Novi GS/GSA

Ja sam odustao odmah nakon probne voznje. Ostajem pri R1250GS tak dugo dok ne dodje novi GSA ma kak god ga nazvali. Probat cu i njega i ako ne valja odnosno ako bude mlaka voda kao R1300GS, ostavljam ovo kaj imam do daljnjega. :)

Da budem skroz iskren, ne bi mijenjao svog za novog niti da mi nude kljuc za kljuc. Dakle, niti da daju novi u zamjenu bez doplate. Toliko mi je bio neprivlacan nakon probne voznje. :)

Koliko god mislili da je bullshit, točno ovako mislim. Nema teorije da bi zamijenio svoj GSA1250 za 1300 kluč za ključ.

BMW je napravio 1300 za gen Z publiku jer su oni populacija koja će promijeniti još nekoliko generacija modela. Nekako se tješim da će GSA ili 1400 biti ono što mi očekujemo.
 
Petica je dizajnirana za Kineze. Tu nema dileme. A izgleda nezgrapno i neskladno bez obzira po cijem ukusu je radjena jer su forsirali jednu platformu za ICE i BEV aute da smanje troskove razvoja. I sad imamo uzasno visok auto radi visokog prostora potrebnog za baterije u podnici auta cak i kad se radi o ICE modelu. Mercedes se nije tak zahebo. Imaju odvijene platforme za ICE i BEV.

Cak je i nas Medjimurec, trenutni glavni dizajner u BMWu, u intervjuu priznao da je pokusao vizualno smanjiti visinu auta farbanjem bocnih pragova u crno. S tom recenicom je sam priznao da je dizajn za qurac. Forsirani kompromis. Samo kaj nemres od dreka napraviti pitu. :) Do B nosaca auto jos podsjeca na BMW, a onda krece rokenrol. :D Totalno cudna linija krova prema C nosacu i do kraja haube. Fulano totalno. Jbg, duzinom je morao uci u prostor stare 7ice, a visinom nebu pod oblake. A u kabini losiji materijali nego u G30. Uzas od auta. :)
Slažem se, g30 svemirski brod za ovu nakaradu
 
Kaze nakon 3000km mu mjenjac ronda ko freza agria, a iz BMW-a kazu da ga mora ostaviti servisu 4-6 tjedana. Srecom jos nije prodao starog 1250, pa mu nece propasti sezona.
4ad2b55c-0a48-4520-8eb8-9f13b4ff3fb2.jpeg
 
  • Like
Reactions: roberto
Prime information from a BMW executive person I have met today:

*R1400GS: it'll be a massive, big touring adv bike.
*M1300GS: street oriented, triple Shift-Cam, variable intake manifold... 150-155hp. Still in progress. Not expected for this year.
*R12GS: air-cooled enduro, truly capable off-road machine (unlike the actual Scrambler)
 
Prime information from a BMW executive person I have met today:

*R1400GS: it'll be a massive, big touring adv bike.
*M1300GS: street oriented, triple Shift-Cam, variable intake manifold... 150-155hp. Still in progress. Not expected for this year.
*R12GS: air-cooled enduro, truly capable off-road machine (unlike the actual Scrambler)
Prepisujes.
 
Baš sam gledao neki dan 1300.. Mix R-a ,supermota i gs-a.. I mali je skroz.. Možda ovaj iznad pogodi ono što ljudi žele od GS-a..
 
Pa ako se čita nova Motorevija sa intervjuom sa šefom BMW Motorrada, čovjek je direktno ili indirektno sve rekao... poanta je da će novi GSA biti pravi GSA na kakovog su ljudi navikli.
 
Ja već godinama tvrdim da treba postojati veća razlika između gs i gsa. Meni je to sasvim logično.
 
Preporuka za ovlasteni i pouzdan servis? Stize mi redovan na 10,000 km