Novi GS/GSA

pa priblizili su se maksimalno multici, sve se kvari, samo da jos srafi pocnu ispadat dok se vozis
 
  • Haha
Reactions: neven
U čem je štos zapravo?
Neki hvale brutalno, drugi ne vole brutalno…

Meni se čini da se hoće približit multici i ekipi perfomansama, i tu zapravo gubi svoju čar 🤷🏻‍♂️
XR je blizi konkurent Multistradi. Novi GS su takodjer htjeli pribliziti Multistradi (i XR-u), mladjoj populaciji, ali su se u tom pokusaju nekako pogubili pa ostade GS ni tamo ni ‘vamo… Bolje bi bilo da su malo pojacali i doradili XR (ovih 5ks vise i novi sic na XR za 2024 ne smatram pojacanjem) a GS-a zadrzali kakav jeste, samo pojacali sa 1300 masinom. Slicno kao sto su uradili sa pojacanjem sa 1200 na 1250. Mislim da bi se ljudi otimali za takav motor.
 
Last edited:
Ukratko, to vise nije GS. :)

Ne znam, rekao bih da je to onaj sindrom kada ljudi misle da je navika na nešto najvažnija i da treba trajati stoljećima. Sjetim se prosvjeda BMW "tradicionalista" koji su pljuvali i omalovažavali i dizajn i tehnička rješenja nekih novijih modela naspram stare "kockice", osobito kada je Bangle odradio seriju E60/61, koja je po meni jedna od najljepših serija BMW-a ikada, moderan i moćan dizajn - ali eto, netko je mislio da taj BMW više nije BMW zato jer nema dizajnerske elemente kockice, što je i opet subjektivan dojam (sa kockicom proputovah i navozih se dosta jer je moj pokojni frend imao jednu u super stanju, a kada je obolio ja sam ga vozio u njegovom autu posvuda na terapije), no BMW "kockica" ni izvana ni iznutra meni osobno nije neka ljepota ili ne znam što...

Mislim da GS ponajviše definira njegova funkcija jednog allroundera sposobnog i za terenski izazov nego njegov zvuk ili debljina rezervoara ili ne znam što što ljudi vide i zapamte, pa sa te osnovne strane mislim i da je BMW ostao vjeran sebi i napretku u skladu sa željama i mišljenjem kupaca dotadašnjih modela. Što se tiče kvalitete, to je ozbiljan problem, no taj problem pogađa danas sve, "nema koga ne pogađa" jer je to rezultat novih manjkavih dizajnerskih detalja, nekvalitete testiranja (sve se računalno simulira), računalo ti bez ijednog izlivenog dijela veli da li će nešto biti dobro ili neće, a očito je da računalo ne može predvidjeti baš sve jer isto ovisi i o količini i kvaliteti od čovjeka unešenih parametara...
 
U čem je štos zapravo?
Neki hvale brutalno, drugi ne vole brutalno…

Meni se čini da se hoće približit multici i ekipi perfomansama, i tu zapravo gubi svoju čar 🤷🏻‍♂️
Teško za objasniti ali u principu radi se o tome da su na novom umanjili sve one odlike koje GS-ovci najviše cijene i zbog kojih su i kupili GS.
Stari GS je sinonim za motor kojim možeš brzo prevesti velike udaljenosti u potpunom komforu a da se pri tome ni najmanje ne žrtvuju vozne karakteristike. Sjedi se duboko u motoru u ergonomski odličnom položaju sa vrhunskom zaštitom od vremenskih elemenata.
Na novom se sjedi visoko na motoru u ergonomski potpuno drugačijem (napadačkom) položaju, kokpita praktično nema izuzev isturenog TFT-a, sic je uzak i tvrd, puno je manje mjesta za vozača a o suvozaču da ne govorim. Motor je manji pa kad sjedneš na njega sve izgleda malo a osjećaj je potpune izloženosti.

Druga strana medalje je da se novi vozi zbilja dobro, okretniji je, jači i brži, sa nešto boljim QS, pa kome ne smeta dio oko položaja, udobnosti i veličine to je izvrstan motor...
 
Siguran sam samo da je BMW prije dizajniranja i razvoja tog novog modela 1300 jako dobro proučio što korisnici traže, trebaju, zamjeraju itd na dotadašnjim modelima, kao i ubacio trendovske analize tržišta i novih generacija kupaca, a i prilagodba konkurenciji nije bila zanemarena... sve u svemu, nisam ga još probao, ali sam siguran da BMW nije baš tako glup i naivan da nije znao što radi.
 
Ne znam, rekao bih da je to onaj sindrom kada ljudi misle da je navika na nešto najvažnija i da treba trajati stoljećima. Sjetim se prosvjeda BMW "tradicionalista" koji su pljuvali i omalovažavali i dizajn i tehnička rješenja nekih novijih modela naspram stare "kockice", osobito kada je Bangle odradio seriju E60/61, koja je po meni jedna od najljepših serija BMW-a ikada, moderan i moćan dizajn - ali eto, netko je mislio da taj BMW više nije BMW zato jer nema dizajnerske elemente kockice, što je i opet subjektivan dojam (sa kockicom proputovah i navozih se dosta jer je moj pokojni frend imao jednu u super stanju, a kada je obolio ja sam ga vozio u njegovom autu posvuda na terapije), no BMW "kockica" ni izvana ni iznutra meni osobno nije neka ljepota ili ne znam što...

Mislim da GS ponajviše definira njegova funkcija jednog allroundera sposobnog i za terenski izazov nego njegov zvuk ili debljina rezervoara ili ne znam što što ljudi vide i zapamte, pa sa te osnovne strane mislim i da je BMW ostao vjeran sebi i napretku u skladu sa željama i mišljenjem kupaca dotadašnjih modela. Što se tiče kvalitete, to je ozbiljan problem, no taj problem pogađa danas sve, "nema koga ne pogađa" jer je to rezultat novih manjkavih dizajnerskih detalja, nekvalitete testiranja (sve se računalno simulira), računalo ti bez ijednog izlivenog dijela veli da li će nešto biti dobro ili neće, a očito je da računalo ne može predvidjeti baš sve jer isto ovisi i o količini i kvaliteti od čovjeka unešenih parametara...

E60 mi je sjeo na prvu ko budali samar. :) Petice su uvijek bili bomba auti. Skoro punih 5 i pol godina sam vozio G30 530xd. Bas danas sam ga prodao. Nova petica G60 mi nazalost nije niti na kraj pameti, a bas nju sam cekao da izadje. To vise nema veze s BMWom i nazalost nije stvar privikavanja. Auto je fulan ko i nova 7ica pa sam narucio nekaj iz Zuffenhausena. :)

Pisao sam i u onom prvom postu nakon probne voznje da ulaskom u neke godine kreiras dosta navika koje te pocinju definirati. Ili kak je Steve Jobs govorio: prvih 30 godina definiras svoje navike, a iducih 30 tvoje navike definiraju tebe. U 40ima su te navike vec vrlo jake, a u pravilu tad vec dosta toga prozivis i jako dobro znas kaj hoces i kaj ti pase. Novi GS mi ne pase kaj ne znaci da motor ne valja. Garant bude super za puno ljudi i ja ne sumnjam da ce ih masu prodati jedino sto ce izgubiti dobar dio nas starih kupaca kojima ovak nekaj jednostavno ne pase. No, izgleda da je netko u BMWu izracunao da je vise novih kupaca od nas vlasnika starih GSova koji smo digli ruke. :)
 
Siguran sam samo da je BMW prije dizajniranja i razvoja tog novog modela 1300 jako dobro proučio što korisnici traže, trebaju, zamjeraju itd na dotadašnjim modelima, kao i ubacio trendovske analize tržišta i novih generacija kupaca, a i prilagodba konkurenciji nije bila zanemarena... sve u svemu, nisam ga još probao, ali sam siguran da BMW nije baš tako glup i naivan da nije znao što radi.
Teško mi je raspravljati na koji način je BMW razvijao 1300 i kojim kriterijima se vodio bez insajderskih informacija ali jedna stvar je sigurna, radikalni potezi se ne povlače dok prodaja ide dobro a 1250 se prodavao jako, jako dobro!
Isto tako ne bi bilo prvi puta da BMW prihvati “čudan” dizajn, sjetimo se samo serije 7 od prije dvadesetak godina….
Osobno znam barem desetak ljudi koji su odustali od novog GS-a pa definitivno stoji tvrdnja da dobrom dijelu postojećih vlasnika novi GS ne leži. Koliko će novih korisnika privući najbolje će pokazati prodajni rezultati kada se objave…
Možda nešto znači i da je BMW smijenio glavnog dizajnera ali vrijeme će najbolje pokazati o čemu se radi i koliko su uspješni BMW-ovi planovi.
 
Mozes kolko hoces al ne dokle hoces :mrgreen: Sjetimo se zlatnog doba eRRova a sad skoro niko ne kupuje osim natjecatelja , malo su BeenWei i pokoji Dukac tu al i to je gotova stvar mozda nekad opet, mozda :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: diesel power
da, to i rasprava dal je BMW pogodio trziste, jebe mi se, bitno mi je samo dali je pogodio mene, e sad da imam dionice istog onda bi mi bilo bitno dal je pogodio trziste

dakle ak imate dionice lajete na krivom mjestu, ak nemate kog boli kurac jel vi mislite da je bmw pogodio ili nije
 
To van je judi moji ka i telekomi..vise vridi nokat od novog pa i potencijalnog kupca, nego ruke i noge od postojeceg korisnika usluge... U ovom skucaju proizvod je GS... Nije on ciljan za stare BMW kuke, nego nadolazece...
 
  • Like
Reactions: Village
Kad im pogledaš zadnje uratke u autoindustriji lako se ne složiti

Serija 2 najbolji primjer

Gle, o ukusima se ne raspravlja, i ta serija je napravljena po nečijim potrebama i željama, neka grupa potrošača je opisala baš takav auto da bi htjeli i da bi kupovali...
 
Ako ništa drugo pokazalo se da GS sekta i nije baš toliko sektaška kada negativno govori o novom GS-u. :mrgreen:

Pa mislim da nije nikada ni bila, i to je i redovito dokazivala ukazujući na probleme otvoreno i tjerajući tvrtku u opozive, jer je kod BMW-a najnormalnije razgovarati o nedostacima i iste javno ispravljati. U biti su puno veći sektaši ljudi koji voze što već voze, a BMW ih smeta iz jalnih razloga nemogućnosti da si ga sami kupe (ili ako i mogu, barem nekakav rabljeni, onda na scenu stupaju nekakve nove filozofije, "ma da, ali znaš..."...)... jer sam izuzetno rijetko doživio da je netko pljuvao po BMW-u iz nekakvih opravdanih razloga, osobito na to nemaju pravo ljudi koji nemaju BMW i nemaju isksutva sa njime, ali misle da su pozvani da hračkaju jer su u svojoj glavi sklopili logiku da ako nešto košta toliko koliko košta, a ima opozive, onda to kurcu ne valja... zato ih i skuplji motori i marke - koji nude istodobno i puno manje, i koji skrivaju svoje nedostatke i krupne pogreške kao zmija noge - ne zanimaju. Njima je cijena jednog Ducatija, Aguste, HD-a i sličnih sasvim opravdana...
 
Last edited:
To van je judi moji ka i telekomi..vise vridi nokat od novog pa i potencijalnog kupca, nego ruke i noge od postojeceg korisnika usluge... U ovom skucaju proizvod je GS... Nije on ciljan za stare BMW kuke, nego nadolazece...

Točno, u cijeloj filozofiji postoji problem koji se zove zastarjevanje potrošača, koji znači da su prosječni vozači motocikala sve stariji i stariji (ja se sa 58 savršeno uklapam u zadnje njemačke statistike o prosjeku od cca 56 do 62). Proizvođači trebaju pronaći načine da zainteresiraju nove generacije kao potrošače i kupce, iako je to težak zadatak u današnje vrijeme jer je ta klinčadija glupa kao noć, nekaju muda i interesa za bilo što slobodno i otvoreno i avanturistički kao što je motocikl, njima je važniji moderni mobitel od modernog motocikla, curicama je veći frajer onaj koji zna pronaći neki novi meme od dečka koji bi po nju došao motorom... motocikli su, pomalo ali sigurno, u izumiranju, iako se to još nekako jako ne vidi... ali za par desetljeća će svakako biti dobro vidljivo.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Gle, o ukusima se ne raspravlja, i ta serija je napravljena po nečijim potrebama i željama, neka grupa potrošača je opisala baš takav auto da bi htjeli i da bi kupovali...

Petica je dizajnirana za Kineze. Tu nema dileme. A izgleda nezgrapno i neskladno bez obzira po cijem ukusu je radjena jer su forsirali jednu platformu za ICE i BEV aute da smanje troskove razvoja. I sad imamo uzasno visok auto radi visokog prostora potrebnog za baterije u podnici auta cak i kad se radi o ICE modelu. Mercedes se nije tak zahebo. Imaju odvijene platforme za ICE i BEV.

Cak je i nas Medjimurec, trenutni glavni dizajner u BMWu, u intervjuu priznao da je pokusao vizualno smanjiti visinu auta farbanjem bocnih pragova u crno. S tom recenicom je sam priznao da je dizajn za qurac. Forsirani kompromis. Samo kaj nemres od dreka napraviti pitu. :) Do B nosaca auto jos podsjeca na BMW, a onda krece rokenrol. :D Totalno cudna linija krova prema C nosacu i do kraja haube. Fulano totalno. Jbg, duzinom je morao uci u prostor stare 7ice, a visinom nebu pod oblake. A u kabini losiji materijali nego u G30. Uzas od auta. :)
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
To van je judi moji ka i telekomi..vise vridi nokat od novog pa i potencijalnog kupca, nego ruke i noge od postojeceg korisnika usluge... U ovom skucaju proizvod je GS... Nije on ciljan za stare BMW kuke, nego nadolazece...

I telekomi i banke… i jedni i drugi godinama daju sve zivo i nezivo novim kupcima koji ulete sa ceste, a postojece ne hebu ni pol posto. To je tak jer su KPI postavljeni da bonusi idu na akviziciju novih klijenata na super zasicenim trzistima. Jedino kaj vrednuju je preotimanje korisnika od konkurencije. Uzasna poslovna politika. Ja svoje decke vec dugo ucim da je trosak akvizicije novih klijenata u pravilu uvijek visi od troska zadrzavanja postojecih. Ako radi niceg drugog, nek ih barem radi toga cijene kak se spada. :)
 
  • Like
Reactions: prpa and Village