Nova Honda Africa Twin

borisp said:
Prava zamjena u pravo vrijeme za mog Adventure Firebladea :mrgreen:
Mislim da ti nema smisla mijenjati samo zbog off roada. I sa ovim jako lijepo ideš po livadama. Osim toga, koliko znam, jedini stojiš na RR-u i gonjaš po bespućima Gorskog Kotara.  :021:. Iskreno, još uvijek malo zavidim na stilu.
 
Tko zna portugalski evo specifikacija: https://www.facebook.com/notes/honda-portugal-motos/nova-honda-crf1000l-africa-twin-2016/854339251310622

11226071_854340924643788_4352778012133696397_o.png
 
AnteK said:
Ak ne bude valjala kupim si KLE 500 .  :mrgreen:

Kako briju sa cijenama polovnjaka, za te pare možeš kupiti motor :shock:

Africa je vrlo zanimljiva, zanima me odnos prednje gume 90 sa zadnjom 150.
 
Super Jura said:
Kako briju sa cijenama polovnjaka, za te pare možeš kupiti motor :shock:

Africa je vrlo zanimljiva, zanima me odnos prednje gume 90 sa zadnjom 150.

Što te konkretno zanima?
 
Samba said:
Tko zna portugalski evo specifikacija: https://www.facebook.com/notes/honda-portugal-motos/nova-honda-crf1000l-africa-twin-2016/854339251310622

11226071_854340924643788_4352778012133696397_o.png

Razočaran sam. Mislio sam da će netko, 13 godina nakon što je KTM ponudio 950 Adv, napokon izbaciti nešto bolje, a kad ono kurac...
 
Super Jura said:
Da li prednja dolazi do kraja prije zadnje
i da li se osjetiš nesigurno u jakom nagibu (osjećaj da će prednja pustiti)?

S tim nema problema. Ono što se osjeti - motor sporije mijenja nagib iz jedne u drugu stranu u odnosu na motore sa manjim promjerom prednjeg kotaca.
 
Evo bas gledam Crosstourera i cjena mu je 116 000 kn.
E sad ako Afrika bude ispod 100 tisuca bit ce zanimljivi model za kupiti.

Sto se tice tezine dali ima podatak za obicnu verziju???
Jeba ih DCT.... :x
 
tomo3 said:
Mislim da ti nema smisla mijenjati samo zbog off roada. I sa ovim jako lijepo ideš po livadama. Osim toga, koliko znam, jedini stojiš na RR-u i gonjaš po bespućima Gorskog Kotara.  :021:. Iskreno, još uvijek malo zavidim na stilu.

Hahahhhhh (y) sve su to privremena rješenja dok ne dođe "ono nešto", a nova AT bi mogla biti baš to...
 
neznam kakvi su strucnjaci u Hondi ali 2015g izvuc iz motora od 1000ccm 93KS to je stvarno uspjeh :mrgreen:..o kilazi necu ovaj put..haj sto je BMW kravica al tu su negdje po kilazi  i makar izgleda ko motor a ne ovo biciklo :mrgreen:

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-africa-twin-full-specs-and-hi-res-picture-leaked/27975.html
 
gastajbarter said:
neznam kakvi su strucnjaci u Hondi ali 2015g izvuc iz motora od 1000ccm 93KS to je stvarno uspjeh :mrgreen:..o kilazi necu ovaj put..haj sto je BMW kravica al tu su negdje po kilazi  i makar izgleda ko motor a ne ovo biciklo :mrgreen:

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-africa-twin-full-specs-and-hi-res-picture-leaked/27975.html

Pa i treba da izgleda ko biciklo, krava ima na svakom koraku, u krdima se kreću. Ionako većina na tim
kravama po terenu vozi sa 15-20 konja, tak da je svejedno jel ima 90 ili 150 KS.  :mrgreen: (y)
 
enigmus01 said:
Evo malo slikica. 
Meni se osobno više sviđaju mesnati motori ko super tenere ili GS -  bez obzira na smanjenu agilnost i težinu manjeg auta tak da mi je Africa nekak mršava.  Doduše zato bude vjerojatno  na terenu uz neke after market preinake i dodatke bila nedostižna.

Stavi se crash bar i problem širine riješen.  :mrgreen:
Iako, prema ovim dimenzijama AT je tu negdje sa Crosstourerom, tako da..

singlica said:
Evo bas gledam Crosstourera i cjena mu je 116 000 kn.
E sad ako Afrika bude ispod 100 tisuca bit ce zanimljivi model za kupiti.

Sto se tice tezine dali ima podatak za obicnu verziju???
Jeba ih DCT.... :x

Ima, u onoj tablici fino piše "suha" i "mokra" težina i za standardnu verziju i za ABS verziju i verzija sa DCT-om : stand: 208/228, abs: 212/232, DCT: 222/242

Mrat ću do Viktora navratiti.. :cool:
 
Znaci 228 kg ok nije lose 8)
A koliki je ono kapacitet rezervara??? 18.8 litara... :rolleyes:

Ahem da... errr ne hvala.
 
Ovo dovoljno govori o karakteru nove AT :



Samo da ne useru ovjes i sve če biti  (y) (y) (y)
 
lb said:
Razočaran sam. Mislio sam da će netko, 13 godina nakon što je KTM ponudio 950 Adv, napokon izbaciti nešto bolje, a kad ono kurac...
Prijatelj ima KTM 640, 950 i 990, a nije mu problem kupiti ni novi, od svih najradije vozi 950 jer kako kaze je najbrutalniji i najjednostavniji za odrzavanje. A najbolji od svih koje je imao mu je bio stari XT 500 sa kojim je prosao Saharu...