Naglo kocenje - Sta raditi?

3alfa3 said:
Donji dio tijela cvrsto uz motor nikad ne odmaze - dapace, zna cuda radit. Ali isto tako, ruke na volanu sto je mekse moguce  (y)

Jesi siguran za ruke?

Teoretski bi bilo dobro da su ruke krute i u slučaju udara, motor zapinje u prepreku, a vozač ide u salto preko prepreke.

S opuštenim rukama, vozač tuče kacigom u prepreku ...
 
Bobetko said:
Jesi siguran za ruke?

Teoretski bi bilo dobro da su ruke krute i u slučaju udara, motor zapinje u prepreku, a vozač ide u salto preko prepreke.

S opuštenim rukama, vozač tuče kacigom u prepreku ...

Mislio sam na voznju. Volanom se upravlja, a ne drzi tijelo. Sto je stisak volana manji, to je manje prijenosa vibracija na vozaca i upravljanje je preciznije. Motor je stabilniji jer ce prednji kotac sam sebe poravnavat u voznji bez da mu cvrstim drzanjem volana odmazemo
 
3alfa3 said:
Mislio sam na voznju. Volanom se upravlja, a ne drzi tijelo. Sto je stisak volana manji, to je manje prijenosa vibracija na vozaca i upravljanje je preciznije.

(y)
 
nije na odmet svako malo probati puno kocenje bez blokiranja zadnjeg kotaca. dosta motorista kao i vozaca auta nema uopce predstavu sta znaci puno kocenje i kako se pri tom ponasaju vozila. trening cini cuda.
u de i ch je pri polaganju vozackog za motor voznja sa 50 -55 km/h  kocenje te izbjegavanje kao i puno kocenje je redovni postupak s tim da zadnji kotac ne smije proklizati.
ali po meni jedini pravi lijek je dovoljno odstojanja i voziti uz srednju traku radi boljeg pogleda na promet ispred, i otvaranja jos koje kombinacije za spasit glavu i motor, ako zatreba.
 
ktm08 said:
Stisneš,pa di te odnese  :mrgreen::
https://www.youtube.com/watch?v=G2GBWfkIfuQ
Svi te hvale pa moram i ja, iskreno mi je drago da si to ta uspio izvući  8)
 
3alfa3 said:
Ne pomaze nimalo. Cak smeta. Osim ako nije mokro, klizavo itd.... Al tek tada nema mjesta za stat
Auto je donekle upravljiv pod jakim kocenjem sa ABSom, motor i nije bas - zapravo, nije uopce
jesi siguran za ovo i ABS?
 
Najbitnije u cijeloj priči je prevencija, a pod tim najviše mislim planiranje scenarija koji se mogu dogodit. Ne pretjerivat s brzinom na raskrižju, gledat šta vozač ispred tebe radi i šta bi mogao uraditi, jel te skontao iza sebe i sl.
Sad priča abs ili ne, ja ga imam i uvijek ću reći da je samo pozitivna stvar na motoru, situacije u kojima ti pomogne su one nepredvidljive, a tu se najčešće reagira instiktivno, netko bolje netko lošije. Nek te abs samo jednom spasi od pada, on je sebe iste sekunde isplatio  :huh:.
 
fawlty82 said:
jesi siguran za ovo i ABS?

U pravu je. Pod uvjetom da vozi isključivo kad je 100% priseban i svjestan okoline, neopterećen ičim, s optimalno zagrijanim gumama, po suhom i kvalitetnom asfaltu. Dakle, u laboratorijskim uvjetima. :mrgreen:
 
gvo said:
U pravu je. Pod uvjetom da vozi isključivo kad je 100% priseban i svjestan okoline, neopterećen ičim, s optimalno zagrijanim gumama, po suhom i kvalitetnom asfaltu. Dakle, u laboratorijskim uvjetima. :mrgreen:

tako nekako  :mrgreen:
 
Na ovaj video sam mislio kad sam govorio o kočenju i upravljanju zahvaljujući ABS-u, po logici mi je bilo ako može zadržat putanju u zavoju (bez uspravljanja) prilikom kočenja da može i skrenut prilikom kočenja na ravnom ali nigdje nisam vidio dokaz da može.

https://youtu.be/2h9MVbkpLZQ
 
piljun said:
Jebateled taj msc izgleda odlicna stvar

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

Tehnika napreduje, svaka cast.
Al protiv fizike ne mozes (generalno gledajuci). Moze ti pomoc, al nikad nebu konacno rjesenje
 
Ja sam u ove tri godine posjedovanja motora imao dva slučaja tzv."paničnog" kočenja iliti čupanja iz pizdarije po seljački...prvi put se neki kreten na Plominki polukružno u blagom desnom okretao - tu sam nagazio zadnju koliko ide i dozirao prednju i kad se motor ispravio prošao njemu ispred auta suprotnom prometnom trakom, dok mi je drugi put na ravnom potezu pas istrčao taman kad sam odšarafio gas - tada sam prvo "sjeo" na zadnju i onda stisnuo prednju, došlo je do solidnog proklizavanja ali je motor zadržao pravac...oba puta bez abs-a iako mislim da bi u ovoj drugoj situaciji dobro došao.

Mene zanima koliko koristite zadnju kočnicu u zavojima za korigiranje putanje, kada ocjenite da ste brzo ušli u zavoj?
 
Samo za kretanje u nekoj uzbrdici. Ka ručna na autu otprilike hahahha

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
Borinjo said:
Ja sam u ove tri godine posjedovanja motora imao dva slučaja tzv."paničnog" kočenja iliti čupanja iz pizdarije po seljački...prvi put se neki kreten na Plominki polukružno u blagom desnom okretao - tu sam nagazio zadnju koliko ide i dozirao prednju i kad se motor ispravio prošao njemu ispred auta suprotnom prometnom trakom, dok mi je drugi put na ravnom potezu pas istrčao taman kad sam odšarafio gas - tada sam prvo "sjeo" na zadnju i onda stisnuo prednju, došlo je do solidnog proklizavanja ali je motor zadržao pravac...oba puta bez abs-a iako mislim da bi u ovoj drugoj situaciji dobro došao.

Mene zanima koliko koristite zadnju kočnicu u zavojima za korigiranje putanje, kada ocjenite da ste brzo ušli u zavoj?
samo ako me cesta prevari. desava se na nepoznatim rutama kad ne ocekujem tako ostar zavoj a vozim u previsokoj brzini. inace u drugoj i trecoj je u vecini slucajeva  dovoljno otpustanje gasa
 
fuj blokiranje zadnje , ostane pol gume na asvaltu  :palacdolje:
 
:misli: gdje je ona tema od prije godinu-dvije gdje je sve ovo već u detalje bilo objašnjeno?
 
bricksrheavy said:
:misli: gdje je ona tema od prije godinu-dvije gdje je sve ovo već u detalje bilo objašnjeno?

Novi ljudi, nove teme, nova rasprava... tako to i treba biti a na kraju netko može i linkati na staru temu. :mrgreen:
 
prošli tjedan imala situaciju, naglo kočenje s obje, zadnji kotač poskakivao, nisam uspjela stati, onda sam pustila i išla zaobilazit na suprotnu stranu  :( sreća nije bilo nikog
naravno baba stala na sred ceste, a ja se zaigrala

nebi bilo problema da sam držala razmak    :misli:
 
Jedini razlog zašto prošlo ljeto nisam završio nekom austrijancu u gepeku je što je čuo kako mi zadnja (bubanj) cvili pa je odustao od skretanja lijevo a ja ga zaobišao po crti.

100% moja krivnja, nalijepio mu se na auspuh jer čekam šansu za preticanje, a Hans ko i svaki punokrvni turist odjednom bez upozorenja po kočnici pa onda žmigavac :mrgreen: