Svaka čast - dosta ljudi se fiksira na prepreku i naravno, pogodi je po sredini (šifra Youtube;"target fixation") tako da ti skidam kapu na prisebnosti.ktm08 said:Namjeravao sam desno proć ali je ovaj baš tamo počeo bježat, i onda spašavanje na drugu stranu.
ktm08 said:Namjeravao sam desno proć ali je ovaj baš tamo počeo bježat, i onda spašavanje na drugu stranu.
Ovo je otprilike bio tip odgovora za kojim sam tragao. U smislu, da li treba onako naglo kociti do mjere da prebacis motor preko sebe ili uciniti nesto (tehnicki daleko teze) poput tebe, a to je kocenje + izbjegavanje.ktm08 said:Stisneš,pa di te odnese :
https://www.youtube.com/watch?v=G2GBWfkIfuQ
jbg sad. necemo ici iz krajnosti u krajnost. sigurno je da imam neke svoje razloge zasto sam ubijedjenja da su odvojene kocnice bolje od kombinovanih. ima situacija u prometu kad kontrolirano blokiranje zadnjeg kotaca spasava od slijetanja s ceste itd itd.gvo said:Kad već ides konzervativno, budi temeljit, nemoj stati samo na kocnicama. Izbaci i televiziju u boji. A netrebaš ni tipkat s novog kompa/moba, uzmi si kakav commodore 64 ili zx-spectrum.
ako sam dobro vidio napravio je kardinalnu gresku kocenja kad je prednji kotac bio na sini od tramvaja. a kao sto svi znamo poklopci od sahtova prelazi preko pruge tramvajskih sina i opcenito horizontalne signalizacije je tabu za iznenadne radnje kocenja ili ubrzavanjagvo said:Vozio je po gradu znacajno brze od ostalog prometa. Kad se dogodi njesra, a dogodit ce se kad tad, lutrija.
Po gradu manje/vise po propisima, bas zbog ovakvih nadopiranih kretena koji vole izronit izmedju auta.
Meni je draga ova američka narodna:
"A superior pilot uses his superior judgment to avoid situations which require the use of his superior skill."
miki_28 said:Ovo je otprilike bio tip odgovora za kojim sam tragao. U smislu, da li treba onako naglo kociti do mjere da prebacis motor preko sebe ili uciniti nesto (tehnicki daleko teze) poput tebe, a to je kocenje + izbjegavanje.
Sasa10 said:na pitanje sta raditi? moj odgovor bi bio, drzi odstojanje i vozi sporije :wink:
ABS?3alfa3 said:kocenje i izbjegavanje istovremeno je prakticki nemoguce. Ili jedno ili drugo. Ili kombinacija. Ali ne istovremeno. Ako je moguce istovremeno, onda uopce nije situacija vrijedna paznje
bricksrheavy said:ABS?
bricksrheavy said:Sranje, bio sam uvjeren po youtube snimkama naglog kočenja u zavoju (s abs) da se može upravljat i na pravcu. Svejedno dobra stvarčica za imat na dvokolici
3alfa3 said:... Ako si od onih sto stisnu kocnicu i cekaju da se zaustave.
Upravljanje dvokotacem pod punom kocnicom je praktikicki nemoguce, imao ABS ili nemao
bricksrheavy said:Nisam baš pazim na prijenos težine, "sidrenje" nogama uz rezervar i tako to