deny-zg said:3. imas u ovom topicu gore filmic kako radi bi xenon. Potrebna su 2 balasta. za svaki far jedan.
velecasni1 said:Postoji mogućnost oštećenja-pregaranja centralnog procesora ugradnjom xenon žarulja,pogotovo kineskih.BMW ima canbus sistem instalacije koji je osjetljiv i delikatan na slične ugradnje-pregradnje.Osim toga tvornica ugrađuje različite procesore (Proteus itd.) za različita tržišta, za koja postoje različiti xenon kitovi čija je cijena cca 100eura.Zakonski limit je 6000*kelvina. Mogu raditi i ovi kineski jeftini ali nema nikakvih garancija i može se očekivati probleme mada dobro rade na automobilima-motociklima koji nemaju canbus sistem.
velecasni1 said:Postoji mogućnost oštećenja-pregaranja centralnog procesora ugradnjom xenon žarulja,pogotovo kineskih.BMW ima canbus sistem instalacije koji je osjetljiv i delikatan na slične ugradnje-pregradnje.Osim toga tvornica ugrađuje različite procesore (Proteus itd.) za različita tržišta, za koja postoje različiti xenon kitovi čija je cijena cca 100eura.Zakonski limit je 6000*kelvina. Mogu raditi i ovi kineski jeftini ali nema nikakvih garancija i može se očekivati probleme mada dobro rade na automobilima-motociklima koji nemaju canbus sistem.
Sledgehammer said:Evo, ovo je odličan odgovor, i hvala Ti na njemu! Naučio sam i opet nešto, što je i opet dokazalo da moj uvodni post nije bio bezveze i da BMW JE poseban, iako se to "znalcima" ne uklapa u njihove logičke sklopove...
Znam da je optički kabel, koji čini osnovicu elektroničkih veza svih funkcija BMW motocikla, dosta osjetljiv (a time i centralni kompjuter), i da ne trpi bez pogovora apsolutno nikakve intervencije sa strane, bilo da je riječ o promjeni nečeg strujnog za aftermarket proizvod, ili o dodavanju isto tako strujnog elementa tipa alarma, dodatnih trošila, promjene strujnih elemnata za jače ili slabije itd itd... upravo stoga sam i pokrenuo ovu "smiješnu" temu, a glede procesora - velečasni, znaš li koje procesore i druge specifične elemente BMW ugrađuje za njemačko. talijansko i austrijsko tržište?
BlackVelvet said:a ne uklapa se ni u tvoj uvodni post.
ajd pojasni......to prvi puta cujem....koji crni opticki kabel.....za centralni kompjuter....pa nije to spejs satl....decki....Cam - bus sustav je takodjer upitan...jer motocikli imaju jedan ecu...i eventualno jedan za abs(opcija)...a cam bus sustavi je umrezavanje vise kompjutera na automobilima(ecu...abc...tcs....4wd....ebd...itd)... :misli:Sledgehammer said:Evo, ovo je odličan odgovor, i hvala Ti na njemu! Naučio sam i opet nešto, što je i opet dokazalo da moj uvodni post nije bio bezveze i da BMW JE poseban, iako se to "znalcima" ne uklapa u njihove logičke sklopove...
Znam da je optički kabel, koji čini osnovicu elektroničkih veza svih funkcija BMW motocikla, dosta osjetljiv (a time i centralni kompjuter), i da ne trpi bez pogovora apsolutno nikakve intervencije sa strane, bilo da je riječ o promjeni nečeg strujnog za aftermarket proizvod, ili o dodavanju isto tako strujnog elementa tipa alarma, dodatnih trošila, promjene strujnih elemnata za jače ili slabije itd itd... upravo stoga sam i pokrenuo ovu "smiješnu" temu, a glede procesora - velečasni, znaš li koje procesore i druge specifične elemente BMW ugrađuje za njemačko. talijansko i austrijsko tržište?
Sledgehammer said:Uklapa. :jesus:
A uklapa se zato jer nije rekao da se izričito moraju raditi preinake, već je to rečenu u kontekstu "ugradnja/pregradnja" (znači, i jedna i druga mogućnost!), tj. ima takvih "xenon" lampi za koje ne trebam raditi preinake instalacija, ali iste svojim svojstvima (radne temperature i još koječega) mogu štetiti. I o tome je on govorio.
MotoVision je rješenje za mene, no ispitujemo što više mogućih rješenja. A to ne škodi nikome.
bmw m 5 said:ajd pojasni......to prvi puta cujem....koji crni opticki kabel.....za centralni kompjuter....pa nije to spejs satl....decki....Cam - bus sustav je takodjer upitan...jer motocikli imaju jedan ecu...i eventualno jedan za abs(opcija)...a cam bus sustavi je umrezavanje vise kompjutera na automobilima(ecu...abc...tcs....4wd....ebd...itd)... :misli:
BlackVelvet said:Svaka ti čast. Ako staviš balast radio si ugradnju/pregradnju/preinaku i što još da ti kažem. Good luck.
Sledgehammer said:Tako je. Pa novi modeli (ustvari, od pojave predzadnje generacije GS-a) imaju dva računala u sebi, povezana optičkim kablom, koji prenosi do 100.000 informacija u sekundi od stražnjeg računala do onog prednjeg. Tu su impulsi ABS-a, povratne informacije sa podloge, opterećenje motocikla za potrebe ovjesa itd itd...).
Onda - jel je Space Shuttle ili nije? Ili je i dalje nekakav moped kojem struja služi samo za okretanje anlasera?? :wink:
Sledgehammer said:Ja ne kužim kaj ti ustvari hoćeš?
Ti si ovdje zato da tražiš moje gramatičke pogreške, ili da veleumno želiš pokazati kako ukazivanje na neke druge mogućnosti oko svjetla i struje motocikla predstavljaju offtopic u ovoj temi? Watafak??
Jedini off ovdje je tvoje prisustvo, jer sam ja pitao upravo, konkretno i isključivo za BMW (kojega ti, koliko vidim, nemaš, i za kojega - i opet koliko vidim! - nemaš konkretan savjet...). :wink: :wink: NHF, ali očito je da inzistiraš na bedastoćama.
Za sada svaka xenon žarulja pojedinačno mora imati balast.Zapravo sistem je jednostavan i sliči na fluoroscentnu cijev koja ima također balast i starter kao i xenon,jedino što je kod xenona izvor svjetla el. luk u zaštitnoj atmosferi plina xenona.Termička opterećenja kontakata i parabole su mnogo manja nego kod H4.Upravo potrebni početni visoki napon za uspostavu el.luka zna "probiti" izolaciju na "masu" i oštetiti i inače delikatne procesore,pogotovo u vlažno-slanoj okolini i učestalim ponavljanjem "blicanja". Aftermarket proizvodi u cjenovnom razredu od 100 e pa na dalje rade dobro.Kineski ne podnose vlagu najbolje i skloni su probijanju napona.vojo said:Ako sam dobro shvatio filmić, oni u filmu tvrde da balasti ne trebaju (barem kod ovih 'Well Done' bi-xenona. Jel' to moguće i jel' to istina?
Vojo
BMW je poseban samo po tome što je prvi uveo canbus što je inače samo po sebi ogroman napredak u svijetu motocikala, ali na to su praktički bili prisiljeni jer imaju više od jednog procesora.Prije samo motorni menagement a sada i ABS,vješanje,trakcija, a to mora biti smisleno usklađeno.Nije bilo moguće klasično povezivanje jako debelim snopovima žica,pa se prešlo na canbus koji je inače sistem star 15-tak godina i do sada se nije upotrebljavao u moto industriji nego u avio i poizvodnji autobusa,najvećih kamiona.Što posebno BMW ugrađuje za pojedino tržište ne znam a ne znaju ni u ovlaštenim servisima.Tvornica takve podatke ne daje.Servisi imaju potrebne podatke samo za lokalno djelovanje.U grubo podjela je na zapadnu EU, istočnuEU, Britaniju s Commonwealth-om itd.Ima ih još po cijelom svijetu.Sledgehammer said:Evo, ovo je odličan odgovor, i hvala Ti na njemu! Naučio sam i opet nešto, što je i opet dokazalo da moj uvodni post nije bio bezveze i da BMW JE poseban, iako se to "znalcima" ne uklapa u njihove logičke sklopove...
Znam da je optički kabel, koji čini osnovicu elektroničkih veza svih funkcija BMW motocikla, dosta osjetljiv (a time i centralni kompjuter), i da ne trpi bez pogovora apsolutno nikakve intervencije sa strane, bilo da je riječ o promjeni nečeg strujnog za aftermarket proizvod, ili o dodavanju isto tako strujnog elementa tipa alarma, dodatnih trošila, promjene strujnih elemnata za jače ili slabije itd itd... upravo stoga sam i pokrenuo ovu "smiješnu" temu, a glede procesora - velečasni, znaš li koje procesore i druge specifične elemente BMW ugrađuje za njemačko. talijansko i austrijsko tržište?
Vjerovatno su se pokazali gorim zbog loše kvalitete,ali ima tu još nešto:-Najbolju optiku imaju okrugli reflektori i tu se mogu postići dobri rezultati sa jeftinim kinezima,dok u trendi zakošenima,strelastim asimetričnim farovima imaju isti znatno lošiji učinak.vickodu said:Jeli i ja spavam u pametnjakovice BTW sto se tiče jeftinih kvazi ksenona znam par ljudi koji su ih skidali s auta ili motora jer su se u praksi na neosvjetljenom dijelu ceste pokazali puno gori nego normalne sijalice
Nema preinaka u smislu preinaki tvorničkih postavki.Instalacija,žice spojevi i sl. ostaju isti. Balast se postavlja na prozračno mjeto.Sledgehammer said:Uklapa. :jesus:
A uklapa se zato jer nije rekao da se izričito moraju raditi preinake, već je to rečenu u kontekstu "ugradnja/pregradnja" (znači, i jedna i druga mogućnost!), tj. ima takvih "xenon" lampi za koje ne trebam raditi preinake instalacija, ali iste svojim svojstvima (radne temperature i još koječega) mogu štetiti. I o tome je on govorio.
MotoVision je rješenje za mene, no ispitujemo što više mogućih rješenja. A to ne škodi nikome.
Canbus sistem je razvijen u NASA-i i na 2američka sveučilišta po narudžbi USair force i svemirskog progama.U autoindustriju je apliciran iz avioindustrije kao i uostalom i ABS i obične i keramičke kočnice i Driwe-by-wire sistemi i još puno toga i to najprije u teretni program(autobusi i teški kamioni.Dok je bio 1 procesor samo za motor,moglo ga se povezati snopom žica pristojne debljine.Čim se pojavio više od 1 procesora moralo se prijeći na canbus;znači:1 žica za više funkcija tj. prenos energije+prijenos komandnih i info impulsa istovremeno promjenom pojedinih frekvencija za pojedine impulse pri čemu se koristi i binarni sistem.Time se uvelike pojednostavilo i doslovno olakšalo sve i elegantno zaobišlo limitirajući faktor:Odnos napon-snaga-otpor(sjećate se trokut formule iz fizike-6.razred?) Dalje,tu se koriste i optički kablovi zbog velikog kapaciteta.Sve to se koristi naveliko doslovno svagdje.E,sada na 2m dužine motocikla,bilo kojega sve se rješavalo sa par metara žice,ali avaj! Pojavilo se sto čuda kao na autima.Najprije 1 komp. pa drugi pa deseti i imamo canbus.bmw m 5 said:ajd pojasni......to prvi puta cujem....koji crni opticki kabel.....za centralni kompjuter....pa nije to spejs satl....decki....Cam - bus sustav je takodjer upitan...jer motocikli imaju jedan ecu...i eventualno jedan za abs(opcija)...a cam bus sustavi je umrezavanje vise kompjutera na automobilima(ecu...abc...tcs....4wd....ebd...itd)... :misli: