NC750 X/S DCT

Danas rezervirao jedan, buduchi da kod nas (Makedonija) nema (momentalno) DCT verziju morao sam uzeti sa klasicnim menjacem. DCT se mora naknadno naruciti, cekati, i nemoze se dobiti dodatnog popusta.
Motor chu preuzeti iduci tjedan nadam se. U svetu motora dolazim sa Beverly 350st i nikad nisam vozio motor sa menjacem, nadam se da necu imati problem pri transferu.
Javim kako sam prosao :)
 
Zog said:
Takva konstrukcija agregata sigurno više od 6,500 okretaja.

using Tapatalk

Zašto jedan cb500 vintage '93 iz svoja dva cilinda izvlači više ks od Tmaxa?  :misli: :mrgreen:
 
gvo said:
Zašto jedan cb500 vintage '93 iz svoja dva cilinda izvlači više ks od Tmaxa?  :misli: :mrgreen:



Ko jebe T maxa.

using Tapatalk

 
gvo said:
Zašto jedan cb500 vintage '93 iz svoja dva cilinda izvlači više ks od Tmaxa?  :misli: :mrgreen:

Zato sto 93. nije bilo E-Normi. Ispusni plinovi i tako to.
 
Gledajte, ja sam dugo prucavao motore prije nego sam kupio. Ova Honda je idealna za pocetnike i one koji dolaze sa skutera. Takodjer je odlicna za ajmo reci nezahtjevne vozace, da ne kazem normalne. Motocikl zaista trosi oko 3.5 litre. ide jako pristojni i vuce doslovno od nule. Ostavlja puno bolji dojam nego bi netko rekao za tih 52 ks. Isto to ce te procitati u svakom testu. Stvar je u okretnom momentu. Usporedju ju ga sa modernim diesel motorima. Npr. Tdi sa 90 ks koji nekad vozim ostavlja realno puno bolji dojam od 1.6 benzinca sa 115 ks koji imam. Tako je to i sa ovom hondom. Kako god ju vozis nisam primjetio da ide preko 6000 okretaja, a na 6500 je crveno.

Konstantno vuce do nekih 150 kmh a onda lagano do 175kmh i rekao bih da je to vrhunac. Za prosjecnog putnika dovoljno. Lijepo radi i ima dubog zvuk. Tu i tamo se osjete vibracije ali nista strasno.  Ja sam sa mjenjacom zadovoljan i uglavnom ga vozim u D modu i tu i tamo prebacim u nizu. Istina, po meni prerano prebaci u 6 brzinu ali kad se naviknes na niske okretaje ne smeta ti. Uostalom uvijek mozes voziti u sport modu ili rucno. Kad sam isao na more onda definitivno treba voziti u sport modu jer puno bolje mjenjac reagira na gas i opterecenja na uzbrdicama.

Obican D mod je dobar za krstarenja po ravnicama. Recimo ako vozis oko 100 kmh. tak ti je svjedno dali si u sport ili D modu. Uvijek je u 6 brzini. To je jednostavno takav motor i tko zeli da se vrti, neka ga preskoci. Nedavno sam vozio yamahu fazera i skroz mi je cudan bio. Do tih 6000 okretaja njti ne vuce pravo, ni priblizno kao honda, istina kada ode dalje u visoke okretaje onda je neusporedivo jaci, ali se jako dere i odaje dojam kao da sam na utrci. Meni za nekakvo svakodnevno putovanje ova honda bolje lezi.  Naravno fazer je skoro duplo jaci i brzi kome to treba.

Honda ima pretinac tamo gdje je obicno rezervoar i tamo ima mali alat, akumulator, dokumente i stane full face xl kaciga.. Vjerojatno i veca. Rezervoar je ispod suvozacevog sjedala i otvara se kljucem. Meni to nije nedostatak jer imam sva tri kofera, pa ne bih nista vezao ne to mjesto. Onaj tko bi to radio, njemu moze smetati.
Ima rucnu kocnicu jer dct mjenjac je u neutral poziciji kada je motor ugasen, pa ga ne mozes ostaviti u brzini.
Ja imam jos poviseni orginal vizir koji dobro dodje. Grijane rucke sa zastitom od vjetra sto je doista odlicno. Centralni nogar, chrash barove sa maglenkama i sva tri kofera. I naravno straznji blatobran. Nosac za GPS itd.. Nije sve orginal Honda, ali doista lici onoj sto je netko stavio u postu gore koja ima full opremu.

Uglavnom svaka preporuka za svakoga tko trazi malu potrosnju, udoban i agilan motocikl koji doista dobro izgleda i koji ima servisne intervale svakih 12000 tisuca.
 
  • Like
Reactions: Mihael.ark
Super ste se raspisali, puno korisnih informacija... Kad smo kod DCT mjenjaca, vidio sam danas CTX700, isto DCT... Isto lijepo, zar ne :)

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
Jedno pitanje.
Posto je mjenjanje lamela na DCT-u?
Da li to mozes sam uraditi kao i kod normalnog mjenjaca?
:)
 
O tome nigdje nista ne pise u uputama. Sumljam da mozes sam jer to je kompliciran mjenjac sa dvostrukom spojkom, elektronikom i motorima koji to sve pokrecu. A kolika je trajnost nemam pojma, no s obzirom da brzo odvaja pri kretanju i mjenja brzine doslovno trenutno, mozda je trajnije od obicnog koje traje ovisno o vozacu. Ovdje kako god vozis on sam odvaja i mijenja brzine.
 
doms - hoćeš reći i ako je u manual modu on će svakako sam prebaciti iako si mozda htio obici vozilo i spustiti putnu brzinu?
 
Samo neposredno prije zakucavanja u crveno područje okretaja.
Tek onda će DCT sam prebaciti u nižu, čak i ako si i u manualnom modu rada. Tako sprječava pizdarije.
 
Ako je u manualnom modu onda ne mjenja sam brzine, samo ako ga pustis da padne u niske okretaje. Onda prebaci u nizu brzinu da ti se recimo ne ugasi masina. U visi stupanj nece sam prebaciti neovisno o okretajima. Iskreno nisam probao do blokade, ali pise u uputama da u visu nece prebaciti koliko god ga "vrtio".
 
Poslao ja mail u Ruting... Dobio ja fini odgovor, nemam zamjerke. Odgovorio mi na moje pitanje za CTX700 i drugo pitanje za sve modele sa DCT koje imaju u ponudi. Covjek lijepo napisao mail, naveo sve cijene, sve modele... Nije problem u tome... Ali, dali se zaista ocekuje od mene da uplatim avansno npr jedan CTX od 70k kn i isporuce mi ga za 45 dana - BEZ da ga vidim, BEZ da ga probam, BEZ da sjednem na njega... Mislim kaj ljudi tako kupuju motore?? WTF??...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
Nadovezao bi se sa potvrdom iz iste firme da ne postoji travel edition, barem po njihovom, i da je to samo paket opreme koji je stavljen na motocikl, ali je također sve moguće naručiti kod njih po njihovom katalogu - što je po meni pohvalno...  (y) , dakle bravo za Hondu u HR...no...

e sad, ako se čeka 45 DANA tu bi ja već odustao,... :palacdolje: pa da li je zaista toliko potrebno da se prebaci naručeni motor u HR... u tom grmu leži zec što ih dosta odustane i ode na njuškalo..., nemoš ti zagrijan i napaljen čekat mjesec i po... sreća da dosad nisam kupovao u salonu, jer bi se zapalio za drugi dok bi ovaj došao u salon  :misli:

i zamisli uzmeš sada a voziš u 9 mjesecu, sezona skoro gotova... hladno, kiša, garaža...
 
A da ideš u AS Domžale pogledat? Generalni uvoznik za SLO i nije tako daleko od ZG
 
Znači, nije baš jeftin(70 000kn), i zajeb je kad prije zavoja očekuješ da ušalta nižu a mjenjač to obavi kad on to želi, e, tek onda nastaje veselje.

using Tapatalk

 
Evo odg, nije tajna... Ma lako i za cekanje, biti ce sezona jos... Ali kupiti nesto bez da probam, barem sjednem... Pif...

6ae27fe0a5f58579783110196357abed.jpg


Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
ova tema je o NC750 X/S DCT i njih imaju u salonu, pa moj bed, ispričavam se hondi :mrgreen:  dakle platiš i voziš  (y)
 
Author said:
ova tema je o NC750 X/S DCT i njih imaju u salonu, pa moj bed, ispričavam se hondi :mrgreen:  dakle platiš i voziš  (y)
Yes, yes, ali je generalno i o DCT... Ali u pravu si, makar i NC750X ne mogu probati... Dodji, plati, vozi... Sad ne kukam nikaj nego nemam iskustva, nisam kupovao novi motor, kaj se stvarno bez probe kupuje?

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
Author said:
Nadovezao bi se sa potvrdom iz iste firme da ne postoji travel edition, barem po njihovom, i da je to samo paket opreme koji je stavljen na motocikl, ali je također sve moguće naručiti kod njih po njihovom katalogu - što je po meni pohvalno...  (y) , dakle bravo za Hondu u HR...no...

e sad, ako se čeka 45 DANA tu bi ja već odustao,... :palacdolje: pa da li je zaista toliko potrebno da se prebaci naručeni motor u HR... u tom grmu leži zec što ih dosta odustane i ode na njuškalo..., nemoš ti zagrijan i napaljen čekat mjesec i po... sreća da dosad nisam kupovao u salonu, jer bi se zapalio za drugi dok bi ovaj došao u salon  :misli:

i zamisli uzmeš sada a voziš u 9 mjesecu, sezona skoro gotova... hladno, kiša, garaža...


zato ja otišao u SLO i dobio odmah  (y), doduše druga firma motora ali princip isporuke u HR  :jesus: je bio isti  :palacdolje:
 
kak misliš isporuke u HR? si moraš šta dodatno platiti? uvoz ili šta već, ne znam kak to ide kad uzmeš vozilo u drugoj državi