Nexus 250 sa gumom 160/60 14

Fran Mirtl said:
ja s originalnih 205/55/16 presao na 225/45/18 pa mi je i ubrzanje i krajnja na autu isto....
pa zato jer ti je guma vec serijska siroka pa nije tolika razlika al opet nije ti sigurno ostalo 100%  a i i vjerojatno ti je auto i dosta jak pa ne primijetis razliku, meni na golfu3 se osjetila razlika  jako...
 
Haha u pitanju je astra h 1.6 105 ks :D
mozda nije 100% ali zibljam nema neke razlike....
enivej da ne idemo u ot, dosta o autima :D
 
Fran Mirtl said:
Haha u pitanju je astra h 1.6 105 ks :D
mozda nije 100% ali zibljam nema neke razlike....
enivej da ne idemo u ot, dosta o autima :D

to sam i rekao  :mrgreen:
 
Za sve one koji ne znaju. Motor nije izgubio ni na ubrzanju ni u krajnoj, dobio je mozda 2-3kg koliko je ova felga i guma teza od stare. Prijatelj ina istog nexusa i probali smo start i krajnju i prije i posli i identicni su.

A drugo, nije ovo guma od auta pa ako je siroka 205 svih 205 mm sirine je u kontaktu sa cestom.

U motora je situacija bitno drukcija jer je samo mozda 40 ili 50% sirine gume u kontaktu sa podlogom, a to je u 160-tke mozda nekih 7-8 cm cak i manje a u 140-tke mozda samo pola cm manje.

Potrosnja je ostala ista. A lezanje je isto bolje. Prvo ovo je bolja guma uz to je i radialna, uz veci indeks brzine pa je logicno da bolje drzi cestu.

Ciklistika je ostala ista. nista se nije poremetilo. Ali nije isto na istu felgu stavit siru gumu, jer to nije to. Treba imat odgovarajucu felgu.

I samo Nexus 500 ima ovakvu gumu, a original 300 NEMA.
 
toni_st said:
Za sve one koji ne znaju. Motor nije izgubio ni na ubrzanju ni u krajnoj, dobio je mozda 2-3kg koliko je ova felga i guma teza od stare. Prijatelj ina istog nexusa i probali smo start i krajnju i prije i posli i identicni su.

A drugo, nije ovo guma od auta pa ako je siroka 205 svih 205 mm sirine je u kontaktu sa cestom.

U motora je situacija bitno drukcija jer je samo mozda 40 ili 50% sirine gume u kontaktu sa podlogom, a to je u 160-tke mozda nekih 7-8 cm cak i manje a u 140-tke mozda samo pola cm manje.

Potrosnja je ostala ista. A lezanje je isto bolje. Prvo ovo je bolja guma uz to je i radialna, uz veci indeks brzine pa je logicno da bolje drzi cestu.

Ciklistika je ostala ista. nista se nije poremetilo. Ali nije isto na istu felgu stavit siru gumu, jer to nije to. Treba imat odgovarajucu felgu.

I samo Nexus 500 ima ovakvu gumu, a original 300 NEMA.
u potpunosti se slazem stobom,imao priliku probat,pozz
 
Ali sad ti je i veci pritisak na prednjem kraji jer si ovom promjenom malo podigo zadnji jer prije ti je visina gume bila 60 % od 140  a sad 60 % od 160  tako da je ova guma sad visa i produzio si automatski zadnji prijenos s time,  malo izgubio na ubrzanu a toliko dobio na kajnjoj
 
toni_st said:
Promjenjena je felga od nexusa 500 i guma. Samo sam zadnju mijenjao jer je ona preuska. Sve skupa 3000kn. sam sam montira.
Serijska felga je 3.5 a guma 140/60 14
Stavljena je felga 4.5 a guma 160/60 14
UUUU je... skup sport, ali lijepo izgleda.
 
toni_st said:
manje a u 140-tke mozda samo pola cm manje.

Potrosnja je ostala ista. A lezanje je isto bolje. Prvo ovo je bolja guma uz to je i radialna, uz veci indeks brzine pa je logicno da bolje drzi cestu.

Majke ti di te zakljucke cupas. Ajde bolje ne pricaj gluposti nego eto, da ih pricas...
 
da, znam, ne vjerujem ni ja

i sve to 3.000 kn
pa onda se ugradi Xenon za 1000 kn
pa variomat za 2000 kn
pa spulja za 2500 kn

pa brzo dođeš do cifre za koji si mogao dobiti 500 ccm i umalo 2x više KS :)

ali da se uložilo upola manje novca u kako spada zamjenske amortizere - e onda bi skuter zaista bolje ležao
 
toni_st said:
Prvo ovo je bolja guma uz to je i radialna, uz veci indeks brzine pa je logicno da bolje drzi cestu.
Sa ovim ćeš posebno dobiti bolje držanje ceste.
 
liberty said:
da, znam, ne vjerujem ni ja

i sve to 3.000 kn
pa onda se ugradi Xenon za 1000 kn
pa variomat za 2000 kn
pa spulja za 2500 kn

pa brzo dođeš do cifre za koji si mogao dobiti 500 ccm i umalo 2x više KS :)

ali da se uložilo upola manje novca u kako spada zamjenske amortizere - e onda bi skuter zaista bolje ležao

potpis
 
Da ne otvaram novu temu, budući da je vezanu za gume i tu se spominje, je li netko na x9 200 stavlja zadnju gumu 150/70/14, može li se upasati ili je prevelika?
 
alfist159 said:
Da ne otvaram novu temu, budući da je vezanu za gume i tu se spominje, je li netko na x9 200 stavlja zadnju gumu 150/70/14, može li se upasati ili je prevelika?

pitaj mrcinu..
 
marekvz2 said:
pitaj mrcinu..
On je stavlja 140/70/14  :mrgreen:
Tu piše da ide... http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=1324.0
ali mislim da je 150/70/14 samo za x9 500, bar tako bi se dalo zaključiti po manualu...
 
alfist159 said:
On je stavlja 140/70/14  :mrgreen:
Tu piše da ide... http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=1324.0

da,ali na 500 kubika,ne na 200.
 
na 250 gilera/piaggio neide fizički u nutra zato ne filozofirajte.