Novi GS/GSA

Neka svak bira i kupuje što je njega volja i za šta ima novaca.
Prosta i jednostavna poruka koju svak može razumiti.
Čast izuzetcima...



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Elias said:
Neka svak bira i kupuje što je njega volja i za šta ima novaca.
Prosta i jednostavna poruka koju svak može razumiti.
Čast izuzetcima...



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

+1 uvijek je bilo tako  (y)
 
Uvijek najviše seru oni koji bi ga ustvari htjeli ali si ga ne  mogu kupiti iz raznih razloga...., neka se drže svojih krntija . :jesus:
 
nek je on tezak kolko god u mjestu se nista lakse nogama ne pomjera od njega to mu priznajem odmah
 
crni konjanik said:
Uvijek najviše seru oni koji bi ga ustvari htjeli ali si ga ne  mogu kupiti iz raznih razloga...., neka se drže svojih krntija . :jesus:

Meni je sa druge strane najbolji taj komentar :mrgreen:

RUZAN MI JE :shock: i kad vidim one bubrege zlo mi je :? i da mi ga se pokloni ne bi ga vozio :LOL:


( ipak motor ludo okretan, vozan sa nevjerojatnom cestovnom autonomijom )
 
Sip said:
Meni je sa druge strane najbolji taj komentar :mrgreen:

RUZAN MI JE :shock: i kad vidim one bubrege zlo mi je :? i da mi ga se pokloni ne bi ga vozio :LOL:


( ipak motor ludo okretan, vozan sa nevjerojatnom cestovnom autonomijom )

ne znam jeli itko ikada rekao za GS-a da je lijep, ali to je najmanji problem "seratora" koji "sve" znaju o motoru kojeg nikada nisu imali. :wink:
 
crni konjanik said:
Uvijek najviše seru oni koji bi ga ustvari htjeli ali si ga ne  mogu kupiti iz raznih razloga...., neka se drže svojih krntija . :jesus:
Lako tebi govorit kad si uzea iron-a


Sent from my internet mobile device
 
oceangoing said:
  Citao sam samo tehnicki dio o motoru jer sam mislio (nadao se?) da ce mozda otici i korak naprijed tj izbaciti u potpunosti bregasto vratilo
teeško, jako teško. Elektromehanika je takva kakva je. Nedovoljno pouzdano još uvijek, da zamijeni bregasta vratila.
Plus, cijeli sustav bi trebao ići na više od 12V - nekad se govorilo o 42V (u sklopu start-stop sustava, di je zapravo alternator trebao biti dio zamasnjaka i dovoljno jak da moze vrtiti radilicu a mehanicki razvod zamijenjen elektromehanickim ili elektropneumatskim ventilima)
 
Sip said:
Meni je sa druge strane najbolji taj komentar :mrgreen:

RUZAN MI JE :shock: i kad vidim one bubrege zlo mi je :? i da mi ga se pokloni ne bi ga vozio :LOL:


( ipak motor ludo okretan, vozan sa nevjerojatnom cestovnom autonomijom )
Imaju snage kao R prije par godina, pogotovo ktm 1290, adventure koji ide 270 po brzinomjeru.
 
Za 10 godina vise nece imat kuda to povecanje kubika stavit pa ce lijepo prijeci na baterije :mrgreen:
 
Evo i Hollywood Adventure se sprema sa novim 1250.

https://riders.drivemag.com/news/ready-for-the-long-way-up-the-boys-are-back
 
zokx said:
Evo i Hollywood Adventure se sprema sa novim 1250.

https://riders.drivemag.com/news/ready-for-the-long-way-up-the-boys-are-back

koliko kombija u pratnji ? :mrgreen:
 
zokx said:
Pretpostavljam isto kao pratnja timova po relijima plus jedan za kamere  :mrgreen:
I tri kombija zastitara


Sent from my internet mobile device
 
Očekivao sam više od novog GS/GSA.
Lijepo je to da su sredili mašinu, dodali taj vario cam ili kako su ga već nazvali. Kažu da su time stišali klepetavost i buku samog agregata koji sad radi finije, i da je okretni moment ispeglaniji, iskoristiviji, bez obzira na to da povećanje snage i nije baš veliko. :?
Povećali su i pumpu ulja koja sad sve to treba bolje podmazivati.
Ali, taj vario pogoni elektronika kroz aktuator, elektromotor (s kakvim se sad npr. zajebavam u Smartu koji tu mijenja brzine, pa svaki peti put hoće u rikverc), i dobili su 5 kg. težine na agregatu.

Istovremeno mi se čini da je dizajn neznatno (ako i je uopće) promijenjen, uz minuse (za mene) da su izbacili normalnu armaturu kao opciju, te da se nudi samo TFT.
Plus je, s druge strane, da sva oprema sa dosadašnjeg GSa paše na novog, što je prilična stavka u cijeloj priči.

Očekivao sam novi GS, a ovo je objektivno samo redizajn, odnosno samo ponuda drugog agregata. Nešto kao što Apple napravi svake druge godine sa „S“ modelom ajfona.
Čekam ADV, i čini mi se da će sve biti isto.  :(
 
Dočekao sam novog ADV. Jučer hrabro uzeli testni ADV i XR. Kao, nije hladno, sunce je. Nikad se na nižoj temperaturi vozio nisam. Na Sljemenu -7, ali nisam mogao odoliti. Odijelo je držalo OK, ali prsti (uz grijanje ručki) i noge su mi otpale. Vozili smo jedno dva sata i više nismo mogli.

Što reći. GSA1250 je kao da vozim svoj motor sa dodatnih par sto kubika. Uz sve ove testove koje sam gledao mene nije toliko fascinirao druk i šus u gornjem dijelu okretaja u odnosu na moj, nego uglađenost i pluća u donjem dijelu okretaja. Naročito uzbrdo. Tamo gdje na 1200 ide druga, ovdje ide treća bez problema. Od nula gasa do kraja. Bez štucanja i treskanja.
Sve ostalo je isto. Ovjes, ergonomija, osjećaj. Dodatna težina se uopće ne osjeća. Šifter nešto minimalno bolji, iako se osjećaju neke ranije mane,poput trzanja kada se duže razvlači u drugoj/trećoj.
Ove evolucija je jako veliki korak naprijed.
Minus mi je i dalje TFT, iako je jako vidljiv i na ovom zubatom suncu. Nekako su i kočnice drvenastije. Koče dobro, ali ne grizu ko kod mene, ali motor je potpuno novi (300 km) i minus sedam je minus sedam.
I završno, obzirom da sam osvjedočeni mrzitelj Michelina, ove koje su bile na motoru su sasvim sasvim solidne. Na onoj hladnoći i šoderu na povratku su više nego dobre.

Onda sam malo vozio XRa kojeg je frend uzeo jer se pali na njega. Znatno manje, uže pakovanje sa čudno svijenim nogama. Motor nervoza, ali vrti ok i ima dobar zvuk. Značajno više trese i vibrira od GSA, i puno više ga jebe vjetar. Pirellice su se klizale strašno, ali uvjeti su bili za Elephenttreffen a ne za kvazi eRa. Dobar za nekog sa 15tak godina manje od mene i 20+ kila manje, koji je sišao sa eRa. Frend je razočaran, a GSA ga je skroz iznenadio.
 
Gospodine Zokx, nedostaje nekoliko informacija;
1. Slike
2. Komentar o zvuku mašine i ispuha
3. Da li su produžili 6-tu brzinu.
4. Koje Pirelli su bile na XR 1000, meni se Trail II pokazale savršene i po hladnom i mokrom kao i Tourance Next.