Novi GS/GSA

Eto, spali GS-ovci na tramvaj.
 
  • Haha
Reactions: neven
To sigurno.
A mogu i troškove podijeliti, jedno 50-60 stomatologa se odjednom vozi, pa to je kikiriki od love.
Rijeseno
IMG_20230720_192102_562.jpg
IMG_20230720_192100_382.jpg
 
Fora je u laku, znači, motocikl izgleda kvalitetno.
Gle crf 1100, šestoosovinski žiro, cornering abs, dct, ride modes, android auto i apple carplay.
Serija, nema doplate.
Naravno, sve okolo led.

ista spika kao i kada se Japan probijao na svjetsko tržište, morali su nasrati u aute svega i svačega da se raja lijepi, jer na imidž ga nitko ne bi ni gledao... tako sada i motori. Tko bi kupio taj CRF uopće?? Rijetko bezličan motor...
 
ista spika kao i kada se Japan probijao na svjetsko tržište, morali su nasrati u aute svega i svačega da se raja lijepi, jer na imidž ga nitko ne bi ni gledao... tako sada i motori. Tko bi kupio taj CRF uopće?? Rijetko bezličan motor...
Jebote koi si ti amater
Rec nesto protiv Honde moze samo totalno lud covik
 
  • Haha
Reactions: diesel power
Rec nesto protiv Honde moze samo totalno lud covik

Sorry što ne dijelim tvoje zablude o japanskom savršenstvu... iako ne rekoh ništa protiv Honde, ali nekada i činjenice smetaju... osobito ako istina veli da Honda svoju pouzdanost gradi na prodavanju ostarjele, ali provjerene magle ljudima, u tom grmu leži zec "kvalitete"... no zato to naplate najmodernijim cijenama.
 
ista spika kao i kada se Japan probijao na svjetsko tržište, morali su nasrati u aute svega i svačega da se raja lijepi, jer na imidž ga nitko ne bi ni gledao... tako sada i motori. Tko bi kupio taj CRF uopće?? Rijetko bezličan motor...
Koji SADA motori?
Do 2000. God. udio na njemačkom tržištu od 80 % je držala japanska četvorka. U ponekim dijelovima Evrope i do 95.
Tom ubacivanju svega u aute je uzrok USA, jer na njihovom tržištu su el. prozori i klima bili odavno standard. A japsima je USA tržište bilo primarno. U evropi je bazna c klasa mercedes bila bez klime i električnih prozora nazad, a za pojedine kompakt nisi mogao ni nadoplatit klimu, uoči pojave c klase.
Da si radio u serijskoj proizvodnji obrade metala, znao bi i u čemu je prednost kosookog mentaliteta.
I zbog čega se kod nas nikad proizvodnja neće razvit. Naravno, konkurentna, dok u kini hoće.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Gle.
Mi moramo ovdje razgraničit
Bmw dolazi iz transport branše, prijevoz putnika, putnički motocikl.
Vrati malo film i vidjeti ćeš kakve je šporete proizvodio u povjesti.
S druge strane ti zaostali japanski motocikli tipa honda dolaze sa sportske strane, tipa, kada je cbx furala tri glave, boxer se mučio sa 55 konja postić 160.
Onda kreću sankcije, čepljenje za njemačko tržište japanskih motocikla na 98 konja, ono znaš, tržišna ekonomija.
Ali batalimo to.
Soičiro je u tom sportskom segmentu uvijek vjerovao u 4 takta motor, za razliku od najvećeg rivala, yamahe.
Te da bi držao u klasama, koje su bile ograničene kubikažom, sa 2 taktnima, radio je 125 kubika sa 5 cilindara, 250 sa 6.
Redovno s njima pobjeđivao TT.
Na otoku manxa.
60ih godina.
Znaš li kada su se benvej i dukati usudili ponudit motor visokih performanci sa 4 cilindra u slobodnoj prodaji?
Imaš u gugli.
Da li si nekad vozio motocikl koji vrti 20000 okretaja?
Šta je zaostalo, nešto šta nije u modi ili je po tehničkim kriterijima prevaziđeno?

Ti ćeš reć da je zrakom hlađen boxer sa snagom od 65 konja po litri zapremine tehničko čudo.
 
Djelomično si u pravu, samo zaboravljaš spomenuti kvalitetu ovjesa i kočnica što je i važnije od samih performansi.
 
za putovanje.
rekoh gore, dolaze iz razlicitih bransi.
danas je vise motocilista koji se hvale posjetom grosglokneru vec onih koji se hvale rundom na panoniji, jel.
ja sam danas svojom dobi prosjek starosti.
moda je putnicki motocikl, koji je udoban, sa velikim dosegom, segment u kojem je bmw jec desetljecima, je zaostaju u tom segmentu, mnogi, ali ne vise toliko kao pred 10ak godina.
svi seru, japsi kopiraju, a multinastrada i desert X.
gore se pise, kawa reklamira versi kao enduro
a dukaki skrambler pa doda uz skrambler i cafe racer.
ducati scrambler cafe racer. kako moze scrambler bit cafe racer.
koliko reklamnih trikova samo u nazivu motocikla.

ti, ako ces tjerat u vrh, postavis afriku ili tenere na ohlins fgrt i ti motocikli lete preko koje hoces pologe i to pouzdano :)
 
  • Like
Reactions: diesel power