tomo3
Well-known member
Moj je na 153000 km. 2015 godina. Šrota ko prvog dana. Nikad kvara. Zna sve hrvaCke ceste napamet. Najbolji motorkotač koji sam imao. 😍Poslije KTM-a.
moje je isto isti ko versys,
samo kaj ima kardan, los zvuk motora, i neke glupe gumbe za amortizere i vakulu, al sve ostalo isto ko na versysu
i crni je
moje je isto isti ko versys,
samo kaj ima kardan, los zvuk motora, i neke glupe gumbe za amortizere i vakulu, al sve ostalo isto ko na versysu
i crni je
Sad ce advenchurasi rec da lazem.
AL kad sam svoje groblje isao vozit na Grobnik sto sam na odmoriste na auto cesti se odmorit i pobrisat ulje sa dekla....
Do mene parkirana kamp kucica, nazad advenchur zakeljen..
E to je next level.
je, tocno tak radi, zato i kazem, isti versysNije ti esa za hvalit.
Evo za primjer, postavke, vozač, vozač sa prtljagom, vozač i suvozač, votač i suvozač sa prtljagom.
Wragg je teži od mene i moje žene zajedno.
Koju će on postavku izabrat u esa, a koju ćemo ja i žena, a ja sam?
Osim toga, imaš jedan kvar na ovjesu više, nije u srazmjeru dobivemo/uloženo.
Za razliku doplate na novom motociklu, možeš poslije kupit öhlins.
Svaka cast, ali ja to ne zelim trpiti i ignorirati. Osim toga, ne vozim toliko puno i ne pravim ekskurzije sa motorom, a o adventure visednevnim ili visetjednim voznjama ni ne razmisljam. To me ne zanima. Veliki motor vozim samo jer sam i ja veliki. Inace bih sigurno vozio nekog nakeda sa 4 redna i okruglom lampom naprijed. Sve ostalo mi je kompromis.Nakon gsa mogu samo kupit novi modela gsa.
Ono sto me od prvog dana smetalo je srotanje iz masine. Kao da ce se svaki trenutak razletit. Po ljetu da ne pricam. Ne stedim ga ni malo i eto vec 72000 km radi bez greske. Zamjenio samo spanere lanca novim,apdejtanim i motor dosta dosta tise radi.
Radi takvih kao sto si ti ljudi i imaju pogresno misljenje o jadnim GS-ovima.je, tocno tak radi, zato i kazem, isti versys
Ja to gledam ovako: Imam sansu sa vrhunskom zenom na koju svi bale i svi okolo komentiraju kako je super i kako se super j..e, ali meni nije privlacna nego mi se dize na Daru iz Konzuma. E dzaba je ovoj prvoj sve na svijetu kad meni pored nje srce ne zaigra ko kad dodjem u Konzum kupiti sendvic sa podrigusom i gaudom u pola kruha. Eto...Svaki motor ima mane i dobre strane. Problem barem za mene je kad sam probao neki drugi motor(osim multistrqde,triumpha1200,ktma1290) a tu toj kategoriji adventure motora je kao da si sjeo na bicikl. Iako sjajni motori razlika je ocigledna. Htio sam uzet jos i tenere700 ali kad sam sjeo na isti nije bilo sanse. Upropasti mi gs ostale motore 😂
Nemoj se ljutit, ali ja kod tebe vidim neki kompleks manje vrijednosti…Svaka cast, ali ja to ne zelim trpiti i ignorirati. Osim toga, ne vozim toliko puno i ne pravim ekskurzije sa motorom, a o adventure visednevnim ili visetjednim voznjama ni ne razmisljam. To me ne zanima. Veliki motor vozim samo jer sam i ja veliki. Inace bih sigurno vozio nekog nakeda sa 4 redna i okruglom lampom naprijed. Sve ostalo mi je kompromis.
Zasto kompleks manje vrijednosti? Pa rekao sam vec da je GS vrhunski motor, ali da nije za mene. Nisam niti u jednom trenutku rekao da su moji motori bolji od GS-a.Nemoj se ljutit, ali ja kod tebe vidim neki kompleks manje vrijednosti…
U svakoj temi pokušavaš opravdati svoja vozila da su jednako dobra kao i ova potonja iz teme, ne znam čemu potreba za tim?
Svatko od nas ima nekakve želje i mogućnosti, shodno tome i odabire vozilo za sebe…
Ja osobno kad sam kupoval novi drugi mt09, razmatral sam i s1000r isto novi, na kraju je procjena bila da MENI osobno u tom trenutku s1000r ne vrijedi te novce (u protuvrijednosti dva skoro nova mt09 u to vrijeme), kaj ne znači da nije puno bolji motor…
Sad nazad na GS, u toj tourer/adventure klasi definitivno bi bil odabir br1. u mojoj garaži, ali uz uvjet da imam nekaj sportsko, nikak ko single motor… ne vrijedi te pare vjv, ali ima heritage ko nijedan drugi i tjt, plati pa se rugaj 😁
Zasto kompleks manje vrijednosti? Pa rekao sam vec da je GS vrhunski motor, ali da nije za mene. Nisam niti u jednom trenutku rekao da su moji motori bolji od GS-a.
Stvar je u tome da bih mijenjao motor, pa se GS nametnuo kao neki logican odabir i evo svim silama pokusavam da mi se svidi ali ne ide i gotovo
Nema tu nikakvih kompleksa niti patim od bilo cega vjeruj mi.
Nisam. Rado bih 4 redna, ali probati cu i to.Jesi probao KTM 1290 SA? Možda bi ti taj bio zanimljiviji.
Drugim rjecima dara bez zubi ga pusi za 5 eura, a ova vrhunska pita puno vise nego tebi vrijedi pusenje.Ja to gledam ovako: Imam sansu sa vrhunskom zenom na koju svi bale i svi okolo komentiraju kako je super i kako se super j..e, ali meni nije privlacna nego mi se dize na Daru iz Konzuma. E dzaba je ovoj prvoj sve na svijetu kad meni pored nje srce ne zaigra ko kad dodjem u Konzum kupiti sendvic sa podrigusom i gaudom u pola kruha. Eto...
Po tvom ucestalom spominjanju cijene....Ne znam po cemu si to skuzio, ali neka ti bude. Nista novo na ovom forumu
isto tako...zbog ergonomije samog motora.Svaka cast, ali ja to ne zelim trpiti i ignorirati. Osim toga, ne vozim toliko puno i ne pravim ekskurzije sa motorom, a o adventure visednevnim ili visetjednim voznjama ni ne razmisljam. To me ne zanima. Veliki motor vozim samo jer sam i ja veliki. Inace bih sigurno vozio nekog nakeda sa 4 redna i okruglom lampom naprijed. Sve ostalo mi je kompromis.