Novi Dunlop GP 212 / PRO

3alfa3 said:
Gumu treba drzati na radnoj temperaturi jer tada ne prolazi cikluse grijanja i hladjenja sto joj skracuje vijek i cini je manje elasticnom.
Ako grijaca nema, sunce (pogotovo sad po ljeti) moze donekle pomoci - okreci motor tako da sunce grije kotace.
btw, trebalo bi imat zagrijane cijele kotace zagrijane, ne samo gume jer se u suprotnom toplina gume dosta brzo smanji. Mogu se prekrivat kotaci koji su na grijacima nekim pokrivacem kako se temperatura nebi gubila

jednostavno kupis malo bolje grijace koji griju gumu i felgu
 
Miki666 said:
neće mi trebat tako brzo, ali volim znati...  :)

kad izađeš van i staviš grijače na gume, kako će se guma uopće ohladiti?  :misli: ili ih staviš a da ih ne ukopčaš u struju?
U pravilu bi temperatura postepeno trebala padati i rasti ,a tu su najbolji oni sa regulacijom temperature.Može i varijanta koju si ti napisal.
 
Jucer na Grobniku vidio novu D212, prednju. Zanimljivo, vanjski rub gume gotovo da je ravan, pomalo nalik na MotoGP gume.
 
još nisam probo  212 na grobniku ali po cesti je u soft verziji odlična...
puno mirnija od 211 i netreba ju toliko grijat...

baš drži šta god da joj radiš  (y)