Novi GS/GSA

I tvoj sef sad tebi moze reci da njegova dacia odradjuje sve kao i tvoj bmw pa cak i bolje i da nije nista losija od bmw-a, kao sto si pred par stranica ti tvrdio da tvoja dacia versys moze sve sto i gs pa da ti je cak i u nekim stvarima bolja.
Nitko tu ne misli da ti se gs treba svidjati ali evo konacno si usporedbom bmw-a i dacie sam sebi odgovorio koja je razlika izmedju gs - ai kawinog entry lvl motora. Jedina slicnost je broj kotaca.
Jeste, i ti si u pravu. Nemam sta dodati.
 
Nije u pravu.
Nije versi dacia
Versi je camry
Dacia je budžet reno, a reno je budzet čak i za vw.
A gs nije baš, jer sam vozio, pošto je među ljudima mit, gs sa 100000 je tek razrađen motor, je, ako je urađeno u 3 godine, ali ako je urađeno u 15, onda je to autdejtet motocikl sa puno km, kao i ostali, sa hrpom "pionirske" tehnologije u beta stadiju.
Kaži, stare esa, servo kočnice, što traži skupe popravke, a cihenovno je u rangu sa crf 1000 2016, kojoj po pouzdanosti ne može polit da opere ruke. A crf raspolaže sa dobrim komforom na duge relacije.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: neven
Versija možeš u njemačkama gonit autoputem i 250 kmh, taj 1050 kubika 4 cilindra tih 125 konja izvadi iz malog džepa u traperica.
A ful gas zrakom hlađen motor vozit satima, hm.
Trebal b dosut ulja.
 
Prestanite pizdekat od Daciji
Dacia majka…..
Auto je od A do B….
Japanci i Koreanci(najbolji) su postali preskupi pa sad Dacia i MG….
Europska sranja isto ka i kod motora…nula bodova
 
Dacia je budžet reno, a reno je budzet čak i za vw. .
Tj versys je budzet suzuki, a suzuki je budzet cak i za hondu.
I opet nekako u tom svijetu stroma, africe i versysa dodjemo na to da je versy dacia za bmw... I ne samo bmw.
Logikom koju vodis kazes isto sto i wragg pred kojih par strana - a to je kso dacia i versy sa nula km kostaju ko deset god star BMW i jeftiniji su za odrzavanje zato su bolji.. Onda je zongshen ultimativni stroj.
 
  • Like
Reactions: Village
Ne.
Versi košta 20ak tisuća plus/minus.
Dačija nije uopće jeftina za održavanje.
Jeftin i kvarljiv auto.
Budžet motocikl je moj mt07.
 
Sve si u pravu. I ja sam radije kupio par godina starog BMW-a serije 5, a mogao sam za te novce odabrati puno toga novoga. 2 mjeseca nakon mene je moj sef kupio za iste novce novu Daciu, a ja to ni mrtav ne bih vozio.
Imam samo jedno pitanje: da li je dopusteno da ti se taj famozni GS iz nekog razloga ne svidja i da se jednostavno ne vidis na njemu te ga zbog toga ne zelis imati?

Naravno, mislim da sam nešto u tom smislu i rekao... "vrijedi za definiciju ukusa, svakome po želji a ne po nepisanom pravilu da je GS/S obvezni default za svakoga tko ima love"... ljepota je u oku promatrača, stoga razumijem da ima ljudi kojima se GS ne sviđa, dok se meni oduvijek vrlo sviđao, i smatram da je vrhunski spoj koji objedinjuje funkcionalnost i atraktivan dizajn. ONi koji od adventure motora traže samo ljepotu, ili misle da ljepota treba biti ispred funkcionalnosti na jednom takovom motoru, ustvari i nisu kandidati za iskorištavanje namjene tog motora...
 
gs sa 100000 je tek razrađen motor, je, ako je urađeno u 3 godine, ali ako je urađeno u 15, onda je to autdejtet motocikl sa puno km, kao i ostali, sa hrpom "pionirske" tehnologije u beta stadiju.

Upravo je u zadnjem broju Motorevije lijepo obrađena tema troškova održavanja i poznavanja rabljenog, isplati li se, što je bitno gledati na svim tim R 1200 motorima... i ne bih se složio baš sa tim generalnim i pogrešnim zaključcima koje daješ, no dobro...

kaži, stare esa, servo kočnice, što traži skupe popravke, a cihenovno je u rangu sa crf 1000 2016, kojoj po pouzdanosti ne može polit da opere ruke. A crf raspolaže sa dobrim komforom na duge relacije.

I to je subjektivan dojam, na žalost takovih dojmova je u ukupnoj moto-populaciji puno premalo da bi itko i znao kako izgleda motor koji spominješ... tako da je CRF 1000 iz 2016 samo hrpa čudnih, bezličnih oznaka za sve osim za one Honda-zagrižene fanove, znakovi koji označavaju jednako tako bezličan motor...
 
Prvi utisak, davno je bilo, jednog benvejaša na crf, jebote ovdje je boja koštala 3000.
Kad izaša gs sa dct, bio bi najmanje 50000 eura.
 
Ne.
Versi košta 20ak tisuća plus/minus.
Dačija nije uopće jeftina za održavanje.
Jeftin i kvarljiv auto.
Budžet motocikl je moj mt07.
Tvoj mt se ne pokusava prodat ko versy kao vozilo za sve tako da nije uzet u obzir kao nekakav kvazi enduro... Ak me razmes
 
Prvi utisak, davno je bilo, jednog benvejaša na crf, jebote ovdje je boja koštala 3000.
Kad izaša gs sa dct, bio bi najmanje 50000 eura.

Ne kužim ovo prvo i u čemu je fora, no za drugi redak isto nisi u pravu, ako ćemo o opremi i dodacima, BMW nije ništa skuplji od HOnde, dapače u mnogo stvari je i jeftiniji (nemalo komponenti sam gledao kod firmi tipa Touratech i slični i cijene su bile manje nego tvorničke doplate za Honde...)... a kada to BMW bude napravio, istog trena će ta Hondina DCT spika postati super zastarjela, otprilike i više negoli je to u svijetu auta i usporedbe mjenjača u Hondi i BMW-u...
 
prije par dana motoexpert je ima jednog GSa iz 2008. godine, lipo opremljen ovo ono, očuvan lipo-cijena 10.000 eura.
trenutno imaju Teneru 2012. godina za 9.500 eura i Versys 1000 2015. godina za 9.500 eura.
da imam 10.000 eura u đepu i da idem u motoexperta, zadnji odabir bi mi bio taj GS, a Versys prvi. takve su moje potrebe i želje.

a ovi šta pričaju o Daciji, ima ju HGSS... je da plaču da je to u odnosu na Pajera koje su prije imali nebo i zemlja, al da ih nisu nigdi ostavile...isto tako još par firmi sa kojima surađujem i idu sa tim vozilima po svuda po teškom terenima i slično...naravnp za extremne uvjete koriste Toyotu Hilux, ali njih u floti imaju možda 2 na nekih 15-20 komada terenskih vozila... ostalo su Dacije i Megani npr... naprave ta vozila uz pravilno održavanje bez problema preko 200 tkm u par godina.... ne treba za sve hilux...
 
  • Like
Reactions: neven and seki22
Ne kužim ovo prvo i u čemu je fora, no za drugi redak isto nisi u pravu, ako ćemo o opremi i dodacima, BMW nije ništa skuplji od HOnde, dapače u mnogo stvari je i jeftiniji (nemalo komponenti sam gledao kod firmi tipa Touratech i slični i cijene su bile manje nego tvorničke doplate za Honde...)... a kada to BMW bude napravio, istog trena će ta Hondina DCT spika postati super zastarjela, otprilike i više negoli je to u svijetu auta i usporedbe mjenjača u Hondi i BMW-u...
Fora je u laku, znači, motocikl izgleda kvalitetno.
Gle crf 1100, šestoosovinski žiro, cornering abs, dct, ride modes, android auto i apple carplay.
Serija, nema doplate.
Naravno, sve okolo led.