Novema nova racing POHVALA

Već prije sam kupovao u Novemi. Nedavno kupio sebi kacigu i ženi hlače. Uvijek imam samo pohvale za Sinišu i cijelu ekipu tamo (y)
 
Wooow deja vu  :confused2:




RvaCkistanci, danas ih falimo na sva usta, a sutra cemo ih popljuvat cim nekom nebude neka glupost po volji    :hehehe:



Ontopic : nemam nista protiv noveme, kupio prije koju god kacigu "kawasaki" koja je ustvari neka hjc, rukavice modeka i utrpali mi jos i dve potkape, neke tanke po 30akn, trgovina ko trgovina, nist posebno, sve moras platit ko i svagdje, ko fol si dobio neki popust a ustvari si svakako platio vise nego sto vrijedi, a muska topla rijec i osmijeh mi nist neznaci, stovise kad takvog vidim bljuje mi se.
Nista losija ni bolja od benconyja ili sepica ili spice u vz sa kojima sam trgovao i osobno i postom.
 
Što se Noveme tiče,imam samo riječi hvale.

Stari i ja naručujemo sve za servis za ZX12R-ove,i kupujemo opremu kod njih.Osoblje uljudno,izbor opreme itd. Znam da im je to u opisu posla,al će provest sa tobom 5 sati ako treba samo da ti pomognu u izboru.A u nekim trgovinama iako im je to u opisu posla ipak ne rade.Tako da je i ovo veliki plus,bilo kakva glupost koja te zanima,samo ih pitaš i objasnit će ti sve od A do Željeza.. (y) Što se tiče dostave,nisam naručivao ništa nego smo uvijek dolazili u trgovinu.Ali rečeno nam je da nam dijelovi dolaze najkasnije u roku dan vremena u Poreč kad god treba..
Uglavnom imam dosta izbora kod njih za ZX12R što se tiče šminkanja motora (nekakve tuning karafeke) i dijelova za servis.Ako nemaju kod sebe,onda naruče.  :mrgreen:

P.S.
Još mi se sviđaju ona 3 motora šta stoje na katu kao izložbeni primjerci..
Posebno onaj ZX7R  :LOL: :LOL:
 
Da se i ja pridružim pohvalama, naručio sve prek telefona, došlo mi u stvarno rekordnom roku, cijena fer, odnos prema kupcu super, o svemu se može razgovarati i dogovarati, prezadovoljan! (y)
 
Novema je super, od trgovine do servisa...zadovoljan sam i sa AMD oprema iz Strahoninca, Ivana je super cura, uslužna, sve se trudi saznati, kad sam bio zelen sa kupovinom pomogla sa stvarno kvalitetnim savjetima
 
drazen 39 said:
Da se i ja pridružim pohvalama, naručio sve prek telefona, došlo mi u stvarno rekordnom roku, cijena fer, odnos prema kupcu super, o svemu se može razgovarati i dogovarati, prezadovoljan! (y)
5. brzina :misli:
 
Imao sam izrazito negativno iskustvo s Novemom, i to baš sa gazdom.

Našao sam se u sljedećoj situaciji: u Veroni sam kupio Dainese Pannier D-WP čizme koje su tada tek izašle. Nisam ih platio ništa jeftinije od redovne cijene jer su bile novi model (mislim da je razlika bila desetak eura). Obuo sam ih na prvi veći put na kojem je tri dana padala kiša i jedna čizma je jako propuštala vodu (na što sam, naravno, poludio).

Na povratku sam nazvao Novemu koja je zastupnik za Dainese jer sam na čizme imao garanciju. Javila se gospođa koja je rekla da mi ne može pomoći jer o tome moram razgovarati sa šefom. Dala mi ga je odmah i nisam uspio dovršiti ni prvu rečenicu. Gazda me prekinuo i rekao mi ovim riječima: „Ne pada mi na pamet rješavati problem nekome tko robu kupuje u Veroni“, nakon čega mi je spustio slušalicu. Vrhunska usluga. Kod njega sam prije toga kupio dvije kacige, dva vizira i jednu kompletnu unutrašnjost za kacigu.

Epilog: poslao mail slovenskom zastupniku. Čovjek je rekao da mu slobodno pošaljem čizme. Proslijedio ih je u Italiju i nakon tjedan dana me kontaktirao Dainese Customer Care. Rekli su da je lijeva čizma imala grešku u vodonepropusnoj membrani. Poslali su mi identične nove čizme o svom trošku i time je priča završila.
 
Revolver said:
Imao sam izrazito negativno iskustvo s Novemom, i to baš sa gazdom.

Našao sam se u sljedećoj situaciji: u Veroni sam kupio Dainese Pannier D-WP čizme koje su tada tek izašle. Nisam ih platio ništa jeftinije od redovne cijene jer su bile novi model (mislim da je razlika bila desetak eura). Obuo sam ih na prvi veći put na kojem je tri dana padala kiša i jedna čizma je jako propuštala vodu (na što sam, naravno, poludio).

Na povratku sam nazvao Novemu koja je zastupnik za Dainese jer sam na čizme imao garanciju. Javila se gospođa koja je rekla da mi ne može pomoći jer o tome moram razgovarati sa šefom. Dala mi ga je odmah i nisam uspio dovršiti ni prvu rečenicu. Gazda me prekinuo i rekao mi ovim riječima: „Ne pada mi na pamet rješavati problem nekome tko robu kupuje u Veroni“, nakon čega mi je spustio slušalicu. Vrhunska usluga. Kod njega sam prije toga kupio dvije kacige, dva vizira i jednu kompletnu unutrašnjost za kacigu.

Epilog: poslao mail slovenskom zastupniku. Čovjek je rekao da mu slobodno pošaljem čizme. Proslijedio ih je u Italiju i nakon tjedan dana me kontaktirao Dainese Customer Care. Rekli su da je lijeva čizma imala grešku u vodonepropusnoj membrani. Poslali su mi identične nove čizme o svom trošku i time je priča završila.
Usput si triba ove naše supke prijaviti
 
Revolver said:
Imao sam izrazito negativno iskustvo s Novemom, i to baš sa gazdom.

Našao sam se u sljedećoj situaciji: u Veroni sam kupio Dainese Pannier D-WP čizme koje su tada tek izašle. Nisam ih platio ništa jeftinije od redovne cijene jer su bile novi model (mislim da je razlika bila desetak eura). Obuo sam ih na prvi veći put na kojem je tri dana padala kiša i jedna čizma je jako propuštala vodu (na što sam, naravno, poludio).

Na povratku sam nazvao Novemu koja je zastupnik za Dainese jer sam na čizme imao garanciju. Javila se gospođa koja je rekla da mi ne može pomoći jer o tome moram razgovarati sa šefom. Dala mi ga je odmah i nisam uspio dovršiti ni prvu rečenicu. Gazda me prekinuo i rekao mi ovim riječima: „Ne pada mi na pamet rješavati problem nekome tko robu kupuje u Veroni“, nakon čega mi je spustio slušalicu. Vrhunska usluga. Kod njega sam prije toga kupio dvije kacige, dva vizira i jednu kompletnu unutrašnjost za kacigu.

Epilog: poslao mail slovenskom zastupniku. Čovjek je rekao da mu slobodno pošaljem čizme. Proslijedio ih je u Italiju i nakon tjedan dana me kontaktirao Dainese Customer Care. Rekli su da je lijeva čizma imala grešku u vodonepropusnoj membrani. Poslali su mi identične nove čizme o svom trošku i time je priča završila.

Po toj logici, ja mogu kupiti čizme npr. u Ruandi i onda zahtjevati od hrvatskog zastupnika da mi riješi problem?  :misli:  Nekako mi se čini da je to stvarno dobra volja prodavača, a ne obaveza.

Mislim da slovencu trebaš skiniti kapu što ti je izašao u susret, jer te i on isto tako mogao otpiliti...pa bi na kraju ionako rješavao stvari preko Dainese customer care usluge  :wink:
 
Kupio je cizme u EU. Prema tome, zastupnik Dainesea stiti, prodaje i servisira robnu marku kao produzena ruka proizvođača. Osim toga, pružanjem dobre usluge, trgovac sam sebi radi reklamu. Na žalost, mnogi u Hrvatskoj to ne kuže.
Meni su u Novemi montirali auspuh koji sam kupio kod njih na koso. Posto sam iz Rijeke, nije mi padalo na pamet jos jedanput put Karlovca, vec mi je auto limar premontirao auspuh. Naravno da Novema nije htjela pokriti trošak premontaže.

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk
 
Ista fora je i sa Nikonom. Hrvatski Nikon servis, servisira samo Nikone kupljene u HR.  Jebo takav servis i državu

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

 
Kod Noveme sam kupio gril- zaštitu za far. Pukla nakon 1ooo km. Nisam ništa reklamirao. Jednostavno vise ne idem tamo i ne prijeporicujem.


Sve će biti dobro!!!
 
Revolver said:
Imao sam izrazito negativno iskustvo s Novemom, i to baš sa gazdom.

Našao sam se u sljedećoj situaciji: u Veroni sam kupio Dainese Pannier D-WP čizme koje su tada tek izašle. Nisam ih platio ništa jeftinije od redovne cijene jer su bile novi model (mislim da je razlika bila desetak eura). Obuo sam ih na prvi veći put na kojem je tri dana padala kiša i jedna čizma je jako propuštala vodu (na što sam, naravno, poludio).

Na povratku sam nazvao Novemu koja je zastupnik za Dainese jer sam na čizme imao garanciju. Javila se gospođa koja je rekla da mi ne može pomoći jer o tome moram razgovarati sa šefom. Dala mi ga je odmah i nisam uspio dovršiti ni prvu rečenicu. Gazda me prekinuo i rekao mi ovim riječima: „Ne pada mi na pamet rješavati problem nekome tko robu kupuje u Veroni“, nakon čega mi je spustio slušalicu. Vrhunska usluga. Kod njega sam prije toga kupio dvije kacige, dva vizira i jednu kompletnu unutrašnjost za kacigu.

Epilog: poslao mail slovenskom zastupniku. Čovjek je rekao da mu slobodno pošaljem čizme. Proslijedio ih je u Italiju i nakon tjedan dana me kontaktirao Dainese Customer Care. Rekli su da je lijeva čizma imala grešku u vodonepropusnoj membrani. Poslali su mi identične nove čizme o svom trošku i time je priča završila.
zasto direktno nisi zvao dainese customer care...?
mozda ti je malo bezobrazno odgovorio,ali treba i njega razumjet. Covjek je ulozio ogromne novce u salon,cijeli onaj novi dainese odjeljak i onda da sluzi kao kutak za reklamacije stvari koje su vani kupljene.,on od toga nema nista.(osim dobrog glasa,iako kod nas bi si samo napravio medvjedu uslugu jer kakav smo mi narod,ljudi bi to iskoristavali i to bi postala praksa) Tebi nije problem otic u Veronu i platit po istoj cijeni kao i kod nas,ali kad nesto ne valja onda je dobar i nas zastupnik.
Kupio u Veroni,onda i tamo reklamiraj.
Ja,iskreno,nebi nikada bio tako  besraman da stvari koje kupim van Hr idem reklamirat nekom nasem zastupniku.Kom si ostavio pare,kod njega i trazi uslugu reklamacije.
 
luka737 said:
zasto direktno nisi zvao dainese customer care...?
mozda ti je malo bezobrazno odgovorio,ali treba i njega razumjet. Covjek je ulozio ogromne novce u salon,cijeli onaj novi dainese odjeljak i onda da sluzi kao kutak za reklamacije stvari koje su vani kupljene.,on od toga nema nista.(osim dobrog glasa,iako kod nas bi si samo napravio medvjedu uslugu jer kakav smo mi narod,ljudi bi to iskoristavali i to bi postala praksa) Tebi nije problem otic u Veronu i platit po istoj cijeni kao i kod nas,ali kad nesto ne valja onda je dobar i nas zastupnik.
Kupio u Veroni,onda i tamo reklamiraj.
Ja,iskreno,nebi nikada bio tako  besraman da stvari koje kupim van Hr idem reklamirat nekom nasem zastupniku.Kom si ostavio pare,kod njega i trazi uslugu reklamacije.
Potpuno se slažem! (y)
 
ako proizvod ima EU garanciju, svaki ovlašteni distributer u EU je dužan prema tome i postupati bez obzira gdje je proizvod kupljen

to da li je neko uložio ovo ili ono nema veze sa EU garancijom




Srki
 
Moje iskustvo je prilično loše i da ne kažem jadno. Pošaljem upit sa nekih 13 stavaka izvučenih kataloških brojeva s neta (znaci ni traziti po katalogu ne mora) i zamolim za predračun. Nigdje ne spominjuči zahtjev osiguranja ili bilo čega drugoga. Dakle,koliko koštaju ti djelovi i koji je rok isporuke. Ovo je odgovor koji sam dobio.

"Poštovani,
vama treba cijena za osiguranje jer je to šteta nastala u prometu!
Takve ponude mi naplačujemo 450,00 kn, u slučaju kupovine tih dijelova sa ponude, umanjujemo vam za uplačeni iznos (450,00 kn)!
U prilogu vam šaljemo ponudu, molimo da nakon uplate pošaljete kopiju uplate i sve podatke: ime i prezime, adresa,br.pošte i tel., kako bi mogli poslat ponudu za dijelove na vašu adresu.
Molimo vas da u poziv na br., i u opis plačanja napišete br.ponude.
Lp"

450 kn da mi daju ponudu za djelove,a sami su zaključili da trebam zbog osiguranja???  Da je zbog osiguranja onda bi ih valjda kontaktirao osiguravatelj zivota mu,a moje je pravo kao potrošača vidjeti gdje mi je naj isplativije nabaviti djelove bez da me netko ucjenjuje "avansom za ponudu" ebote. Jadno i bjedno kamčenje novaca od naivnih ljudi. Gospodo iz Noveme...niste jedini...djelove u vrijednosti gotovo 3 000 eurica sam zbog vasih 450 kn uzeo kod drugog dobavljaca,a vi nastavite s tom politikom firme.
 
Takve ponude naplaćuje i Tomić i masu drugih zastupnika...ništa čudno...frend koji radi u jednoj velikoj autokući veli da dnevno minimalno pet takvih upita ima...pola dana bi samo to radio da bi se netko nadmudrivao sa osiguranjima i pogodbama