Naknadna ugradnja termometra (prikaz temperature okoline)

Kal

Member
Interesira me da li je to netko radio i s kakvim uspjehom, koji proizvod i gdje je montirao osjetnik, kako je montirao LCD, itd.
 
ja nisam stavljao na motor , imao sam to u autu , displaj velicine cca 2x2 cm i iza ima samoljepivu trakicu , vrlo tanak , senzir je dug skoro 2m
a treba se montirati negdje gdje nece utjecat temp. samog motora itd. ... npr. negdje naprijed ispod lampe ...

 
mozes probat montirati u kuciste retrovizora (ak imas oklop i dobar nosac) tak je na nekim autima rijeseno
 
Za aute je OK, ima mjesta koliko hoces, IPxx zastita LCD-a nije bitna, jer je na suhome, a na motoru je izlozen kisi, treba min. IP56....naravno montirati osjetnik da nema utjecaja topline od motora, insolacije i slicno....ali gdje naci takav proizvod i kako ga montirati :misli:
 
Kal said:
Za aute je OK, ima mjesta koliko hoces, IPxx zastita LCD-a nije bitna, jer je na suhome, a na motoru je izlozen kisi, treba min. IP56....naravno montirati osjetnik da nema utjecaja topline od motora, insolacije i slicno....ali gdje naci takav proizvod i kako ga montirati :misli:

možda neki od ovih  :misli:

http://www.probus.hr/pdf/Instrumenti_HACCP_EUR.pdf

 
Ja imam od Oxforda oni mali sat i takoder ima prikaz temperature,kosta cca 200 kn,to ti je najlakse za stavit,netribaju ti nikakve zice ni kabeli,i skines ga kad hoces
 
POgledaj neke od tih vanjskih dućana moto-opreme (ako ti nisu daleko), ima i Louis, i Polo, i Hein-Gericke... baš satovi, termometri i ostali dijelovi cockpita i baš za ugradnju na motocikle, sve bez ikakvih kablova...
 
Kod Louisa i Oxforda nisam nista nasao... kod Pola sam nasao tocno to sto trazim (http://www.polo-motorrad.de/shop/Technik-Umbau-Styling-Instrumente--zubehoer-MV-Digital-Thermometer-Alu/dmc_mb3_search_pi1.page/1/dmc_mb3_search_pi1.searchstring/termometer/group/7475/product/279732/L/0/Produktdetail.productdetails.0.html),ali naletio sam na nesto interesantno:

http://www.polo-motorrad.de/shop/Camping-Ausruestung-Sonstiges-Hoehenmesser-mit-Kompass--Uhr-und-Wetter/dmc_mb3_search_pi1.page/1/dmc_mb3_search_pi1.searchstring/termometer/group/1119/product/272311/L/0/Produktdetail.productdetails.0.html

Inace Oregon Scientific je poznata firma za vremenske stanice (Weather Stations), tako da mislim da cu to isprobati....

Hvala na savjetima !
 
Ono prvo je par puta preskupo za jedan takav više-manje bezvezan i beskoristan uređaj kakav je termometar (jer podatak o vanjskoj temperaturi ti ziher nije od velike važnosti za vožnju, a kada je vani 3 stupnja da počne lediti, ionako se ne voziš 250 po toj hladnoći...); konkretan model ima samo tu funkciju (mogli su to našrotati još barem sa satom i još koječim), plus moraš imati spoj na napajanje (na akumulator) da bi imao osvjetljenje pozadine LCD ekrana (  :palacdolje: :palacdolje: ), pa najveći probitak tog modela smatram šminku, jer atraktivno izgleda, dok je ovo drugo namijenjeno vješanju na ušicu za remen hlača ili neki drugi prsten (npr. na jakni), i nije za fiksnu ugradnju na motocikl.

Pogledaj bolje, ima dobrih stvari po dućanima i puno jeftinijih, fakat nedam 550-600 kuna za jedan termometar...  :shock: :shock: :shock:
 
Sledgehammer said:
Ono prvo je par puta preskupo za jedan takav više-manje bezvezan i beskoristan uređaj kakav je termometar (jer podatak o vanjskoj temperaturi ti ziher nije od velike važnosti za vožnju, a kada je vani 3 stupnja da počne lediti, ionako se ne voziš 250 po toj hladnoći...); konkretan model ima samo tu funkciju (mogli su to našrotati još barem sa satom i još koječim), plus moraš imati spoj na napajanje (na akumulator) da bi imao osvjetljenje pozadine LCD ekrana (  :palacdolje: :palacdolje: ), pa najveći probitak tog modela smatram šminku, jer atraktivno izgleda, dok je ovo drugo namijenjeno vješanju na ušicu za remen hlača ili neki drugi prsten (npr. na jakni), i nije za fiksnu ugradnju na motocikl.

Pogledaj bolje, ima dobrih stvari po dućanima i puno jeftinijih, fakat nedam 550-600 kuna za jedan termometar...  :shock: :shock: :shock:


:( :( nisam skuzio da treba vanjsko napajanje (nisam pazljivo citao specifikaciju)...mislio sam da je na baterije, s obzirom na ne bas malo kuciste...temperatura me interesira vise stoga da bih ubuduce mogao kvalitetnije planirati putovanja (kolicina i vrsta odjece u odnosu na prognozu)...ili recimo da znam do koje temperature&brzine mi je za mesh jaknu, a kad mi je bolje uzeti GoreTex, kad trebam zastitu vrata, koljena i sl.

Cisto da nisam na odokativnoj metodologiji  :wink:

Ovaj od Oregona mi se cini OK, zakacis ga negdje na sebe i to je to (kao kod ronjenja), neces stalno buljiti u njega, a opet ga mozes koristiti i kad nisi na bajku....multipraktik

O cijenama  :censored:



 
imaš u getroa u onin veltrinama za smrznutu robu  samo tribaš skupit 5 min hrabrosti(napajanje solarno)
 
aria said:
imaš u getroa u onin veltrinama za smrznutu robu  samo tribaš skupit 5 min hrabrosti(napajanje solarno)

Imam to i mogu ti reci da i nije bas precizno...a radi samo kad je direktno izlozeno suncu, a u sumrak baj, baj...
 
Sledgehammer said:
jer podatak o vanjskoj temperaturi ti ziher nije od velike važnosti za vožnju, a kada je vani 3 stupnja da počne lediti, ionako se ne voziš 250 po toj hladnoći...

jesi se vozio ti kad na temperaturama oko 0°C ... ( +- par stupnjeva ) ...

da jesi, bio bi svjestan da nemaš pojma o čemu pričaš ...  :wink:
 
strasilo said:
jesi se vozio ti kad na temperaturama oko 0°C ... ( +- par stupnjeva ) ...

da jesi, bio bi svjestan da nemaš pojma o čemu pričaš ...  :wink:

Aj, nemoj odma na prvu, pusti covjeka...to je bitno kod auta....kuzis  :wink:
 
Kada mi je riknuo puž na DRZu, a Vapor još nije stigao, montirao sam biciklistički brzinomjer od 80kn (mislim da imaš u BauHausu) i usput dobio termometar (otporan na kišu).
Vapor je stigao, a jeftinjak je i dalje na motoru  :mrgreen:
"Nedostatak" je da se display ne aktivira ako ne detektira kretanje, pa senzor ipak moraš spojiti (i ako ti ne treba), ali stvarno nije problem... i brzinu mjeri do 100km/h, ali odometar svejedno radi.
 
ti gluposti na baterije sam vidio u ducanima za aute i pevecu i došli bi oko 20-30kn ..... stavi ih se da nisu direkt na kiši i sigurno ne budu promocili
 
strasilo said:
jesi se vozio ti kad na temperaturama oko 0°C ... ( +- par stupnjeva ) ...

da jesi, bio bi svjestan da nemaš pojma o čemu pričaš ...  :wink:

S obzirom da nemaš pojma o čemu i o kome govoriš, podosta si bahat..!  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

Da, vozio sam se i na minus 15, na minus 5 sam pao na Horvaćanskom zavoju, a iza sebe imam brdo kilometara i po najgorem vremenu, jakom vjetru, kiši, snijegu i ledu, a jednom čak i tuči, ali onoj minijaturnog zrna (jebiga, kada se uvijek kreće u zadnji čas, pa ispadne da je zadnji čas već prošao, jer je sranje od vremena već počelo).

Prema tome, jako dobro znam što govorim (znači, nisi ti jedini koji se je vozio i onda kada nije bilo idealno vrijeme vani...  :wink: ), a termometar je nebitna stvar na motociklu, jer da je imalo bitna, bila bi obavezna ili barem serijska oprema na 90% modela. No tome nije slučaj, a nije zato jer si ti vjerojatno u pravu, kao i uvijek...  :LOL: :LOL: :LOL:

Glede određivanja temperature kada mi je vrijeme za kakvo odijelo, tu termometar ne pomaže, osim da sam za sebe znaš do koje hladnoće/vrućine ti je nošenje određenog komada moto-garderobe potrebno (mada je tu odokativna metoda kvalitetnija glede trenutka kada ću što na sebi zamijeniti).

No i sam Kal zna da mu ne treba ništa u formi nečega bez čega se ne može (a što ti želiš kao takvo predstaviti), mada je onda čak i određena paleta mobitela prihvatljiva, jer imaju temperaturne senzore i mjere vanjsku temperaturu (i buku, i još brdo toga...).

Dapače, ovaj vremenski-multistation koji se vješa na hlače je moja preporuka Kalu za kupnju, baš zbog velike funkcionalnosti. No preporučio bih i da malo pregleda cijene, jer se sjećam da sam takve stvari u Louisu na akcijama znao vidjeti i sa cijenama od tek 4,90 € ili koji euro više... naravno, ne Oregon Scientific, ali to je za takav uređaj danas ionako malo važno...
 
kiša, tuča, vjetar, bura i najgore vrijeme, tvoj pređeni broj kilometara i slično nemaju nikakve veze s onim što sam ja tebe pitao ...

Na temperaturama oko 0°C ( +- par stupnjeva) je jedina temperatura na kojoj ti stvarno treba takav uređaj jer će ti jako pomoći u tome da znaš jel mokra fleka ispred tebe na asfaltu samo mokra fleka ili je već led ...

Na -15°C nema takvih dilema... ;)

 
strasilo said:
Na temperaturama oko 0°C ( +- par stupnjeva) je jedina temperatura na kojoj ti stvarno treba takav uređaj jer će ti jako pomoći u tome da znaš jel mokra fleka ispred tebe na asfaltu samo mokra fleka ili je već led ...

Iz mojeg iskustva i stila vožnje - kada je temperatura oko 3 stupnja, kada počinje leđenje i kada auto-termometri počinju upozoravati na pad temperature i početak temperaturnog pojasa leda - tada se već vozim tako da mi je svejedno da li je ta fleka led ili voda... na toj temperaturi veći ti je problem slab grip guma za hladnu podlogu, činjenica da se gume gotovo uopće ne mogu zagrijati, i stoga ja preko takvih fleka prelazim što uspravniji i sa manjom brzinom negoli je to slučaj pri vanjskih 25 ili 35 stupnjeva. Tada je besmisleno glupiranje glumljenje nekakvog Rossija po zavojima... mada ja to nikada i ne radim, to jednostavno nije moj stil vožnje.

Zato je termometar na motociklu još uvijek u domeni luksuzne opreme, i samo skupi motocikli tourerske ili putne orijentacije imaju termometar na sebi (iako, gledajući cijene takvih uređaja, to bi komotno mogli ugrađivati svi, jer velike serije takvih uređaja, npr. iz Kine, mogu poskupiti motocikl za par kuna, što nikome ne bi bio problem, a u reklamnom katalogu bi imali u stavkama opreme barem o čemu pisati...).
 
Sledgehammer said:
Iz mojeg iskustva i stila vožnje - kada je temperatura oko 3 stupnja, kada počinje leđenje i kada auto-termometri počinju upozoravati na pad temperature i početak temperaturnog pojasa leda - tada se već vozim tako da mi je svejedno da li je ta fleka led ili voda... na toj temperaturi veći ti je problem slab grip guma za hladnu podlogu, činjenica da se gume gotovo uopće ne mogu zagrijati, i stoga ja preko takvih fleka prelazim što uspravniji i sa manjom brzinom negoli je to slučaj pri vanjskih 25 ili 35 stupnjeva. Tada je besmisleno glupiranje glumljenje nekakvog Rossija po zavojima... mada ja to nikada i ne radim, to jednostavno nije moj stil vožnje.

Zato je termometar na motociklu još uvijek u domeni luksuzne opreme, i samo skupi motocikli tourerske ili putne orijentacije imaju termometar na sebi (iako, gledajući cijene takvih uređaja, to bi komotno mogli ugrađivati svi, jer velike serije takvih uređaja, npr. iz Kine, mogu poskupiti motocikl za par kuna, što nikome ne bi bio problem, a u reklamnom katalogu bi imali u stavkama opreme barem o čemu pisati...).
zato si i pao. jer, da je voda, zanemariva je ta fleka.