Novi GS/GSA

Još malo i pisat cete pjesme o GSu!!!
Totalno ste zaluđeni kao da vas Rakela kljuka informacijama.
 
Ja kad čujem BMW-a prvo pomislim da će me neki pandur zaustavljat i gnjavit sad.. Pa kad skužim da nije nego je civil koji vozi naci boksera osjetim olakšanje..,ono, samo neki čudan lik..
 
Članak o lansiranju novog BMW R 1300 GS, jer će svjetska prezentacija biti točno na 100-godišnjicu prezentacije prvog BMW motocikla (28. rujna 1923. - 28. rujna 2023.), kada će se pored tvornice u Berlin-Spandau otvoriti i novi BMW Moto-svijet muzej... usput će se feštati i jubilej od prodanih milijun komada GS-ova otkada se GS-linija proizvodi.


Ukratko - točno 1300 ccm, 107 kW/145,5 KS pri 7750 okretaja/min, moment 149 Nm pri 6500 okretaja/min, 237 kila (12 manje od 1250), međuosovinski razmak 4 mm veći nego kod 1250 (ukupno 1518 mm), max brzina 225 km/h, u standardu opremu ulaze radari za mrtvi kut i razmak naprijed i natrag sa upozorenjem na nalet na vozilo ispred (lampice smještene u retrovizore), po prvi puta na GS-u i električno podesiv vjetrobran, električno podesiv ovjes (ukida se Dynamic ESA i sada je SAF Next), uz što je vezano i električno podešavanje visine sjedala do 30 mm (podesivo u vožnji), žmigavci integrirani u štitnike ruku...

Uz novi 1300 GS idu i verzije, za koje se sve za sada pretpostavlja, oznaka M 1300 GS i R 1400 GS. M bi trebala biti sportskija verzija normalnog GS-a sa smanjenom težinom zahvaljujući karbonu, kovanim alu-kotačima, Li-Ion baterijama, a 1400 bi trebala biti oznaka budućeg GS Adventurea bez stvarnog povećanja kubikaže sa 1300 ccm... pričekajmo još 16-ak dana pa će sve biti službenije i jasnije.

 
i vec ima akrap za njega
1695117556915.png
 
Ima neko u Zg ili blizu potrebnu aparaturu i volje/vremena da mi spoji TPMS na R1200GSA ‘17?

Senzori su u kotačima već.
 
Prejebenica.
Najbolji ikada!
Tako su mi rekli 4 poznanika, što ga nisu vozila, ove prijašnje 1200...
Znači ovaj od soma i tristo mora da je bolji.
 
Pitanje svih pitanja….mjenjac i QS
Po svim testovima i recenzijama to je najlosiji dio GS 12XX
Meni je to recimo najbitnijia karakteristika
Ako to poprave bit ce to super motor
Smanjenje mase za 12 kg je spektakularno…..
Bas se veselin usporednom testu Triumpha 1200 i GS 1300….ko ce zauzet drugo misto u segmentu velikih adv motora
 
Pa kako veli tekst - "Als Fahrzeuggewicht meldete BMW 237 Kilogramm an (Grundausstattung, mit zu 90 Prozent gefülltem Benzintank) – somit 12 Kilo weniger als bei der R 1250 GS." - tih 237 kilograma odnosi se na temeljno opremljen motocikl sa 90% napunjenim tankom, a najbolje je što se ukupna dozvoljena masa motocikla nije promijenila, što znači da je i nosivost povećala za tih 12 kila koliko je motocikl lakši od prethodnika 1250...

Cijena je već prije definirana za američko tržište - tamo starta sa 19.950 dolara (uključivo troškovi dostave i transporta), dok se za njemačko tržište očekuje početna cijena od 19.000 eura plus troškovi dostave, transporta i jasno - svega što će se od opreme naručiti na osnovni model......
 
Pitanje svih pitanja….mjenjac i QS
Po svim testovima i recenzijama to je najlosiji dio GS 12XX
Meni je to recimo najbitnijia karakteristika
Ako to poprave bit ce to super motor
Smanjenje mase za 12 kg je spektakularno…..
Bas se veselin usporednom testu Triumpha 1200 i GS 1300….ko ce zauzet drugo misto u segmentu velikih adv motora
Na GSu mjenjač je dovoljno los i bez QS. Inače BMW ima očajne mjenjače, barem na bokserima i K seriji. Za ove nove redne cetverocilindrase ne znam.
 
Ocekivao sam bar 150 ks, ali sa druge strane obrtni od 149nm je impresivna brojka, ozbiljan samar i za KTM 1290, pod uslovom da je tekst tacan.
Respekt za smanjenje tezine. Citajuci tekst, navodno je rama sada aluminijska pa je vjerovatno tu i nastala vecina tog olaksanja od 12 kg.
Za mjenjac i QS nisam bas optimistican, ali hajde da sacekamo zvanicno predstavljanje i cujemo/procitamo/vidimo prve recenzije (y)
 
Na GSu mjenjač je dovoljno los i bez QS. Inače BMW ima očajne mjenjače, barem na bokserima i K seriji. Za ove nove redne cetverocilindrase ne znam.
Mjenjaci i QS na 4 cilindra su im med i mlijeko u odnosu na boxera sa kojeg me je upravo taj mjenjac i otjerao, u kombinaciji sa klepetanjem masine
 
  • Like
Reactions: Tomo 3
Mjenjaci i QS na 4 cilindra su im med i mlijeko u odnosu na boxera sa kojeg me je upravo taj mjenjac i otjerao, u kombinaciji sa klepetanjem masine
Ja sam se toliko naviknuo na takav mjenjač i QS da sam se u prvi mah pitao o čemu vi pričate😂😂😂
 
Pa kako veli tekst - "Als Fahrzeuggewicht meldete BMW 237 Kilogramm an (Grundausstattung, mit zu 90 Prozent gefülltem Benzintank) – somit 12 Kilo weniger als bei der R 1250 GS." - tih 237 kilograma odnosi se na temeljno opremljen motocikl sa 90% napunjenim tankom, a najbolje je što se ukupna dozvoljena masa motocikla nije promijenila, što znači da je i nosivost povećala za tih 12 kila koliko je motocikl lakši od prethodnika 1250...

Cijena je već prije definirana za američko tržište - tamo starta sa 19.950 dolara (uključivo troškovi dostave i transporta), dok se za njemačko tržište očekuje početna cijena od 19.000 eura plus troškovi dostave, transporta i jasno - svega što će se od opreme naručiti na osnovni model......
znaci adventure 30 000e

mene najviše zanima hoće li tomić dat (uz nadoplatu) 5 godina jamstva