Novi GS/GSA

Predator-tendra-una-nueva-pelicula-960x720.jpg
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Tomo 3 and zokx
Kod mene obrnuto, ja prvo gledam da mi ergonomski i manipulativno motor odgovara, i da se na njemu osjećam ugodno i sigurno u vožnji. Estetika
mi je u drugom planu, vrlo se brzo priviknem.
Potpuno razumijem i podrzavam. Nije da sam jedan motor kupio jer mi se svidio estetski, pa ga prodao jer mi nista drugo nije odgovaralo. Srecom, uzmem to uvijek pri kupnji u obzir, pa jos niti jednom nisam bio u minusu radi tih mojih hireva.
 
  • Like
Reactions: AnteK
Ne znam sto se mucite. Kome se novi GS ne svidja, ima XR - lijep, brz, (priblizno) udoban kao GS. Problem rijesen :)

Zaštita od vjetra je puno lošija na XR.
GSA ima puno širi prednji profil, to mi se uvijek sviđalo.
 
Kod mene obrnuto, ja prvo gledam da mi ergonomski i manipulativno motor odgovara, i da se na njemu osjećam ugodno i sigurno u vožnji. Estetika
mi je u drugom planu, vrlo se brzo priviknem.

Tako je, onaj tko putuje, i puno i zahtjevno koristi motor - nema ljepotu u prioritetima... i na tome se uzdigla cijela industrija, i za šminkerčiće i za putnike...

Istina, kome je pak GS ruzan, a XR prespor, ima KTM 1290 Superadventure. On je oboje, brz i ruzan.

Pa čak je i to vrlo upitno, osobito za klijentelu koju GS interesira, ili čak i općenito ADV motori...

To što je KTM brži 0,09 sekundi do stotke ili je u top-brzini brži desetak km/h - mislim da definitivno ne smeta publiku koju interesira GS... top-speed za novi GS je navodno 225, KTM ide 250, no zato je do stotke GS nebitno sporiji (9 stotinki), ali ima podatak koji je interesantniji - okretni moment je veći kod GS-a za 7 Nm (mjerenja međuubrzanja još nisu napravljena kroz usporedne testove, iako je i to pitanje vremena). Dok GS ima 15 konja manje (145 - 160), očiti je drugačiji trim motora...

Onaj tko treba GS sigurno mu mogućnost da ide 250 ne znači skoro ili baš apsolutno ništa (osim za likove koji na svakih 10 minuta vožnje provedu 2 sata na terasi laprdajući i diveći se parkiranom motoru uz serendanje o stvarima koje su pročitali u prospektu, samo ih ne znaju protumačiti, ali pravilo je da je sve "čim piše više, to je to automatski i bolje!"...).

Ipak, najbolja je referenca kroz loš dojam kada KTM nije htio garantirati onim papanima iz Long Way Round da njihova makina to može... kada tome dodaš podršku, cijenu, servis, mogućnosti nadogradnje i općenito ponudu svega i svačega glede motora, KTM i mogu gledati samo likovi koji se nisu baš namučili da dođu do love koliko on košta... ne velim da je loš, ali ako uzmemo parametre što nudi u odnosu na cijenu - yep, BMW je jeftiniji motor...

Za one koji "žele znati više"...:

 
Last edited:
  • Wow
Reactions: AnteK
To što je KTM brži 0,09 sekundi do stotke ili je u top-brzini brži desetak km/h - mislim da definitivno ne smeta publiku koju interesira GS... top-speed za novi GS je navodno 225, KTM ide 250, no zato je do stotke GS nebitno sporiji (9 stotinki), ali ima podatak koji je interesantniji - okretni moment je veći kod GS-a za 7 Nm (mjerenja međuubrzanja još nisu napravljena kroz usporedne testove, iako je i to pitanje vremena). Dok GS ima 15 konja manje (145 - 160), očiti je drugačiji trim motora...

Onaj tko treba GS sigurno mu mogućnost da ide 250 ne znači skoro ili baš apsolutno ništa (osim za likove koji na svakih 10 minuta vožnje provedu 2 sata na terasi laprdajući i diveći se parkiranom motoru uz serendanje o stvarima koje su pročitali u prospektu, samo ih ne znaju protumačiti, ali pravilo je da je sve "čim piše više, to je to automatski i bolje!"...).

Ipak, najbolja je referenca kroz loš dojam kada KTM nije htio garantirati onim papanima iz Long Way Round da njihova makina to može... kada tome dodaš podršku, cijenu, servis, mogućnosti nadogradnje i općenito ponudu svega i svačega glede motora, KTM i mogu gledati samo likovi koji se nisu baš namučili da dođu do love koliko on košta... ne velim da je loš, ali ako uzmemo parametre što nudi u odnosu na cijenu - yep, BMW je jeftiniji motor...

Za one koji "žele znati više"...:

0.9sec

Doć će i novi ktm uskoro...

 
Ja bih je i kupio samo radi DCT-a :mrgreen:
ATAS bez DCT je suludo….obicna africa me i ne zanima…..

To ka da sad uzimas novi GS 1300 i da neces QS i TFT ekran ni ESA…..
Ludo da ne moze lude…..

I sta je jos najlude….svi ovi sta sad se bune kontra DCT kad BMW to uvede prvi ce kupit BMW sa DCT-om….
Sve veliki muski a gustaju kad in se mudante zavucu u dupe😂😂😂😂
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
Ja ne kuzim kako to da samo Honda ima DCT u ponudi. Ok, imaju patent na tehnologiju, ali nije mi jasno da drugi proizvodjaci ne mogu nesto svoje izmisliti na istu foru. Pa nije robotski mjenjac nista novo ni specijalno pa da toliki tehnoloski divovi tapkaju toliko za Hondom i ne mogu se dosjetiti kako to implementirati kod sebe.
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
A ni obični mjenjač nije tehnika, ali najbolje radi u hondi.
Na vtr sp je bio kao kad klik na mišu.
 
Takodjer nekuzim pobunu protiv DCTa i automatika opcenito. I to uvijek dolazi iz tabora ljudi koji voze aute stare 20ak godina, ili neke sportske isprdke 🤷‍♂️

Valjda im je tolko tesko bilo naucit saltat da im je sad pitanje muskosti ako voze automatik.
 
Ti to stvarno osjetis u voznji? Pa i tvoj SX ima 230 kila, a ja vozim krmka od 360 kila pa nije toliko strasno. Naravno, osjeti se razlika u odnosu na recimo Versysa 650, ali je vozljivo.
 
Ne osjetim u vožnji, osjetim u mjestu.
Svaki put kad parkiram, guram, kad je podloga loša ili klizava ispod obuće, kad je kosina neka, traži punu pozornost i respekt.
Naspram starog horneta imam osjećaj da je 100kg teži u takvim situacijama.
 
  • Like
Reactions: vespinjo