Nova Honda Africa Twin

Afrikasi, je li veliki grijeh kupiti Africu 1000 umjesto 1100 u danasnje vrijeme? Kolika je razlika u voznji i koji su joj minusi u odnosu na 1100? Nudi mi se jedna, a nisam nikad nesto takvo vozio niti razmisljao o tome, pa sam sad na 100 muka sta da radim :D
 
5gp.gif
 
A sta cu, nisam se jos nasao pa probavam sve sto mi padne pod ruku, tj. skacem na zanimljive ponude.
Valjda cu jednog dana naci nesto sto ce se duze zadrzati kod mene ili cu potpuno odustati od motora :)
 
  • Like
Reactions: El Mravac
Afrikasi, je li veliki grijeh kupiti Africu 1000 umjesto 1100 u danasnje vrijeme? Kolika je razlika u voznji i koji su joj minusi u odnosu na 1100? Nudi mi se jedna, a nisam nikad nesto takvo vozio niti razmisljao o tome, pa sam sad na 100 muka sta da radim :D

Nemoj, selo će mislit da ne samo da nemaš love za GS, već da nemaš love ni za poštenu Afriku. Ili ako već kupiš 1000, stavi nalje 1100 Turbo na nju.
 
Afrikasi, je li veliki grijeh kupiti Africu 1000 umjesto 1100 u danasnje vrijeme? Kolika je razlika u voznji i koji su joj minusi u odnosu na 1100? Nudi mi se jedna, a nisam nikad nesto takvo vozio niti razmisljao o tome, pa sam sad na 100 muka sta da radim :D
Šine….
Da ti tata nesto kaze
20+ je bolja u svemu osim u kvaliteti od 18/19
Pa sad…..kome je sta bitno
Ja osobno ne bi minja 18/19 za 20/23 nikad
Eventualno za ovu 2024
I to kljuc za kljuc😂
 
Pa ja sad nebi zamjenio svoju za noviji , jer novija ima problema s Displayom a za svoju necu dobit vise od 8 a neka velika razlika u performarsama i nije.
Ako nades neku 1000 za dobri cjenu zasto ne!
 
  • Like
Reactions: WraGG
1100, aluminiska zadnja rama zašrafljena na glavnu ramu, bošov IMU za cornering abs i upravljanje dct, ako ima, olakšan motor, sa 80 više kubika, više konja i više okretnog. Android auto, apple carplay.
AS sa tubeless, cornering lights, mogućnost show eera elektronskog ovjesa.
Razlika između 2020 i 2018 je veća nego između 2018 i xrv 750.
😂😂😂

AS u fullu sa dct je svemirski brod.
 
Ja sam počeo biti alergičan na tu masu opreme i fancy đinđi minđija. Sve to skupa mi ubija čar motora, neke slobode i jednostavnosti gdje bi te bar nakratko trebali odvesti.
Generalno je slična stvar sa više ili manje svime....žalosno
 
Ja sam počeo biti alergičan na tu masu opreme i fancy đinđi minđija. Sve to skupa mi ubija čar motora, neke slobode i jednostavnosti gdje bi te bar nakratko trebali odvesti.
Generalno je slična stvar sa više ili manje svime....žalosno
ma to i mene drži na starom motoru... možda je slabašan ovo ono, al pali-vozi, ostalo ja sam upravim...
već dugo gledam neki "upgrade" i sve to završi, ma dobar je i ovaj moj...pratim ovu temu, i Africa je uži izbor...al TFT, žirometri, pizdometri... al svi to imaju, nemoš uteć...
još bi na kraju najviše volija nekog TDMa uzet zadnje generacije i to je to.
 
ma slažem se, da sve to ima svrhu...

prijatelj cili život na Hayabusama... i ima ovu zadnju... kaže žirometar u krivini, miri nagib pa nekad neda gas jer elektronika procjeni da nije sigurno... al priznao je da je ipak u godinama kad je dobro da ga uz boga čuva još i elektronika hahaha

nisam vozio nikad tako elektronski opremljen motor, možda ću i ja drukčije pivat kad probam...
 
Radi se samo o tehničkom napretku.
Meni osobno tehnički napredak ima smisla do određene granice., nakon toga postaje apsurd (ponavljam meni, mlađim generacijam sigurno ne).
Biti će tehnički napredan i "pametni" motor na struju koji će te sam voziti u maksimalnom nagibu, maksimalno sigurno i uzbudljivo i usput još te i izmasira....ali ja ću radije sjesti na "pravi motor"
Uglavnom ljudi su sve više zaokupljeni sa tim raznim dodacima da zaborave suštinu.

Ovo ljeto sam imao gosta sa S1000RR koji je više vremena proveo zabavljajući se sa dipayom nego šta se vozio...ne znam da li sam počeo stariti ili koji k....c ali sve me više pere nostalgija i old school.
 
ma slažem se, da sve to ima svrhu...

prijatelj cili život na Hayabusama... i ima ovu zadnju... kaže žirometar u krivini, miri nagib pa nekad neda gas jer elektronika procjeni da nije sigurno... al priznao je da je ipak u godinama kad je dobro da ga uz boga čuva još i elektronika hahaha

nisam vozio nikad tako elektronski opremljen motor, možda ću i ja drukčije pivat kad probam...
evo me spasila elektronika prije tri tjedna u sloveniji jer sam bio glup, zazujo sam i nisam vidio da auti stoje ispred mene, zirometri i abs mi dopustili da opizdim kocnice do kraja i zaustavim se u pola auta ispred sebe izmedju auta i visokog rinzola
da nije bilo zirometra/absa il bi preletio preko tog auta ili bi mu uklizo u auspuh

jebes takvu "slobodu", moze bit jako skupa, nek ja ko pravi papak imam svu elektroniku