A nemoj me j...t da sam pitao nesto sto se ne pita
Afrikasi, je li veliki grijeh kupiti Africu 1000 umjesto 1100 u danasnje vrijeme? Kolika je razlika u voznji i koji su joj minusi u odnosu na 1100? Nudi mi se jedna, a nisam nikad nesto takvo vozio niti razmisljao o tome, pa sam sad na 100 muka sta da radim
Glumina je propala, ali Barači nisu...Vec pricaju da sam prop´o ko Glumina banka jer mi je ostao samo jedan motor u garazi
Šine….Afrikasi, je li veliki grijeh kupiti Africu 1000 umjesto 1100 u danasnje vrijeme? Kolika je razlika u voznji i koji su joj minusi u odnosu na 1100? Nudi mi se jedna, a nisam nikad nesto takvo vozio niti razmisljao o tome, pa sam sad na 100 muka sta da radim
ma to i mene drži na starom motoru... možda je slabašan ovo ono, al pali-vozi, ostalo ja sam upravim...Ja sam počeo biti alergičan na tu masu opreme i fancy đinđi minđija. Sve to skupa mi ubija čar motora, neke slobode i jednostavnosti gdje bi te bar nakratko trebali odvesti.
Generalno je slična stvar sa više ili manje svime....žalosno
Meni osobno tehnički napredak ima smisla do određene granice., nakon toga postaje apsurd (ponavljam meni, mlađim generacijam sigurno ne).Radi se samo o tehničkom napretku.
evo me spasila elektronika prije tri tjedna u sloveniji jer sam bio glup, zazujo sam i nisam vidio da auti stoje ispred mene, zirometri i abs mi dopustili da opizdim kocnice do kraja i zaustavim se u pola auta ispred sebe izmedju auta i visokog rinzolama slažem se, da sve to ima svrhu...
prijatelj cili život na Hayabusama... i ima ovu zadnju... kaže žirometar u krivini, miri nagib pa nekad neda gas jer elektronika procjeni da nije sigurno... al priznao je da je ipak u godinama kad je dobro da ga uz boga čuva još i elektronika hahaha
nisam vozio nikad tako elektronski opremljen motor, možda ću i ja drukčije pivat kad probam...