Zog
Well-known member
Onda ništa, kupit ću Vespu.😎Zog na GSu je Sekijev mokri san
Onda ništa, kupit ću Vespu.😎Zog na GSu je Sekijev mokri san
Pa nije gs ni kralj ni kraljicaZog na GSu je Sekijev mokri san
Ali je diktator....ne ide sa trona vec vise od 30 godina 😂Pa nije gs ni kralj ni kraljica
Ako je auspuh s live strane bit ce dostaOnda ništa, kupit ću Vespu.😎
Jeste, i ti si u pravu. Nemam sta dodati.I tvoj sef sad tebi moze reci da njegova dacia odradjuje sve kao i tvoj bmw pa cak i bolje i da nije nista losija od bmw-a, kao sto si pred par stranica ti tvrdio da tvoja dacia versys moze sve sto i gs pa da ti je cak i u nekim stvarima bolja.
Nitko tu ne misli da ti se gs treba svidjati ali evo konacno si usporedbom bmw-a i dacie sam sebi odgovorio koja je razlika izmedju gs - ai kawinog entry lvl motora. Jedina slicnost je broj kotaca.
Tj versys je budzet suzuki, a suzuki je budzet cak i za hondu.Dacia je budžet reno, a reno je budzet čak i za vw. .
Sve si u pravu. I ja sam radije kupio par godina starog BMW-a serije 5, a mogao sam za te novce odabrati puno toga novoga. 2 mjeseca nakon mene je moj sef kupio za iste novce novu Daciu, a ja to ni mrtav ne bih vozio.
Imam samo jedno pitanje: da li je dopusteno da ti se taj famozni GS iz nekog razloga ne svidja i da se jednostavno ne vidis na njemu te ga zbog toga ne zelis imati?
gs sa 100000 je tek razrađen motor, je, ako je urađeno u 3 godine, ali ako je urađeno u 15, onda je to autdejtet motocikl sa puno km, kao i ostali, sa hrpom "pionirske" tehnologije u beta stadiju.
kaži, stare esa, servo kočnice, što traži skupe popravke, a cihenovno je u rangu sa crf 1000 2016, kojoj po pouzdanosti ne može polit da opere ruke. A crf raspolaže sa dobrim komforom na duge relacije.
Tvoj mt se ne pokusava prodat ko versy kao vozilo za sve tako da nije uzet u obzir kao nekakav kvazi enduro... Ak me razmesNe.
Versi košta 20ak tisuća plus/minus.
Dačija nije uopće jeftina za održavanje.
Jeftin i kvarljiv auto.
Budžet motocikl je moj mt07.
Prvi utisak, davno je bilo, jednog benvejaša na crf, jebote ovdje je boja koštala 3000.
Kad izaša gs sa dct, bio bi najmanje 50000 eura.
Nije versi kvasi enduroTvoj mt se ne pokusava prodat ko versy kao vozilo za sve tako da nije uzet u obzir kao nekakav kvazi enduro... Ak me razmes
Fora je u laku, znači, motocikl izgleda kvalitetno.Ne kužim ovo prvo i u čemu je fora, no za drugi redak isto nisi u pravu, ako ćemo o opremi i dodacima, BMW nije ništa skuplji od HOnde, dapače u mnogo stvari je i jeftiniji (nemalo komponenti sam gledao kod firmi tipa Touratech i slični i cijene su bile manje nego tvorničke doplate za Honde...)... a kada to BMW bude napravio, istog trena će ta Hondina DCT spika postati super zastarjela, otprilike i više negoli je to u svijetu auta i usporedbe mjenjača u Hondi i BMW-u...