DacMan
Well-known member
ahaha, jel nebi bilo bolje samo plexi preko toga? 😂
doduse mozda je fejk
ahaha, jel nebi bilo bolje samo plexi preko toga? 😂
Potpuno razumijem i podrzavam. Nije da sam jedan motor kupio jer mi se svidio estetski, pa ga prodao jer mi nista drugo nije odgovaralo. Srecom, uzmem to uvijek pri kupnji u obzir, pa jos niti jednom nisam bio u minusu radi tih mojih hireva.Kod mene obrnuto, ja prvo gledam da mi ergonomski i manipulativno motor odgovara, i da se na njemu osjećam ugodno i sigurno u vožnji. Estetika
mi je u drugom planu, vrlo se brzo priviknem.
Istina, kome je pak GS ruzan, a XR prespor, ima KTM 1290 Superadventure. On je oboje, brz i ruzan.Ne znam sto se mucite. Kome se novi GS ne svidja, ima XR - lijep, brz, (priblizno) udoban kao GS. Problem rijesen
Ne znam sto se mucite. Kome se novi GS ne svidja, ima XR - lijep, brz, (priblizno) udoban kao GS. Problem rijesen
Kod mene obrnuto, ja prvo gledam da mi ergonomski i manipulativno motor odgovara, i da se na njemu osjećam ugodno i sigurno u vožnji. Estetika
mi je u drugom planu, vrlo se brzo priviknem.
Istina, kome je pak GS ruzan, a XR prespor, ima KTM 1290 Superadventure. On je oboje, brz i ruzan.
0.9secTo što je KTM brži 0,09 sekundi do stotke ili je u top-brzini brži desetak km/h - mislim da definitivno ne smeta publiku koju interesira GS... top-speed za novi GS je navodno 225, KTM ide 250, no zato je do stotke GS nebitno sporiji (9 stotinki), ali ima podatak koji je interesantniji - okretni moment je veći kod GS-a za 7 Nm (mjerenja međuubrzanja još nisu napravljena kroz usporedne testove, iako je i to pitanje vremena). Dok GS ima 15 konja manje (145 - 160), očiti je drugačiji trim motora...
Onaj tko treba GS sigurno mu mogućnost da ide 250 ne znači skoro ili baš apsolutno ništa (osim za likove koji na svakih 10 minuta vožnje provedu 2 sata na terasi laprdajući i diveći se parkiranom motoru uz serendanje o stvarima koje su pročitali u prospektu, samo ih ne znaju protumačiti, ali pravilo je da je sve "čim piše više, to je to automatski i bolje!"...).
Ipak, najbolja je referenca kroz loš dojam kada KTM nije htio garantirati onim papanima iz Long Way Round da njihova makina to može... kada tome dodaš podršku, cijenu, servis, mogućnosti nadogradnje i općenito ponudu svega i svačega glede motora, KTM i mogu gledati samo likovi koji se nisu baš namučili da dođu do love koliko on košta... ne velim da je loš, ali ako uzmemo parametre što nudi u odnosu na cijenu - yep, BMW je jeftiniji motor...
Za one koji "žele znati više"...:
Presentation of the BMW R 1300 GS – Technological masterpiece?
BMW has unveiled the new R 1300 GS, which features an optimized two-cylinder boxer engine, a completely revised chassis and a wide range of technological features. Available in several uniquemotorcycles.news
Africa mi oduvijek lijepo izgleda a DCT ima svoju klijentelu. Jednog dana ako odustanem od motociklizma, kupit cu je.nova africa adv je samo dct. katastrofa
ATAS bez DCT je suludo….obicna africa me i ne zanima…..Ja bih je i kupio samo radi DCT-a