Možda nemaju financijskog, ali imaju onog psihološkog razloga jer žele da imaju podršku u tome na što su potrošili novce, žele potvrdu da su donijeli dobru odluku, i žele to onda kao dobru odluku nametnuti i drugima... i ta verzija je najprisutnija na forumima, pa tako i ovom. A ima i zločestih, onih koji žele i da se i drugi zajebu kao on, jasno ako je stvorio zaključak da je kupio lošu robu.
To bi podrazumijevalo da skoro svi ispitani američki vlasnici japanaca iz nekog razloga lažu, a benveovi ne. Što je vrlo malo vjerovatno.
Ako smo već siromašni i glupi, ne znači da smo lažljivci.
Imaju ih i drugi, no kako su mnogi od njih puno manji i puno više riskiraju sa ionako slabom prodajom, onda ti i takovi to prešute.
Tko je to puno manji i prešućuje kvarove?
Honda, da više ne proda niti jedan motor na teritoriju EU bi preživjela sasvim ok. 20mil ih naštancaju indiji godišnje.
CEO kawasakija teško da je i svjestan da njegova korporacija proizvodi motore na dvije rote, vjerovatno mu je to negdje u fusnoti kvartalnog izvješća.
BMW je odlučio biti otvoren i pošten, a vjerovao ili ne - ljudima se takova filozofija sviđa, jer znaju da se i drugi kvare, pa je onda ovdje iskren i otvoren odnos velika vrijednost.
Problem s kardanom se proteže 3-4 generacije, opoziv je napravljen tek nedavno.
Oni koji su te kardane mijenjali prije na zračnjacima o svom trošku, se vjerovatno ne bi složili s tim.
Honda je zajebala kardan na vfru, pa je napravila opoziv,
Ne vidim gdje je tu bmw poseban u odnosu na druge.
Svi će oni napraviti opoziv ako imaju računice u tome.
1. svi se kvare
2. ako se svi kvare, bolje je imati posla sa onim tko to iskreno priznaje i da si truda riješiti problem
Da, svi se kvare, ali neki se ipak kvare češće od drugih.
Kawasaki po ovom, 50% češće nego yamaha.
Osobno nemam problem s tom činjenicom.
Vlasnici GSa rijetko imaju samo jedan motor, barem ovi što ih znam.
U takvoj situaciji pouzdanost motora je puno manje bitan faktor.