Novema nova racing POHVALA

Napisao sam u prijasnjem postu da mi ponuda ne treba radi osiguranja vec radi kupovine djelova.... mogao sam isto to zatraziti u 5 navrata po 3 stavke i onda ne bi naplatili posto naplacuju ponude od preko 10 stavaka. U kojem slucaju gube vise vremena?? Meni je drago da postoje firme koje si mogu priustiti takav odnos sa klijentima ali ja kao obrtnik sam obavezan po zakonu izdati ponudu da mi stranka potpiše za svaki racun preko 500 kn prije bilo kakvog posla i ako nece ne mora,a onda jos zvati na potpis za svaku korekciju te ponude. Takodje izgubim pola dana na gluposti i provjeru cjena ali to pokusavam kompenzirati trudom da dobijem taj posao,a ne da ucjenim mušteriju. No dobro...tko mi kriv sto nisam zastupnik ;-) Ali opet...u danasnje doba kada vise manje sve mozes rjesiti preko neta iz Eu barem ,mogli bi se zapitati o politici naplacivanja ponuda.
 
luka737 said:
zasto direktno nisi zvao dainese customer care...?
mozda ti je malo bezobrazno odgovorio,ali treba i njega razumjet. Covjek je ulozio ogromne novce u salon,cijeli onaj novi dainese odjeljak i onda da sluzi kao kutak za reklamacije stvari koje su vani kupljene.,on od toga nema nista.(osim dobrog glasa,iako kod nas bi si samo napravio medvjedu uslugu jer kakav smo mi narod,ljudi bi to iskoristavali i to bi postala praksa) Tebi nije problem otic u Veronu i platit po istoj cijeni kao i kod nas,ali kad nesto ne valja onda je dobar i nas zastupnik.
Kupio u Veroni,onda i tamo reklamiraj.
Ja,iskreno,nebi nikada bio tako  besraman da stvari koje kupim van Hr idem reklamirat nekom nasem zastupniku.Kom si ostavio pare,kod njega i trazi uslugu reklamacije.

Kao što je Srki napisao, ne zanima me tko je u što uložio. Ako je on zastupnik nečega, onda je u mojoj državi prva točka kontakta da dobijem informaciju što mogu napraviti. To je njegova dužnost kao zastupnika. Sad ćeš mi reći da kad vani vidiš nešto što ti se sviđa, prvo pomisliš: "Ovo je odlično, kupit ću si to u Hrvatskoj."?

Tim više što sam bio njegov kupac, prva pomisao mi je da se obratim njemu. Ne razumijem što je u tome besramno. Izraz ti je skroz pogrešan.

Nije mi bila namjera pokrenuti raspravu i blatiti ikoga. Samo sam podijelio svoje iskustvo. Problem sam riješio zahvaljujućim drugima koji svoj posao obavljaju kako treba i kojima nije mrsko biti ljubazan i objasniti proceduru.
 
Acydoz said:
Moje iskustvo je prilično loše i da ne kažem jadno. Pošaljem upit sa nekih 13 stavaka izvučenih kataloških brojeva s neta (znaci ni traziti po katalogu ne mora) i zamolim za predračun. Nigdje ne spominjuči zahtjev osiguranja ili bilo čega drugoga. Dakle,koliko koštaju ti djelovi i koji je rok isporuke. Ovo je odgovor koji sam dobio.

"Poštovani,
vama treba cijena za osiguranje jer je to šteta nastala u prometu!
Takve ponude mi naplačujemo 450,00 kn, u slučaju kupovine tih dijelova sa ponude, umanjujemo vam za uplačeni iznos (450,00 kn)!
U prilogu vam šaljemo ponudu, molimo da nakon uplate pošaljete kopiju uplate i sve podatke: ime i prezime, adresa,br.pošte i tel., kako bi mogli poslat ponudu za dijelove na vašu adresu.
Molimo vas da u poziv na br., i u opis plačanja napišete br.ponude.
Lp"

450 kn da mi daju ponudu za djelove,a sami su zaključili da trebam zbog osiguranja???  Da je zbog osiguranja onda bi ih valjda kontaktirao osiguravatelj zivota mu,a moje je pravo kao potrošača vidjeti gdje mi je naj isplativije nabaviti djelove bez da me netko ucjenjuje "avansom za ponudu" ebote. Jadno i bjedno kamčenje novaca od naivnih ljudi. Gospodo iz Noveme...niste jedini...djelove u vrijednosti gotovo 3 000 eurica sam zbog vasih 450 kn uzeo kod drugog dobavljaca,a vi nastavite s tom politikom firme.

Pa ako kupiš vrate ti lovu. A ti bi se ciganio pa si vjeojatno zatražio 15 ponuda sa različitih strana. Oš kitu  :mrgreen:
 
Srki said:
ako proizvod ima EU garanciju, svaki ovlašteni distributer u EU je dužan prema tome i postupati bez obzira gdje je proizvod kupljen

to da li je neko uložio ovo ili ono nema veze sa EU garancijom




Srki

(y)
 
Johnny047 said:
Pa ako kupiš vrate ti lovu. A ti bi se ciganio pa si vjeojatno zatražio 15 ponuda sa različitih strana. Oš kitu  :mrgreen:

Jok...pitao samo njih...dobio lijep odgovor i narucio preko neta iz "Eu". Nema ciganjenja za originale ali sam zbog eventualne reklamacije tj. moguceg krivog djela htio uzeti kod nas,ali vidim da je i to jednostavnije vani . No ja zadovoljan i ovako. Prosao jeftinije. 
 
Ja sam nedavno kupovao te zupčanike i našao sam i prek interneta pomoću linkova kaj su mi dečki ovdje dali, bila je vrlo mala razlika u cijeni pa sam si mislil bolje da uzmem prek Noveme pa ako kaj nebude u redu imam koga zajebavat...al srećom, sve je prošlo OK! (y)
 
Srki said:
ako proizvod ima EU garanciju, svaki ovlašteni distributer u EU je dužan prema tome i postupati bez obzira gdje je proizvod kupljen

to da li je neko uložio ovo ili ono nema veze sa EU garancijom

Srki

O kakvoj ti EU garanciji pričaš? Postoji, ali se rješava preko tvog trgovca.
Znači ako si nešto kupio u Njemačkoj, prvo se trebaš obratiti nijemcu i reklamirati proizvod a on treba kontaktirati lokalnog prodavača i zamoliti da se garancija odradi preko njega. Ja isto tako šaljem odheb likovima koji kupe proizvod negdje drugdje a od mene traže garanciju
 
ropee said:
O kakvoj ti EU garanciji pričaš? Postoji, ali se rješava preko tvog trgovca.
Znači ako si nešto kupio u Njemačkoj, prvo se trebaš obratiti nijemcu i reklamirati proizvod a on treba kontaktirati lokalnog prodavača i zamoliti da se garancija odradi preko njega. Ja isto tako šaljem odheb likovima koji kupe proizvod negdje drugdje a od mene traže garanciju
Znaci...kupim motor u Njemačkoj, i garancija mi ne vrijedi u HR?

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

 
nevjerojatno je kak se svi prave pametni sa Eu pravilima. EU pravila su mozda za postene ali ne za nas narod. Nasi bi kupovali vani u slucaju jeftinijeg a tu se zalili ako nesto ne valja,i to bi postala praksa.
Vidio bi vas kako bi reagirali kao vlasnici firme da kupci koji zive 20-30km(karikiram) od vaseg ducana odu kupit nesto  u drugu drzavu a u slucaju reklamacije dolaze vama da to rijesavate.Sigurno bi svi bili odusevljeni (y)
 
Pravilan postupak bi bio da si kontaktirao proizvođaca,a on bi tada kontaktirao zastupnika u HR i sve bi rjesio bez problema bez obzira u kojoj zemlji je predmet kupljen.
Nasi zastupnici se nađu uvrijeđeni ako se ne kupuje kod njih,a moraju rjesavat garancije no to im je obaveza prema proizvođacu kojeg zastupaju.
Siniša je ispao nekorektan i nije u pravu u ovom slucaju kad kaze neka mu garanciju rjesava onaj gdje je kupio
 
Uzmimo primjer da kinezu na putovanju hrvatskom rikne motor(suzuki) pod garancijom kupljen u kini,a hrvatski zastupnik ga otkanta necu ti ja rjesavat garanciju idi onom kod koga si kupio motor...
Kinez ima hr boraviste i zvi i radi u hr,ali mu je bilo isplativije kupiti motor u kini ili je stajaliste da ga je bio obavezan kupiti u HR.

 
Cak ne mora biti kinez, Talijan je kupio motor prije odlaska na godišnji, i desilo mu se da tu ostane u kvaru. Osim toga, ono što zasigurno znam jer sam zvao Mađarsku, Peugeotova garancija vrijedi i izvan HR.

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

 
luka737 said:
nevjerojatno je kak se svi prave pametni sa Eu pravilima. EU pravila su mozda za postene ali ne za nas narod. Nasi bi kupovali vani u slucaju jeftinijeg a tu se zalili ako nesto ne valja,i to bi postala praksa.
Vidio bi vas kako bi reagirali kao vlasnici firme da kupci koji zive 20-30km(karikiram) od vaseg ducana odu kupit nesto  u drugu drzavu a u slucaju reklamacije dolaze vama da to rijesavate.Sigurno bi svi bili odusevljeni (y)
Znas li zasto idu kupiti van? Jer smo uvijek u pravilu skuplji a usluga nam je u većini slučaja katastrofa.

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

 
vjelovic said:
Znas li zasto idu kupiti van? Jer smo uvijek u pravilu skuplji a usluga nam je u većini slučaja katastrofa.

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk
ok.onda ak ti je ta usluga tak katastrofa,nemoj trazit da ti ta katastrofalna usluga rijesava garanciju kad nije bila dovoljno dobra da ti proda. Nek ti onda garanciju rijesava ona super usluga koja ti je i prodala (y)
Sto se tice cijene, sve ok...tvoji novci i naravno da zelis ustediti svaku kunu i proci jeftinije. Konkretno,ja nigdje nisam nasao jeftinije dijelove H&b nego u Novemi,cijene su im iste kao i na H&b stranicama u njemackoj,kada se euri pomnoze sa 7.5-7.6....na ebayu zna biti malo jeftinije ali kada uracunas skupu postarinu,jeftinije ispadne u Hr.
 
Ja sam u Novemi ostavio 12000 kuna. Uzeo od njih grane, auspuhe i druge điđe miđe. Rekao sam im da mislim da mi volan ne stoji ravno i nešto su ko fol poštimali.
Slika njihove montaže auspuha:
Zatim sam išao na pistu, kod čovjeka koji se bavi ovjesima. Marko je sjro na motor i rekao...volan ti je kriv i na motoru nešto ne štima.
Uglavnom, rašarafio je komplentno prednji kraj, stavio vilice na tokarski, provjerio ih sa komparatorom, izvadio doljnji trokut, sve vratio nazad, i u vise navrata nastimavao volan dok nismo došli do željenog rezultata.
Ako ovlašteni Suzuki servis ne može ustanoviti da je volan kriv, nemamo šta pričat.
Pitam ih zamjenske utege, oni stave neoriginale od 10 grama, a originali su imali 140g. Ako su zamjenski, to bi trebalo značit da imaju istu funkciju a ne da su lakši 14 puta.
Onda se kaže, originali i zamjenski nemaju istu težinu ili već u čemu je razlika.
 
Ovi naši trgovci svi nadrkani od reda jer su u kurcu jer si ne mogu optimizirat poslovanje... i onda se izdrkavaju na klasičan način poput ovoga...

Jadno...  :palacdolje:
 
M12 said:
Ovi naši trgovci svi nadrkani od reda jer su u kurcu jer si ne mogu optimizirat poslovanje... i onda se izdrkavaju na klasičan način poput ovoga...

Jadno...  :palacdolje:

Svi nadrkani, nitko ni ne zna posao, cijene najvece/najvise u EU, sa najmanjim pedevejom..trgovci moto opremom su krivi za sve :mrgreen: :mrgreen: srecom da su kupci cudo i vlada blagostanje..cast izuzecima (y)

On topic..ne opravdavam nikakvo izdrkavanje i bahatost, ali generaliziranje ej retardirano..da nesto prodam i nakon toga ne zelim ispraviti/popraviti ako sam zajebo, ne bi se u ogledalo mogao pogledati..a da ne kazem da ima jos itekako dobrih i postenih trgovaca/servisera...
 
generaliziranje je glupo, al jbg većinom smo i glup narod pa ništa čudno :LOL:

itekako da kod nas još ima poštenih servisera i trgovaca (y)

samo što ovi iz Noveme nisu jedni od njih :mrgreen:
 
Ivan_ZG said:
Svi nadrkani, nitko ni ne zna posao, cijene najvece/najvise u EU, sa najmanjim pedevejom..trgovci moto opremom su krivi za sve :mrgreen: :mrgreen: srecom da su kupci cudo i vlada blagostanje..cast izuzecima (y)

On topic..ne opravdavam nikakvo izdrkavanje i bahatost, ali generaliziranje ej retardirano..da nesto prodam i nakon toga ne zelim ispraviti/popraviti ako sam zajebo, ne bi se u ogledalo mogao pogledati..a da ne kazem da ima jos itekako dobrih i postenih trgovaca/servisera...

Onima kojima ne ide posao zbilja jesu nadrkani... a zašto im ne ide posao? jer se nisu pomaknuli od prodajnih tehnika od prije 20 godina...

Cijene mogu biti iste ili približno iste ako nisi gramziv... Ti mi nisi htio dobavit ICON kacigu jer jelte nije ti bilo u interesu... Nema frke Bimba mi je nabavio za istu cijenu ko na FC Moto De... u jbte vidi kurca... kupljeno kod Bimbe... zašto?

Jer je korektan! Jer je uslužan i informatički pismen....