Najekonomičniji skuter?

NOroad

Member
Kriza ne posustaje, cijene benzina divljaju, u skuterima svi vide spas..  :moli:

E, sad; 50ccm 2t troše kao neki 125ccm 4t, neki 250-500ccm troše kao omanji automobili, a neki proizvodi nekih marki su jednostavno skupi i/ili su skupi za održavanje, a drugi su jednostavno nekvalitetni i nisu za preporuku..

Ako je moguće, u ime svih budućih kupaca koji iz nužde prelaze na ovaj oblik transporta, da se na ovom mjestu objektivno pokuša pomoći svim novopridošlim skuterašima prijateljskim savjetom..

Koji je skuter "on the budget best buy" po vašem mišljenju?  :starac:

Budite objektivni i mislite dugoročno..  :021:

 
50ccm Neo's Zip Fly... Ne troše,registracija smiješna,ide taman,traje ko maslina,održavanje dzabe


Sented from my iBok juzing Tapatok
 
Ja sam dugo imao Adly Noble 125 kubika, išao je odlično čak i sa dvoje na njemu, udoban, lagan sa svojih 98 kg i okretan po gradu i između automobila, a opet jako puno mjesta i za malo veće gabarite vozača. Do nedavno je novi na akciji bio 6500 kuna sa 2 godine garancije. Nikad mi se na njemu u 12000 km ništa nije pokvarilo, nikad me nije ostavio s upitnikom iznad glave, a koliko god se trudio (a jesam) nisam uspio po gradu potrošnju podići iznad 3,5 l/100 km (na otvorenoj cesti 2,5 l, u gradu oko 3l). Inače, taj agregat u tom Adlyu je izvorno Hondin provjereni 125 ccm motor kojega je Adly nastavio proizvoditi.

Mislim, ne ispravka - siguran sam da je ovo najbolja moguća kombinacija.
 
lory said:
Ako je u pitanju ekonomičnost, dobri stari apenac je zakon za bilo koji skuter.

Imam i APN4 i A3L u kolekciji, pa kad zbrojiš potrošnju benz+ulje, nisu baš ekonomični, obzirom da ne idu qrca i nisu baš praktični..
 
DiAbLeRo said:
Ja sam dugo imao Adly Noble 125 kubika, išao je odlično čak i sa dvoje na njemu, udoban, lagan sa svojih 98 kg i okretan po gradu i između automobila, a opet jako puno mjesta i za malo veće gabarite vozača. Do nedavno je novi na akciji bio 6500 kuna sa 2 godine garancije. Nikad mi se na njemu u 12000 km ništa nije pokvarilo, nikad me nije ostavio s upitnikom iznad glave, a koliko god se trudio (a jesam) nisam uspio po gradu potrošnju podići iznad 3,5 l/100 km (na otvorenoj cesti 2,5 l, u gradu oko 3l). Inače, taj agregat u tom Adlyu je izvorno Hondin provjereni 125 ccm motor kojega je Adly nastavio proizvoditi.

Mislim, ne ispravka - siguran sam da je ovo najbolja moguća kombinacija.

I ja vjerujem da je 125ccm 4t dobitna kombinacija - nisu atraktivni performansama, ali najmanje traže zauvrat..
 
4-t 50ccm -upaljač,eventualno125ccm
 
mislim da je piaggio zip 4t najekonomičniji, a po kvaliteti odličan  (y)
 
DiAbLeRo said:
Ja sam dugo imao Adly Noble 125 kubika, išao je odlično čak i sa dvoje na njemu, udoban, lagan sa svojih 98 kg i okretan po gradu i između automobila, a opet jako puno mjesta i za malo veće gabarite vozača. Do nedavno je novi na akciji bio 6500 kuna sa 2 godine garancije. Nikad mi se na njemu u 12000 km ništa nije pokvarilo, nikad me nije ostavio s upitnikom iznad glave, a koliko god se trudio (a jesam) nisam uspio po gradu potrošnju podići iznad 3,5 l/100 km (na otvorenoj cesti 2,5 l, u gradu oko 3l). Inače, taj agregat u tom Adlyu je izvorno Hondin provjereni 125 ccm motor kojega je Adly nastavio proizvoditi.

Mislim, ne ispravka - siguran sam da je ovo najbolja moguća kombinacija.
Ja ga vozim malo više od godinu dana, okrenuo 10 000 km, nikakvih kvarova, u jednom danu napravio 675 km jedino se stobom ne slažem oko potrošnje. Dakle meni je prosjek 3,3 l i to na otvorenoj cesti ful gas, max. brzina 90 po satu. Potrošnja mu nikad nije bila ispod 3 litre, jedino možda da se vozim 20 na sat. Dobro, nikad nije bio na servisu ali nisam baš siguran da na servisu mijenjaju dizne ili nešto preštelavaju.
Inaće za mene je Baotian zakon, 2,5 litara, napravio 13 000 km dok nisam kupio Adlya, samo mu je na 3,5 tisuća odlazio remen. Lakše rolice, 4,1 gram i dere 70 po ravnom.
 
Baotian, 35000km, 8 godina, rolice i remen mjenjani na 6000 i još drže.
Svaki dan, kiša, snijeg, sunce, na posao-s posla, sto stvari obavljam u gradu, nikad ništa.
Bez blokade ide 60km/h, troši 2.5 ( možda malo manje), dok sam imao HHO wet čeliju nije prelazil 2L ni pod razno.
Za trkeljenje po gradu uz minimalnu potrošnju i još manje ulaganje mislim da je best buy.
 
Yamaha Majesty 125 (nije moja, kod mene je već 2 godine); 3-3,5 lit, u svim uvjetima vožnje, komfor nenadje..., problema 0, 13700km,  postala mi omiljeno vozilo..
 
ja bi isto rekao zip 4t,ali recimo 100. 50 mi je mozda malo malo prespor,iako imao ga frend  i sa laksim rolicama je to ok nekakvih 60-65 ali mislim da bi zip 100  bio pun pogodak
 
treba voditi računa i o početnoj cijeni.. tu se tek dobiva pravi omjer ekonomičnosti..  :misli:
 
NOroad said:
Imam i APN4 i A3L u kolekciji, pa kad zbrojiš potrošnju benz+ulje, nisu baš ekonomični, obzirom da ne idu qrca i nisu baš praktični..

Sigurno si u pravu. Nisam objektivan , navijam za apenac zbog one polugice što je spuštaš ili dižeš lijevom nogom. :0648:
 
luka737 said:
ja bi isto rekao zip 4t,ali recimo 100. 50 mi je mozda malo malo prespor,iako imao ga frend  i sa laksim rolicama je to ok nekakvih 60-65 ali mislim da bi zip 100  bio pun pogodak
onda misliš na piaggio fly ili? jer nema zip 100 u prodaji
 
zanimljiva ta klasa 100 .. nema ga ni u Italiji ..
 
pa to nije za naše tržište...jedino ak su uveženi  :wink: