Da najavim NC od Nidze nam jabuke, dodje vreme za sredjivanje.
Posao cu podeliti na prednji, srednji i zadnji kraj, sta treba odraditi:
- zameniti gume
- zameniti lezajeve i semeringe tockova (ovo ce se kasnije saznati)
- zam. lezajeve vrata viljuske
- ispraviti korman, trouglove, osovinu tocka
- ugraditi YSS kit u amorte i zameniti ostalo (klizni, semerinzi, prasinari, teleskopi)
- zam. unutrasnji teg desne strane
- ugraditi grejace ruku (Koso) i zam. stitnike ruku
- zam. polugu prednje kocnice
- ugraditi maglenke u dnjoj i gornjoj zoni
- ugrditi USB uticnicu na korman i obicnu okruglu u "gepek"
- zam. prednju desnu bocnu plastiku
- zam. f. vazduha
- zam ulje u motoru
- ispraviti ulivno grlo hladnjaka
- zam. lanac i lancanike
- namestiti magistralu podmazivaca
- zam. damper gume, lezajeve i sem. zad. tocka
- zam. kocionu tecnost i zadnje plocice
Mislim da je to to, mozda sam nesto izostavio ali nije ni toliko bitno.
Cilj je skinuti upravljacki sistem i odneti na ispravljanje koje zna da potraje od 2 do 10 dana zavisno od guzve.
Dragan da bi ispravio trebaju mu zdravi amorti sto kod mene nije lucaj, desni teleskop je iskrivljen tako da prvo moram amorte srediti.
krecem sa rasturanjem
plasticni deo rucice gasa dobio je po nosu
nista strasno, kad dodje grejac preko radice dobro
prsten na kraju skinuti (dremelom)
izvaditi unutrasnji teg
evo ga
desna strana bezi u vis
ovde imamo polugu kocnice, teg, dva dela od gume, metalni deo koji bravi za rupe na kormanu
guma ima stepenik, deblji deo ka unutrasnjem delu ide, preko tanjeg naidje metalni deo
blago podmazati i tapnuti da skljocnu osiguraci
fale plasticni klipsi
popunice se iz rinfuze