojačaju tvrdnje dovoljan je screenshot sa neta gdje se radi veliko, novisno i nadasve pouzdano istraživanje u cijelosti bazirano na izvjeŔćima 11 tisuća subskribera.
Potpuno mi je nejasna potreba da se serucka protiv bilo kojeg motora ili proizvođača izuzev ako dolazi iz prve ruke o motoru kojeg si posjedovao. Ljudi kupuju motore u skladu sa željama i mogućnostima i Å”to se tu ima dodati ili oduzeti...
 
Prvo se malo informiraj tko su i Ŕto su Consumer Reports, pa onda napadaj njihove brojeve i metodologiju istraživanja.

Tema je opoziv modela, post je sasvim on topic, a rado ću seruckati i u japanskim temama kad se za to ukaže potreba. :mrgreen:
 
Toliko i o tome. Ne samo da je Å”ansa za kvar 4 puta veća, već je i medijalna cijena popravka skoro 2 puta veća od najkvarljivijeg japanca.

View attachment 778597

To su podaci iz Amerike, koja je sasvim drugi svijet sa troÅ”kovima i mogućnostima.

A za troÅ”kove bih se suzdržao, sad vozim svoj Å”esti BMW uz Å”to sam paralelno imao i Suzuki, i Apriliu, i Kawasaki... tako da znam poneÅ”to o tome, i mogu reći da me je održavanje BMW-a koÅ”talo manje, osobito u usporedbi sa Kawasakijem, no ajde, ako znaÅ”...
 
"based on our survey of more than 11,000 Consumer Reports subscribers."

Da, i?
Vlasnici vozila nemaju financijskog interesa lagati, ni za, ni protiv nekog brenda, osobito u nekom anonimnom istraživanju.
Servisi, distributeri, brendovi, moto tiskovine - imaju.
 
  • Haha
Reactions: DacMan
SektaŔi, identificiraju se s brendom. Svaka kritika korporacije se doživljava kao osobna uvreda.:mrgreen:

Mislim da to ne vrijedi za nikoga viŔe osim vozača Hondi, a naŔlo bi se joŔ žutana u tom krugu... u biti, vozači BMW-a i ne bi spominjali ikada iŔtra da povod nije samo ispravak netočnih navoda iz pera i čuba tih žutih sektaŔa...