Dragon Racing
Well-known member
Evo da pohvalim Novema novu. Narucio kod njih jucer kacigu, stigla danas, usluga odlicna, max mi izašli u susret
5. brzina :misli:drazen 39 said:Da se i ja pridružim pohvalama, naručio sve prek telefona, došlo mi u stvarno rekordnom roku, cijena fer, odnos prema kupcu super, o svemu se može razgovarati i dogovarati, prezadovoljan!
Da, naručeno u ponedjeljak, stiglo u petak, danas idem po motor, sve složeno!maRRin 06 said:5. brzina :misli:
Ajde nekadrazen 39 said:Da, naručeno u ponedjeljak, stiglo u petak, danas idem po motor, sve složeno!
Usput si triba ove naše supke prijavitiRevolver said:Imao sam izrazito negativno iskustvo s Novemom, i to baš sa gazdom.
Našao sam se u sljedećoj situaciji: u Veroni sam kupio Dainese Pannier D-WP čizme koje su tada tek izašle. Nisam ih platio ništa jeftinije od redovne cijene jer su bile novi model (mislim da je razlika bila desetak eura). Obuo sam ih na prvi veći put na kojem je tri dana padala kiša i jedna čizma je jako propuštala vodu (na što sam, naravno, poludio).
Na povratku sam nazvao Novemu koja je zastupnik za Dainese jer sam na čizme imao garanciju. Javila se gospođa koja je rekla da mi ne može pomoći jer o tome moram razgovarati sa šefom. Dala mi ga je odmah i nisam uspio dovršiti ni prvu rečenicu. Gazda me prekinuo i rekao mi ovim riječima: „Ne pada mi na pamet rješavati problem nekome tko robu kupuje u Veroni“, nakon čega mi je spustio slušalicu. Vrhunska usluga. Kod njega sam prije toga kupio dvije kacige, dva vizira i jednu kompletnu unutrašnjost za kacigu.
Epilog: poslao mail slovenskom zastupniku. Čovjek je rekao da mu slobodno pošaljem čizme. Proslijedio ih je u Italiju i nakon tjedan dana me kontaktirao Dainese Customer Care. Rekli su da je lijeva čizma imala grešku u vodonepropusnoj membrani. Poslali su mi identične nove čizme o svom trošku i time je priča završila.
Revolver said:Imao sam izrazito negativno iskustvo s Novemom, i to baš sa gazdom.
Našao sam se u sljedećoj situaciji: u Veroni sam kupio Dainese Pannier D-WP čizme koje su tada tek izašle. Nisam ih platio ništa jeftinije od redovne cijene jer su bile novi model (mislim da je razlika bila desetak eura). Obuo sam ih na prvi veći put na kojem je tri dana padala kiša i jedna čizma je jako propuštala vodu (na što sam, naravno, poludio).
Na povratku sam nazvao Novemu koja je zastupnik za Dainese jer sam na čizme imao garanciju. Javila se gospođa koja je rekla da mi ne može pomoći jer o tome moram razgovarati sa šefom. Dala mi ga je odmah i nisam uspio dovršiti ni prvu rečenicu. Gazda me prekinuo i rekao mi ovim riječima: „Ne pada mi na pamet rješavati problem nekome tko robu kupuje u Veroni“, nakon čega mi je spustio slušalicu. Vrhunska usluga. Kod njega sam prije toga kupio dvije kacige, dva vizira i jednu kompletnu unutrašnjost za kacigu.
Epilog: poslao mail slovenskom zastupniku. Čovjek je rekao da mu slobodno pošaljem čizme. Proslijedio ih je u Italiju i nakon tjedan dana me kontaktirao Dainese Customer Care. Rekli su da je lijeva čizma imala grešku u vodonepropusnoj membrani. Poslali su mi identične nove čizme o svom trošku i time je priča završila.
zasto direktno nisi zvao dainese customer care...?Revolver said:Imao sam izrazito negativno iskustvo s Novemom, i to baš sa gazdom.
Našao sam se u sljedećoj situaciji: u Veroni sam kupio Dainese Pannier D-WP čizme koje su tada tek izašle. Nisam ih platio ništa jeftinije od redovne cijene jer su bile novi model (mislim da je razlika bila desetak eura). Obuo sam ih na prvi veći put na kojem je tri dana padala kiša i jedna čizma je jako propuštala vodu (na što sam, naravno, poludio).
Na povratku sam nazvao Novemu koja je zastupnik za Dainese jer sam na čizme imao garanciju. Javila se gospođa koja je rekla da mi ne može pomoći jer o tome moram razgovarati sa šefom. Dala mi ga je odmah i nisam uspio dovršiti ni prvu rečenicu. Gazda me prekinuo i rekao mi ovim riječima: „Ne pada mi na pamet rješavati problem nekome tko robu kupuje u Veroni“, nakon čega mi je spustio slušalicu. Vrhunska usluga. Kod njega sam prije toga kupio dvije kacige, dva vizira i jednu kompletnu unutrašnjost za kacigu.
Epilog: poslao mail slovenskom zastupniku. Čovjek je rekao da mu slobodno pošaljem čizme. Proslijedio ih je u Italiju i nakon tjedan dana me kontaktirao Dainese Customer Care. Rekli su da je lijeva čizma imala grešku u vodonepropusnoj membrani. Poslali su mi identične nove čizme o svom trošku i time je priča završila.
Potpuno se slažem!luka737 said:zasto direktno nisi zvao dainese customer care...?
mozda ti je malo bezobrazno odgovorio,ali treba i njega razumjet. Covjek je ulozio ogromne novce u salon,cijeli onaj novi dainese odjeljak i onda da sluzi kao kutak za reklamacije stvari koje su vani kupljene.,on od toga nema nista.(osim dobrog glasa,iako kod nas bi si samo napravio medvjedu uslugu jer kakav smo mi narod,ljudi bi to iskoristavali i to bi postala praksa) Tebi nije problem otic u Veronu i platit po istoj cijeni kao i kod nas,ali kad nesto ne valja onda je dobar i nas zastupnik.
Kupio u Veroni,onda i tamo reklamiraj.
Ja,iskreno,nebi nikada bio tako besraman da stvari koje kupim van Hr idem reklamirat nekom nasem zastupniku.Kom si ostavio pare,kod njega i trazi uslugu reklamacije.