XR je blizi konkurent Multistradi. Novi GS su takodjer htjeli pribliziti Multistradi (i XR-u), mladjoj populaciji, ali su se u tom pokusaju nekako pogubili pa ostade GS ni tamo ni ‘vamo… Bolje bi bilo da su malo pojacali i doradili XR (ovih 5ks vise i novi sic na XR za 2024 ne smatram pojacanjem) a GS-a zadrzali kakav jeste, samo pojacali sa 1300 masinom. Slicno kao sto su uradili sa pojacanjem sa 1200 na 1250. Mislim da bi se ljudi otimali za takav motor.U čem je štos zapravo?
Neki hvale brutalno, drugi ne vole brutalno…
Meni se čini da se hoće približit multici i ekipi perfomansama, i tu zapravo gubi svoju čar 🤷🏻♂️
U čem je štos zapravo?
Neki hvale brutalno, drugi ne vole brutalno…
Meni se čini da se hoće približit multici i ekipi perfomansama, i tu zapravo gubi svoju čar 🤷🏻♂️
Ukratko, to vise nije GS.
Teško za objasniti ali u principu radi se o tome da su na novom umanjili sve one odlike koje GS-ovci najviše cijene i zbog kojih su i kupili GS.U čem je štos zapravo?
Neki hvale brutalno, drugi ne vole brutalno…
Meni se čini da se hoće približit multici i ekipi perfomansama, i tu zapravo gubi svoju čar 🤷🏻♂️
Ne znam, rekao bih da je to onaj sindrom kada ljudi misle da je navika na nešto najvažnija i da treba trajati stoljećima. Sjetim se prosvjeda BMW "tradicionalista" koji su pljuvali i omalovažavali i dizajn i tehnička rješenja nekih novijih modela naspram stare "kockice", osobito kada je Bangle odradio seriju E60/61, koja je po meni jedna od najljepših serija BMW-a ikada, moderan i moćan dizajn - ali eto, netko je mislio da taj BMW više nije BMW zato jer nema dizajnerske elemente kockice, što je i opet subjektivan dojam (sa kockicom proputovah i navozih se dosta jer je moj pokojni frend imao jednu u super stanju, a kada je obolio ja sam ga vozio u njegovom autu posvuda na terapije), no BMW "kockica" ni izvana ni iznutra meni osobno nije neka ljepota ili ne znam što...
Mislim da GS ponajviše definira njegova funkcija jednog allroundera sposobnog i za terenski izazov nego njegov zvuk ili debljina rezervoara ili ne znam što što ljudi vide i zapamte, pa sa te osnovne strane mislim i da je BMW ostao vjeran sebi i napretku u skladu sa željama i mišljenjem kupaca dotadašnjih modela. Što se tiče kvalitete, to je ozbiljan problem, no taj problem pogađa danas sve, "nema koga ne pogađa" jer je to rezultat novih manjkavih dizajnerskih detalja, nekvalitete testiranja (sve se računalno simulira), računalo ti bez ijednog izlivenog dijela veli da li će nešto biti dobro ili neće, a očito je da računalo ne može predvidjeti baš sve jer isto ovisi i o količini i kvaliteti od čovjeka unešenih parametara...
Teško mi je raspravljati na koji način je BMW razvijao 1300 i kojim kriterijima se vodio bez insajderskih informacija ali jedna stvar je sigurna, radikalni potezi se ne povlače dok prodaja ide dobro a 1250 se prodavao jako, jako dobro!Siguran sam samo da je BMW prije dizajniranja i razvoja tog novog modela 1300 jako dobro proučio što korisnici traže, trebaju, zamjeraju itd na dotadašnjim modelima, kao i ubacio trendovske analize tržišta i novih generacija kupaca, a i prilagodba konkurenciji nije bila zanemarena... sve u svemu, nisam ga još probao, ali sam siguran da BMW nije baš tako glup i naivan da nije znao što radi.
Kad im pogledaš zadnje uratke u autoindustriji lako se ne složiti
Serija 2 najbolji primjer
Ako ništa drugo pokazalo se da GS sekta i nije baš toliko sektaška kada negativno govori o novom GS-u.
To van je judi moji ka i telekomi..vise vridi nokat od novog pa i potencijalnog kupca, nego ruke i noge od postojeceg korisnika usluge... U ovom skucaju proizvod je GS... Nije on ciljan za stare BMW kuke, nego nadolazece...
Gle, o ukusima se ne raspravlja, i ta serija je napravljena po nečijim potrebama i željama, neka grupa potrošača je opisala baš takav auto da bi htjeli i da bi kupovali...
To van je judi moji ka i telekomi..vise vridi nokat od novog pa i potencijalnog kupca, nego ruke i noge od postojeceg korisnika usluge... U ovom skucaju proizvod je GS... Nije on ciljan za stare BMW kuke, nego nadolazece...