Najekonomičniji skuter?

Slažem se da je 'ekonomično' širok pojam koji nije za svakog isti, ali naslov ove teme je NAJekonomičniji skuter a ako to doslovno shvatimo onda ja zaista nevidim kako bih se jeftinije dovezao na nekom skuteru od točke A do točke B u nekom dužem razdoblju. Ako netko zna neka podijeli to iskustv sa svima jer u današnja vremena svaka kuna se gleda.
 
Možda sam nedovoljno elokventan, možda nisam dovoljno precizno započeo temu, ali koliko je teško izračunati koliko kroz (npr.) 5 godina jedan skuter odnese novca iz džepa i koliko taj iznos opravdava ostaviti automobili ispred kuće ..?
 
Easy rider said:
Ekonomično je i kupiti novoga, pa imaš npr 3 godine garancije, dakle bez nekog dodatnog troška osim standardnog,redovni servis i registracija. A dobiješ i neku kolko tolko pristojnu kunicu prilikom prodaje nakon nekoliko godina,donekle ga lakše prodaš kao prvi vlasnik i na koncu imaš ono teško opisivo zadovoljstvo  :0648:kad osjetiš NOVU stvar pod rukama  :021:

Sve je to samo stvar financijskog potencijala,odnosno kako rastu financijski potencijali, tako se naočigled mijenja i pogled na ovu problematiku  :mrgreen: :mrgreen:

Iako se neki ne slažu i zagovaraju kupnju rabljenog, ukazujem na činjenicu da si mnogi jednostavno ne mogu priuštiti kupnju polovnog skutera,  jer to iziskuje plaćanje u gotovini - a kad se nema, nema se (ni 1000, ni 800 Eur) casha, pa je (ponekad) jednostavnije platiti i cijenu kamate/rate kredita/kartica ..
 
Ja si nisam mogao priuštit skuter za 800-1000 e a bogami ni na kraj pameti mi nije bilo ulazit u kredit pa platit jos gore 30posto kamate  za skuter koji će za 5 god. vrijedit max 30posto ukupne cifre. Zato sam ga kupio za 1400 kn i već sam ga odplatio na razlici goriva u odnosu na auto. Tako da mi nije ni malo žao sjest na skut i ostavit auto u garaži, nadam se da je to u skladu sa idejom i poantom prvog posta ove teme.
 
Vidim, dosta se hvali ZIP... Do kolko km se isplati kupiti rabljeni i koja godišta su dobra, a koja ne? Radi se o 50 kubika za nekog tko nema vozačku za motor. Za posao i natrag
 
buduci je novi cca 9000kn,polovni je najbolji sto noviji sa sto manje km,  :mrgreen: :mrgreen: isplativ maksimalno,odrzavanje nikakvo,registracija dzabe,sve u svemu odlicna kupovina  (y)
 
U stvari...kad sve posložimo...pa zbrojimo,oduzmemo,pomnožimo i naposlijetku podijelimo...najekonomičniji skuter je u biti......... upravo onaj koji si zapravo možeš priuštiti.....i na koncu matematike....uvijek, ali baš uvijek baš TAJ i kupiš !! :021:
 
pa nije stvar u tome, priuštiti ili ne, nego pronaći najbolji rabljeni po mojim zahtjevima za ne previše novaca (500€)

dakle:
- za B kategoriju
- za mog tasta (60g) za otići ujutro na posao i natrag, ca 2km u jednom smjeru, sporedna prometnica, ravno bez uspona
- da ga nije šteta ostaviti u otvorenoj garaži (zaključanog) i na firminom parkiralištu gdje radi
- da 4 takta
- da je pouzdan (predrasudno izbacujem kineze iz izbora, kako god ih netko hvali ili kudi, jednostavno neću)
- je, da ima i anlaser i kurblu (ako toga uopće još ima)

Pitam vas iz razloga jer ja osobno nikad nisam imao skuter, pa neznam na koju stranu da gledam. Kažem, čuo sam da su Pijađo ZIP najbliži mojim zahtjevima. Sad, kaj bi osim toga? Ima nekaj drugo još u tome rangu?
 
joya said:
pa nije stvar u tome, priuštiti ili ne, nego pronaći najbolji rabljeni po mojim zahtjevima za ne previše novaca (500€)

Ko što rekoh...baš TAKAV ćeš i kupiti :0648: