Novi GS/GSA

Kaže se "Neuništiva i dokazana pumpa kočnice" kolega, a ne zastarjela (n)

Iako, na papiru je ovaj strom idealan za mene - težina, snaga, cijena, minimum elektronike, taman neka sredina koja je postala rijetkost (kubikaže samo rastu), tako da bi mi za koju godinu mogao dopast pod ruke (y)

Ali izgled prednjeg kraja ću mu i dalje kritizirat, isto kao i novom GS-u, iako i sam vozim ovo:mrgreen:

Screenshot_20231011-065804_Opera.jpg
71sLq4ELyRL._AC_SX679_.jpg
 
Last edited:
Ne znam zasto, ali su meni nekako fora ove BMW asimetricne lampe. Imaju mi neki "mad max" look. Ove nove na novom GS-u su mi za sada nekako nedovrsene, ali izgleda da je to trend danas: izostavi masku skroz i ubaci samo lecu. Valjda ce mi s vremenom i to biti ok, ali za sada mi je uzas.
 
Kaže se "Neuništiva i dokazana pumpa kočnice" kolega, a ne zastarjela

Tako je, nije to Honda čiju si filozofiju sada otkrio, zato i pucaju od pouzdanosti...

Jebeno je čitati takve dubinske analize iz slova dokazanih međunarodnih stručnjaka strojarstva i dizajna koji su članovi ovog foruma (a tu je i svjetski priznati stručnjak psihologije gvo koji zna tko i zašto kupuje GS-a...), iza kojih stoji jedino neznanje i još stepenicu veći jal jer im je nedostupno postalo još nedostupnije... zato zborno pljuvanje na jed-dva-tri...
 
Ne ulazim sada u tehniku jer ga nisam probao, a i da jesam ne vjerujem da bih imao sta puno reci. Vjerojatno tehnicki jako dobar motor.
Svidja mi se cak i ova "supermoto" kontura, cak i vise nego ovaj debeli 1250, ali lampa... :sick:
 
Glede tih izgleda, ne znam, ali meni nije baš sjeo ni taj 1250 kada je izašao, a nije u nekoj punini niti do danas, vjerojatno sam seljo i u tome, no meni se nekako onaj 1200 još najviše sviđao od svih, imao je onaj svoj funkcionalni macho-štih, pokazivao da mu se jebe za talijanske dizajnerske bravure i da je njegova primarna funkcija nešto drugo od šminke (što ne znači da i takav mnogima nije prekrasan, kao meni i sličnim seljacima)... a što se tiče lampi na 1300, ni ne sumnjam da će za koji tjedan ili mjesec Touratech i slični ponuditi lampe drugačijeg dizajna, stoga za "forumske dizajnere" i slične predstoji vrijeme kratke neizvjesnosti...

Kada takvi jednu leća-lampu ima Ducati, onda je to vauuu super, kada to stavi GS - onda je katastrofa... mislim, bitno je da ako radi najbolje što je moguće, oblik i nije toliko bitan, veličina i težina smanjene što i je dalo da je na masu takovih redukcija težina manja 12 kg unatoč boljoj opremi i većem agregatu...
 
  • Like
Reactions: DacMan
A jbg, sta cu ja sad kad ja najprije gledam da li mi je motor estetski privlacan. Ne znam da je kako motor funkcionalan i tehnicki savrsen, ako se ja ne okrenem za njim 2 puta na parkingu, ja ga ne mogu voziti. E sad, sto je meni lijepo nekom drugom je uzas. To je sasvim normalno.
 
  • Like
Reactions: vespinjo
A jbg, sta cu ja sad kad ja najprije gledam da li mi je motor estetski privlacan. Ne znam da je kako motor funkcionalan i tehnicki savrsen, ako se ja ne okrenem za njim 2 puta na parkingu, ja ga ne mogu voziti. E sad, sto je meni lijepo nekom drugom je uzas. To je sasvim normalno.

OK; samo treba razumjeti da ljude ne vozi ljepota, već kvaliteta i pouzdanost, i da im je važna cijela priča oko toga kao i krajnji rezultat što taj bajk može, pri čemu je u tom smislu ljepota više-manje nebitna, osobito jer je ista u oku promatrača... osobno mi je najvažnije da je motocikl ispravan i u najmanje jako dobrom stanju, jer je motocikl i inače puno osjetljiviji od auta na bilo kakove abnormalnosti i neispravnosti, i ako to sve štima - onda se evtl možemo pozabaviti i ljepotom, koja je za mene kod GS-a - neupitna... kupiti motor zbog ljepote pokazuje puno i o tebi kao bajkeru i o namjenama za koje si ga kupio...
 
  • Like
Reactions: WraGG
A jbg, sta cu ja sad kad ja najprije gledam da li mi je motor estetski privlacan. Ne znam da je kako motor funkcionalan i tehnicki savrsen ....

Kod mene obrnuto, ja prvo gledam da mi ergonomski i manipulativno motor odgovara, i da se na njemu osjećam ugodno i sigurno u vožnji. Estetika
mi je u drugom planu, vrlo se brzo priviknem.