Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju

Da, i?
Vlasnici vozila nemaju financijskog interesa lagati, ni za, ni protiv nekog brenda, osobito u nekom anonimnom istraživanju.
Servisi, distributeri, brendovi, moto tiskovine - imaju.
Poanta nije tko ima ili nema razloga lagati, poanta je u nužnosti ispravnog uzorka na osnovu kojeg bi se radila statistika.
 
Taj uzorak je najbliže što imamo nekom objektivnom istraživanju pouzdanosti, rezultati se poklapaju s prethodnim istraživanjem, a i s nekom generalnom percepcijom pouzdanosti tog brenda.
Nikoga, osim fanove benwea, ti brojevi osobito ne čude, jer se tako nešto i očekivalo, u kontekstu svih problema s brendom u zadnjih 10-15g otkako ja pratim motore, od prijašnjih rasipanja mašina (različitih modela!) na motorradovim testovima, desetljeća problema s kardanima, do spontanih zapaljenja...
Fakat ne znam za niti jedan drugi brend koji ima toliko dokumentiranih problema, na toliko različitih modela.
 
To su podaci iz Amerike, koja je sasvim drugi svijet sa troškovima i mogućnostima.

Moguće da je servis bmwa tamo skuplji, nego u eu.

A za troškove bih se suzdržao, sad vozim svoj šesti BMW uz što sam paralelno imao i Suzuki, i Apriliu, i Kawasaki... tako da znam ponešto o tome, i mogu reći da me je održavanje BMW-a koštalo manje, osobito u usporedbi sa Kawasakijem, no ajde, ako znaš...

Nisam nikad komentiro generalne troškove održavanja, jer to je nešto na što se svjesno odlučiš kad ideš na neki brend i ne može te iznenaditi.
Mene sigurno kawac u ukupnom iznosu servisa izađe skuplje, nego nekoga bmw, jer iako je sam servis skoro džabe, moram na drugi kraj rh za obaviti ga - vrijeme, smještaj za dan dva, hrana, itd.
 
  • Like
Reactions: roberto
Informacije o kvaliteti nekog motora ne moramo pod obavezno dobit samo od vlasnika istog, naime neki od vlasnika ne znaju ni gumu napumpat pa nebi tribali bit relevantni po pitanju ostalih tehničkih stvari.
BMW je preteška i preskupa željezna krava(vlasnici nemojte ovo svatit osobno pa ne komentiram članove vaše obitelji) a za cijenu novog BMW motora može se kupit dvi do tri nove solidne Honde.
Da mene neko prisili da moram posjedovat BMW motor ja bi isti odveza na "zapadnu" i postavija ga umisto Ruže vjetrova a nju bi odnija u garažu.😩
 
Taj uzorak je najbliže što imamo nekom objektivnom istraživanju pouzdanosti, rezultati se poklapaju s prethodnim istraživanjem, a i s nekom generalnom percepcijom pouzdanosti tog brenda.
Nikoga, osim fanove benwea, ti brojevi osobito ne čude, jer se tako nešto i očekivalo, u kontekstu svih problema s brendom u zadnjih 10-15g otkako ja pratim motore, od prijašnjih rasipanja mašina (različitih modela!) na motorradovim testovima, desetljeća problema s kardanima, do spontanih zapaljenja...
Fakat ne znam za niti jedan drugi brend koji ima toliko dokumentiranih problema, na toliko različitih modela.
Upravo suprotno, taj uzorak je vjerojatno presjek prodaje po modelima, krajnje neadekvatan za statistiku.
Sa drugim dijelom se slažem, vlasnike BMW-a najviše čude ti brojevi zato što se ne poklapaju sa iskustvom pri upotrebi.
 
Ako je uzorak dovoljno dobar da jedan CR stoji iza njega svojim imenom i ugledom, pod rizikom tužbe, onda dovoljno je dobar i za mene.

To što većina prodaje BMWa otpada na 2-3 modela na sličnoj platformi, pa samim time i zajeb na nekoj zajedničkoj komponenti (npr kardan) ima puno gori efekt na statistiku je bmwov problem, ne njihov. Slobodni su proizvodit 200 različitih modela kao honda, pa onda uvijek imaju lukszuz sjebati jedan ili dva, bez nekog efekta na reputaciju. :mrgreen:
 
Problem je što CR ne riskira ništa, pogotovo ne tužbu, jer oni samo obrađuju izvješća svojih preplatnika. To me podsjeća na naše novinare koji kad žele napisati članak, a ne žele odgovornost, naprave intervju sa nekim za koga znaju da će izjaviti upravo ono što novinar želi napisati...
 
To nije točno, dosta puta su bili tuženi zbog svojih članaka. Ipak pričamo o SADu.
 
Vlasnici vozila nemaju financijskog interesa lagati,

Možda nemaju financijskog, ali imaju onog psihološkog razloga jer žele da imaju podršku u tome na što su potrošili novce, žele potvrdu da su donijeli dobru odluku, i žele to onda kao dobru odluku nametnuti i drugima... i ta verzija je najprisutnija na forumima, pa tako i ovom. A ima i zločestih, onih koji žele i da se i drugi zajebu kao on, jasno ako je stvorio zaključak da je kupio lošu robu.

Fakat ne znam za niti jedan drugi brend koji ima toliko dokumentiranih problema, na toliko različitih modela.

Imaju ih i drugi, no kako su mnogi od njih puno manji i puno više riskiraju sa ionako slabom prodajom, onda ti i takovi to prešute. BMW je odlučio biti otvoren i pošten, a vjerovao ili ne - ljudima se takova filozofija sviđa, jer znaju da se i drugi kvare, pa je onda ovdje iskren i otvoren odnos velika vrijednost.

1. svi se kvare
2. ako se svi kvare, bolje je imati posla sa onim tko to iskreno priznaje i da si truda riješiti problem
 
Last edited:
  • Like
Reactions: WraGG
Ala gusta, tema di mogu "srat" kontra GS-a 🙃
Motor je ka ono tesko rasulo, kupuju ga samo oni sta se oce pokazat. Prie ili kasnie ce se sve saznat. Kad das toliko para onda skrivas probleme ka zmia noge. 1300 ccm za off road? Koae budala u to uvierena?! Teska krava. A kolikoe tek sirok😕 3ba to zabranit na EU prometnicama. Ja san svoe reka.

#nikadumougarazu
#kontraVillage
 
Možda nemaju financijskog, ali imaju onog psihološkog razloga jer žele da imaju podršku u tome na što su potrošili novce, žele potvrdu da su donijeli dobru odluku, i žele to onda kao dobru odluku nametnuti i drugima... i ta verzija je najprisutnija na forumima, pa tako i ovom. A ima i zločestih, onih koji žele i da se i drugi zajebu kao on, jasno ako je stvorio zaključak da je kupio lošu robu.

To bi podrazumijevalo da skoro svi ispitani američki vlasnici japanaca iz nekog razloga lažu, a benveovi ne. Što je vrlo malo vjerovatno.
Ako smo već siromašni i glupi, ne znači da smo lažljivci.

Imaju ih i drugi, no kako su mnogi od njih puno manji i puno više riskiraju sa ionako slabom prodajom, onda ti i takovi to prešute.

Tko je to puno manji i prešućuje kvarove?
Honda, da više ne proda niti jedan motor na teritoriju EU bi preživjela sasvim ok. 20mil ih naštancaju indiji godišnje.
CEO kawasakija teško da je i svjestan da njegova korporacija proizvodi motore na dvije rote, vjerovatno mu je to negdje u fusnoti kvartalnog izvješća.

BMW je odlučio biti otvoren i pošten, a vjerovao ili ne - ljudima se takova filozofija sviđa, jer znaju da se i drugi kvare, pa je onda ovdje iskren i otvoren odnos velika vrijednost.

Problem s kardanom se proteže 3-4 generacije, opoziv je napravljen tek nedavno.
Oni koji su te kardane mijenjali prije na zračnjacima o svom trošku, se vjerovatno ne bi složili s tim.
Honda je zajebala kardan na vfru, pa je napravila opoziv,
Ne vidim gdje je tu bmw poseban u odnosu na druge.
Svi će oni napraviti opoziv ako imaju računice u tome.

1. svi se kvare
2. ako se svi kvare, bolje je imati posla sa onim tko to iskreno priznaje i da si truda riješiti problem

Da, svi se kvare, ali neki se ipak kvare češće od drugih.
Kawasaki po ovom, 50% češće nego yamaha.
Osobno nemam problem s tom činjenicom.
Vlasnici GSa rijetko imaju samo jedan motor, barem ovi što ih znam.
U takvoj situaciji pouzdanost motora je puno manje bitan faktor.
 
Pa i drugi se kvare i dobiješ kurčinu, no oni su super... ako se BMW pokvari, dobiješ free servis i zamjenu. Kod drugih niti to, ali drugi su dobri, a BMW ne valja, mnogima kao ti nikada i neće...
Daj konkretno,tko je to dobia kurcinu u garanciji?

Bmw je daleko naj nepouzdaniji...sta se tice auta i motora.

Razmisljam naglas...meni se pari da bmw nema kapaciteta za napravit dobar stroj...
Nema vise nacista u tvornici...samo slampavi auslanderi.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Author
Daj konkretno,tko je to dobia kurcinu u garanciji?

Bmw je daleko naj nepouzdaniji...sta se tice auta i motora.

Razmisljam naglas...meni se pari da bmw nema kapaciteta za napravit dobar stroj...
Nema vise nacista u tvornici...samo slampavi auslanderi.
Frend radi u marketingu tamo. Kod stvaranja cijene za novi model 20% plaćaš za ime/logo, a onda ide stvarna cijena, oni to mogu npr royal enfield ne može. Kod opoziva moraš se odreći motora često i na mjesec dana. Kada te kontaktiraju moraš ga dovesti u datom roku inače ne ulaziš u free service, npr mail ti došao a ti voziš po Indiji...
 
Imao 3x opoziv na F11. Niti jedan put nisam imao neki zadani rok u kojem ga moram dovesti, ali se sjecam da sam zadnji put morao cekati skoro godinu dana da nabave hladnjak AGR-a, ali kad su ga nabavili onda je sve bilo rjeseno za dan. I obavijesti o opozivu nikada ne dolaze mailom niti dolaze direktno od BMW nego dolaze postom od KBA.
 
Imao 3x opoziv na F11. Niti jedan put nisam imao neki zadani rok u kojem ga moram dovesti, ali se sjecam da sam zadnji put morao cekati skoro godinu dana da nabave hladnjak AGR-a, ali kad su ga nabavili onda je sve bilo rjeseno za dan. I obavijesti o opozivu nikada ne dolaze mailom niti dolaze direktno od BMW nego dolaze postom od KBA.
To je auto, bmw petica, nemaju nikakve veze jedni sa drugima. Ovaj je također rekao kad je doveo 2 mj poslije motor na servis da je dobio đabe dio motora ali je morao tipla za ruke, tada su bile 90€ / sat.
 
Znam, sve ok, samo mi malo nejasno da imaju razlicite politike za aute i motore. Ne kazem da ti taj frend laze, samo mi malo tesko povjerovati.
 
Ja nedavno dobio da se javim u Suzuki servis, ustanovili su da im ne valja regler, motor star 15 godina. :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: DacMan
Znam, sve ok, samo mi malo nejasno da imaju razlicite politike za aute i motore. Ne kazem da ti taj frend laze, samo mi malo tesko povjerovati.
Ako laže onda i mene laže, al uglavnom sve je to u onim sitnim slovima u ugovoru. Kad je pitao zašto mora platiti rad, rekli su da je prošao period kada su servisirali pod garancijom besplatno i sada im njegovo kašnjenje uzima vrijeme koje bi proveli na drugim klijentima.
 
  • Like
Reactions: WraGG
Ja nedavno dobio da se javim u Suzuki servis, ustanovili su da im ne valja regler, motor star 15 godina. :ROFLMAO:
ovakve stvari treba pisat, a ne negativu i sranja

bar nije top sto su te zvali i sto brinu da ti radi regler