Naglo kocenje - Sta raditi?

Namjeravao sam desno proć ali je ovaj baš tamo počeo bježat, i onda spašavanje na drugu stranu.
 
ktm08 said:
Namjeravao sam desno proć ali je ovaj baš tamo počeo bježat, i onda spašavanje na drugu stranu.
Svaka čast (y) - dosta ljudi se fiksira na prepreku i naravno, pogodi je po sredini (šifra Youtube;"target fixation") tako da ti skidam kapu na prisebnosti.
 
ktm08 said:
Namjeravao sam desno proć ali je ovaj baš tamo počeo bježat, i onda spašavanje na drugu stranu.


Da, ocekivao bi od motorista koji je na podu da zna takve stvari i da se ne mice. Al u soku od pada, dolazi drugi motor - nije mu za zamjerit - ljudska reakcija. Ti si svoj dio odradio odlicno
 
ktm08 said:
Stisneš,pa di te odnese  :mrgreen::
https://www.youtube.com/watch?v=G2GBWfkIfuQ
Ovo je otprilike bio tip odgovora za kojim sam tragao. U smislu, da li treba onako naglo kociti do mjere da prebacis motor preko sebe ili uciniti nesto (tehnicki daleko teze) poput tebe, a to je kocenje + izbjegavanje.
 
gvo said:
Kad već ides konzervativno, budi temeljit, nemoj stati samo na kocnicama. Izbaci i televiziju u boji. A netrebaš ni tipkat s novog kompa/moba, uzmi si kakav commodore 64 ili zx-spectrum. :mrgreen:
jbg sad. necemo ici iz krajnosti u krajnost. sigurno je da imam neke svoje razloge zasto sam ubijedjenja da su odvojene kocnice bolje od kombinovanih. ima situacija u prometu kad kontrolirano blokiranje zadnjeg kotaca spasava od slijetanja s ceste itd itd.
 
gvo said:
Vozio je po gradu znacajno brze od ostalog prometa. Kad se dogodi njesra, a dogodit ce se kad tad, lutrija.
Po gradu manje/vise po propisima, bas zbog ovakvih nadopiranih kretena koji vole izronit izmedju auta.

Meni je draga ova američka narodna:
"A superior pilot uses his superior judgment to avoid situations which require the use of his superior skill."
ako sam dobro vidio napravio je kardinalnu gresku kocenja kad je prednji kotac bio na sini od tramvaja. a kao sto svi znamo poklopci od sahtova prelazi preko pruge tramvajskih sina i opcenito horizontalne signalizacije je tabu za iznenadne radnje kocenja ili ubrzavanja
 
miki_28 said:
Ovo je otprilike bio tip odgovora za kojim sam tragao. U smislu, da li treba onako naglo kociti do mjere da prebacis motor preko sebe ili uciniti nesto (tehnicki daleko teze) poput tebe, a to je kocenje + izbjegavanje.

kocenje i izbjegavanje istovremeno je prakticki nemoguce. Ili jedno ili drugo. Ili kombinacija. Ali ne istovremeno. Ako je moguce istovremeno, onda uopce nije situacija vrijedna paznje  :mrgreen:
 
pred neki dan mi se slicno desilo...vozio iza kamiona, desni jaki zavoj, brzina nekih 40 kmh...iza zavoja ide ravni dio pa sam bio blizu kamiona da krenem u prticanje, kad odjednom kamion on stao  :shocked:
instiktivno uhvatio prednju kocnicu...nije bilo vremena za nikakvo izbjegavanje, ili bilo sta drugo...bilo je udrit ili ne...zadnji kotac dva puta sam digo dobrano u zrak i uspio stat prd sam kamion...centimetri su bili u igri  :huh:

na pitanje sta raditi? moj odgovor bi bio, drzi odstojanje i vozi sporije  :wink:
 
Sasa10 said:
na pitanje sta raditi? moj odgovor bi bio, drzi odstojanje i vozi sporije  :wink:

(y)

Danas stizao jedan semafor, malo se zaigrao sa gasom, a nakon semafora, auto ispred mene bez zmigavca naglo po kocnici i skretanje u dvoriste. Nije se zadnji kotac digo u zrak, al me zesce protreslo jer je cesta tamo grbava. Dobro da se prednji kotac nije "smotao" i ja lowsideao - bilo je blizu.
Da nisam imao prednju kocnicu pokrivenu prstima, nebi stigo stat - toliko je bilo "blizu"
 
3alfa3 said:
kocenje i izbjegavanje istovremeno je prakticki nemoguce. Ili jedno ili drugo. Ili kombinacija. Ali ne istovremeno. Ako je moguce istovremeno, onda uopce nije situacija vrijedna paznje  :mrgreen:
ABS?
 
bricksrheavy said:

Ne pomaze nimalo. Cak smeta. Osim ako nije mokro, klizavo itd.... Al tek tada nema mjesta za stat
Auto je donekle upravljiv pod jakim kocenjem sa ABSom, motor i nije bas - zapravo, nije uopce
 
Sranje, bio sam uvjeren po youtube snimkama naglog kočenja u zavoju (s abs) da se može upravljat i na pravcu. Svejedno dobra stvarčica za imat na dvokolici (y)
 
bricksrheavy said:
Sranje, bio sam uvjeren po youtube snimkama naglog kočenja u zavoju (s abs) da se može upravljat i na pravcu. Svejedno dobra stvarčica za imat na dvokolici (y)

Dobar je na naglom kocenju na skliskom. Ako si od onih sto stisnu kocnicu i cekaju da se zaustave.
Upravljanje dvokotacem pod punom kocnicom je praktikicki nemoguce, imao ABS ili nemao

U zavoju se ionako ne koci, nego si pod laganim gasom (ne ti, nego motor  :mrgreen: ). Svako otpustanje gasa ili nedo bog kocenje znaci destabilizaciju motora. tek si onda u problemu.
 
3alfa3 said:
... Ako si od onih sto stisnu kocnicu i cekaju da se zaustave.
Upravljanje dvokotacem pod punom kocnicom je praktikicki nemoguce, imao ABS ili nemao

Nisam baš :mrgreen: pazim na prijenos težine, "sidrenje" nogama uz rezervar i tako to :mrgreen:
 
bricksrheavy said:
Nisam baš :mrgreen: pazim na prijenos težine, "sidrenje" nogama uz rezervar i tako to :mrgreen:

Donji dio tijela cvrsto uz motor nikad ne odmaze - dapace, zna cuda radit. Ali isto tako, ruke na volanu sto je mekse moguce  (y)
 
Citam mnogo dobrih savjeta  :021:

Mogla bi ova temica postati veoma zanimljiva, a i korisna mnogim vozacima  (y)
 
Oš savjete? Evo ti pa slušaj :mrgreen:  (prožvakao ih sve nekoliko puta);
http://msgroup.org/articles.aspx