nova r1 se pregrijava

Sve je to normalno i bolje je da je motor zagrijan jer iskustvo je pokazalo da se motor napunjen motornim uljem gradacije SAE 15w-40 zagrije na pogonsku radnu temperaturu nakon prijeđenih cca. 25 km, dok se motor napunjen motornim uljem gradacije SAE 10w-40 zagrije na pogonsku radnu temperaturu nakon cca. 12 km. Postizanje radne temperature motora još je brže ako se primjenjuju lako teciva, niskoviskozna ulja kao npr. SAE 5w-40 ili SAE 0w-40.
Tijekom faze zagrijavanja, motor je hladan, a niske temperature sredstva za hlađenje i stijenki cilindara dopuštaju da gorivo ispere uljni sloj. Ovo pak znači da nesagorjelo gorivo i kondenzat mogu dospjeti u gornji dio korita za ulje i tako onečistiti ulje.

Na taj način prouzročeno razrjeđivanje ulja ima negativan učinak na svojstvo podmazivanja i uzrokuje povećano trošenje motora. Trošenje uslijed korozije kod temperature sredstva za hlađenje od +40°C je oko osam puta veće nego kod temperature od +70°C.

Ja otkad sam ugradio termometar ulja , vidim da mi kod normalne vožnje za zagrijavanje ulja na 80-85 treba i 40-ak kilometara , a prije sam to znao odokativnom metodom po šaltanju , jer tek nakon 40-50 km mjenjač je bio mekan kao putar .

Ništa se ti ne brini u motoru je sve OK .
 
zokx said:
:D  Možeš ga zimi koristiti kao radijator. Grije, a ne troši baš ništa.
(y) (y) (y)
 
jure999 said:
Kao sto su ti napisali to nije bas od semafora do semafora i zato se i grije tako ko i svaka druga na toj relaciji,probaj je malo na autoputu pa ces vidjeti onda temperaturu(ili razmisli o prijedlogu kolege figure da kupis hondu) :D

:misli: