nova r1 se pregrijava

eugen

New member
bok ljudi molim pomoc.prije tjedan dana sam kupio novu r1 2008 godina. sa motorom je sve ok samo se jako brzo grije tak da u gradu od semafora do semafora dodem odmah do 105 stupnjeva kad se ventilator pali pa temperatura ide dolje.prije sam vozio r1 2004 koja se isto brzo grijala al ne tak brzo.kod ove kad ju upalim ne stignem izsaltat do cetvrte vec sam na 50 stupnjeva.zvao sam yamahu i oni su mi rekli da je to normalno.dali ima neko slicnih iskustva?puno hvala
 
novi motor kupeljen prije tjedan dana..
šaltaš je do 4 brzien a tek je na 50 stupnjevca ljeti...


mora da je razrađuješ točno onako kak je proizvođač rekao :?
 
O'šo dihtung glave,baca kompresiju u vodu...



















8)
 
pa to baš i nije motor sa kojm bi se trebalo voziti od semafora do semafora.... :neznam:

Ali ako ti pali ventilator i temperatura pada.... znači da je s tim sve OK .. probaj se malo provozati po otvorenoj cesti, pa javi dojmove ...  :wink:
 
Brzinsko zagrijavanje je za očekivati tijekom razrade novog motora. Proći će vjerojatno nakon prvog servisa, dobro ti govore. Uostalom, imaš garanciju ako nešto pođe po krivome.
 
Sistemu hladenja vjerojatno nije nista... Ali nije to okruzje za motor s toliko konja na kojem je ionako sve na granici, od snage, do hladenja... Kad je vani 35, a na asfaltu jos vise, a motor se vozi prva, druga od semafora tu se drugo niti ne moze ocekivati nego da se zagrije i da se upali ventilator na kileru, di da se ohladi kad gotovo da i nema strujanja zraka oko kilera na takvim relacijama...
 
Kao sto su ti napisali to nije bas od semafora do semafora i zato se i grije tako ko i svaka druga na toj relaciji,probaj je malo na autoputu pa ces vidjeti onda temperaturu(ili razmisli o prijedlogu kolege figure da kupis hondu) :D
 
Kod mene na hondi ista stvar. Svi kazu da je to normalno. Frendu je na kawi grijao i do 110. Kad se vozim po otvorenoj cesti ili grobniku temp. padne na 80-90 stupnjeva. Ma danas ti je sve to spena, ne rade se vise kvalitetni motori.
 
Meni termostat pali na 104 stupnja skoro ko i tebi. Ja sam se prvi put
izbezumio kad sam čekao na jednom semaforu malo duže zbog radova na magistrali ljeti.
To je normalno kad se motor ne vozi.A zašto je neki japanski inženjer to napravio nemam pojma.
Valjda će netko tehnički potkovanji znati to objasniti zašto se ne pali termostat koji
stupanj poviše radne temp.Meni je radna 86-90
 
meni je 80-85 radna, a ventilator se na 99 pali.

nemoj ga baš po gradu klat ako ne moras,
to je zlocin za taj motor... svi novi R-ovi nisu ni za cestu, bar ne našu...
 
Meni stigla isto nova cbr 1000 i baš sam htjeo pitati jel to normalno, ali i na r6 je bilo slično dok nisam napravio prvu 1000km,ali ne znam zašto to ima ikakve veze sa razradom motora :misli:
 
HAL_9000 said:
Kod mene na hondi ista stvar. Svi kazu da je to normalno. Frendu je na kawi grijao i do 110. Kad se vozim po otvorenoj cesti ili grobniku temp. padne na 80-90 stupnjeva. Ma danas ti je sve to spena, ne rade se vise kvalitetni motori.

:LOL:

Ne znam zasto nisu kvalitetni.. Zato sto se griju, do necega sto se zove normalna radna temperatura... Pa cuj kada motocikl ima 180kg i 180ks onda stvarno ne znam sto bi ti, blok i glavu motora od celicnog ljeva, predimenzioniranu... Al onda se vrati u osamdesete i vozi jurilice od 300kg  :mrgreen:
 
Ne sekiraj se motor je nov dosjedi su minimalni zato se i zove razrada motora, jos je veliko trenje u motoru i stvara se dodatna temperatura sto je posve normalno i ne zaboravi da u motoru jos uvijek imas cisto mineralno ulje. Budi strpljiv nemoj se izivljvati kvalitetno ga razradi i nece biti problema. Uzivaj. (y)
 
Grije se i BMW po ovim temperaturama po gradu od semafora do semafora. Sve je normalno i očigledno nije vezano za japance i njihovu konstrukciju motora  :mrgreen:, ventilator piči, peče po nogama, pokazivač temperature nije u "crvenom", haj, haj uživaj.
Takva radna temperatura je OK, i u principu je bolja za motor od niske temperature ulja (analogno i rashladne tekućine), i nema veze sa tim da će se nakon razrade promijeniti režim paljenja ventilatora odnosno da će se temperatura spustiti.
 
Znam da ti je to neobicno pogotovo kad si navikao na stari motor, ali R1 se bas grije.

Nista se ne sekiraj i drugima je identicno tako, kako si opisao (y)
 
koss said:
Meni termostat pali na 104 stupnja skoro ko i tebi. Ja sam se prvi put
izbezumio kad sam čekao na jednom semaforu malo duže zbog radova na magistrali ljeti.
To je normalno kad se motor ne vozi.A zašto je neki japanski inženjer to napravio nemam pojma.
Valjda će netko tehnički potkovanji znati to objasniti zašto se ne pali termostat koji
stupanj poviše radne temp.Meni je radna 86-90

Da malo razjasnimo stvari , termostat se ne pali nego se otvara , a termoprekidač pali ventilator , to su dva potpuno različita dijela sa različitim funkcijama u sustavu hlađenja motora .


"sl. 1 - Termostat u zatvorenom (lijevo) i otvorenom položaju  
Termostat je u stvari kontrolni ventil upravljan temperaturom rashladne tekućine. Njegov posao je pomoći motoru da se brže zagrije što se postiže preusmjeravanjem toka rashladne tekućine. U stvari, već je jasno kako rashladna tekućina u normalnom radu (zagrijanog) motora struji kroz džepove bloka i glave, pa u hladnjak te opet natrag, potpomognuta pumpom. Kada je motor hladan, termostat stoji zatvoren kako bi rashladna tekućina (tjerana pumpom) strujala samo kroz blok i glavu. Kada se tekućina dovoljno zagrije, termostat se otvara i "voda" tada počinje kružiti cijelim sustavom, dakle počinje se hladiti u hladnjaku. Najčešći termostati kakve danas susrećemo (sl. 1) su tzv. "voštani termostati". Takav termostat ima u sebi malu komoru s voskom zatvorenim u rastezljivoj membrani. Kada se temperatura rashladne tekućine podigne dovoljno da se njezino strujanje može preusmjeriti kroz cijeli sustav za hlađenje (dakle i kroz hladnjak), vosak u termostatu počinje se zagrijavati i rastezati (povećava mu se volumen). Povećanjem volumena voska u termostatu, pomiče se i rastezljiva membrana koja "gura" polugu za otvaranje termostata. Kada kažemo da je termostat otvoren, u stvari mislimo na zagrijani termostat koji je počeo propuštati struju rashladne tekućine kroz hladnjak. Upotrebom termostata postiže se brže zagrijavanje motora čime se štedi gorivo i smanjuje emisija nesagorenih ugljikovodika te ugljičnog monoksida. Tako motor brže dostiže radnu temperaturu (temp. tekućine pri termostatu obično se kreće oko 80-85°C) za koju je, uostalom, i predviđen te na kojoj je trošenje pokretnih dijelova najmanje, a podmazivanje najbolje. (C/P iz AutoNet-Skola)"


Samo bih napomenuo da se kod nekih tekućinom hlađenih motora normalna radna temperatura penje i preko 90 pa ponekad i 100 .

 
Meni se na mojoj Nakazi isto tako diže temp. ali do sada mi se niti jednom nije upalil ventilator, jer očito nije bilo potrebno, ali koliko znam Hondama se tek pali ventilator iznad 110 stupnjeva.

Tak da i ja mislim da je sve normalno!  :wink:
 
koss said:
Meni termostat pali na 104 stupnja skoro ko i tebi. Ja sam se prvi put
izbezumio kad sam čekao na jednom semaforu malo duže zbog radova na magistrali ljeti.
To je normalno kad se motor ne vozi.A zašto je neki japanski inženjer to napravio nemam pojma.
Valjda će netko tehnički potkovanji znati to objasniti zašto se ne pali termostat koji
stupanj poviše radne temp.Meni je radna 86-90

Malo se mijesaju pojmovi. Radna temperatura motora je raspon temperatura, od lagano zagrijanog motora sve do crvenog podrucja, tko ima skalu lako vidi. Znaci ako je radna temp 70 do 105, motoru nece biti nista ako radi na 105... Pri tome je uvijek napravljeno tako da se hladenje pali prije one kriticne razine i da se temperatura odrzava unutar dopustenog raspona. Ako niti ventilator na kileru ne uspije ohladiti onda se pale crvene lampice i tu treba gasiti motor.

Ak se npr. vozimo u autu, i kazaljka dode do crvenog, to je i dalje u redu, sustavi hladenja rade svoje, tek da temperatura zaleti u crveno na skali i da lampica javi, onda se lijepo gasi i hladi...
 
zokx said:
Grije se i BMW po ovim temperaturama po gradu od semafora do semafora. Sve je normalno i očigledno nije vezano za japance i njihovu konstrukciju motora  :mrgreen:, ventilator piči, peče po nogama, pokazivač temperature nije u "crvenom", haj, haj uživaj.
Takva radna temperatura je OK, i u principu je bolja za motor od niske temperature ulja (analogno i rashladne tekućine), i nema veze sa tim da će se nakon razrade promijeniti režim paljenja ventilatora odnosno da će se temperatura spustiti.

E upravo to  (y)