Novi GS/GSA

ja sam vidio od Ian Coates africu twin u sarajevu 2010, imala je 270 000 milja
Ja sam razgovarao sa Ianom pa nije ni da je njegova africa odradila to bez da puhne u gume...btw Ian je od 14te godine do penzije proveo u mehanicarskoj radioni i spomenuo je kako je to dobrodoslo puno puta u negovih 13 godina putovanja svijetom.
I svaki cigo svoga konja hvali.
Zbilja nema potrebe Sekija spominjat
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Dene and BikerHR
Vidite ovog zubara:

Da je bio pametniji i uzeo Versysa, mogo je napravit 860000km

Mi, braća kawasakisti, smo samozatajna sorta po prirodi brenda, nemamo potrebe lijepit sličice alpskih prijevoja po motoru kako bi impresionirali nepoznate ljude na parkingu. :mrgreen:

Ko kad po frižiredu ljudi izljepe one isklišejizirane magnetiće posjećenih mjesta, ne bi li nedojebana svojta bila ljubomorna kad dođe na kafu.:mrgreen:
 
Bio sam par dana u Parizu i opet sam fasciniran tisućama motora koji se provlače kroz totalno zagušeni promet. Od tih silnih dvokotača 95% su skuteri i to , čini mi se Yamaha i Honda u veelikoj većini pa onda negdje Piaggio (iznenađen sa ogromnim brojem MP3-a).

BMW ukupno možda 15-20 a GS/GSA možda 5.

Vjerojatno Francuzi kuže, kao većina ovdje, da je to za q.
 
Nije to sigurno za kurac. Ponavljam opet, to je vrhunski motor i sigurno dosta ispred konkurencije. Samo bih ja uveo da se pri kupnji GS-a mora sprovesti neka vrsta testa, ponajprije IQ testa, a onda i ubaciti par pitanja o buducem koristenju doticnog prometala. Tako bi se barem donekle isfiltrirali ovi nakurceni falusoidi koji misle da su uz GS-a kupili i neku vrstu karizme ili sta vec.
Svaka cast ekipi koja ga vozi kako treba i koristi za sta treba, ali koliko god me vuce da ga kupim, malo me sramota voziti ga da netko ne pomisli da sam anus kao npr. ovaj gore sto spominje Versys u svakom postu. Dovoljno mi je sto misle da sam Turcin jer vozim BMW 5. :mrgreen:
A sa druge strane, i sam bih ga sebi zabranio jer je meni voznja motora ono cisto sat-dva vikendom sebi za gust po lokalnim cestama. Grijeh je GS-a za to kupiti.
 
Ma ne.
Ljudi stoje iza svog izbora, kao i svi ostali.
To je super.
A bogami i lijepu svotu su izdvojili za motor.
Možda gsovom popularnošću i imamo africe twin, versije i ostalo iz japana.
Ima tu i vozača, koje, kad naiđe zavojita cesta, vidiš kad uđu u prvi zavoj i kad ti izađeš iz njega, oni su nestali.
 
Bio sam par dana u Parizu i opet sam fasciniran tisućama motora koji se provlače kroz totalno zagušeni promet. Od tih silnih dvokotača 95% su skuteri i to , čini mi se Yamaha i Honda u veelikoj većini pa onda negdje Piaggio (iznenađen sa ogromnim brojem MP3-a).

BMW ukupno možda 15-20 a GS/GSA možda 5.

Vjerojatno Francuzi kuže, kao većina ovdje, da je to za q.
Sigurno ce s Gs om u guzvu.

Skuter zakon
 
Dao bih 100 GS-ova
Sve na svijetu ja bih dao
Tek da sjednem na Africu
Pa uz karte i bevandu brojim valove
😎😎😎😎
 
Bio sam par dana u Parizu i opet sam fasciniran tisućama motora koji se provlače kroz totalno zagušeni promet. Od tih silnih dvokotača 95% su skuteri i to , čini mi se Yamaha i Honda u veelikoj većini pa onda negdje Piaggio (iznenađen sa ogromnim brojem MP3-a).

BMW ukupno možda 15-20 a GS/GSA možda 5.

Vjerojatno Francuzi kuže, kao većina ovdje, da je to za q.

Znači, u biti je sve za kurac, ako nije skuter... isto si našao i mjesto i sve ostalo za utvrđivanje "logičkih" pravila... mogao si otići u luna-park i konstatirati da tamo nema niti jednog GS-a, što je sasvim jasan dokaz da tamo rade najpametniji ljudi kojima je glede GS-a apsolutno sve jasno...
 
Nije to sigurno za kurac. Ponavljam opet, to je vrhunski motor i sigurno dosta ispred konkurencije. Samo bih ja uveo da se pri kupnji GS-a mora sprovesti neka vrsta testa, ponajprije IQ testa, a onda i ubaciti par pitanja o buducem koristenju doticnog prometala. Tako bi se barem donekle isfiltrirali ovi nakurceni falusoidi koji misle da su uz GS-a kupili i neku vrstu karizme ili sta vec.

A po čemu ti misliš da bi se tvoja novčana inferiornost trebala ticati svih i da bi ista trebala izmišljati pravila da ti ne budeš previše isfrustriran? Koji to jebeni motor netko kupi i koristi onako kako je po nekoj logici jedino ispravan za korištenje?? I zašto bi ti određivao ikome razlog i opravdanje zašto netko nešto kupuje, isti kurac i u auto-svijetu - tko bi to bio ili trebao biti kriterij za što se kupuje pojedini model auta ili motora??

Kako bi onda izgledao upitnik za one koji drkaju na Ducati, Harleya ili neku egzotu?

Svaka cast ekipi koja ga vozi kako treba i koristi za sta treba, ali koliko god me vuce da ga kupim, malo me sramota voziti ga da netko ne pomisli da sam anus kao npr. ovaj gore sto spominje Versys u svakom postu. Dovoljno mi je sto misle da sam Turcin jer vozim BMW 5. :mrgreen:
A sa druge strane, i sam bih ga sebi zabranio jer je meni voznja motora ono cisto sat-dva vikendom sebi za gust po lokalnim cestama. Grijeh je GS-a za to kupiti.

Pa svatko ga koristi onako kako treba (obzirom ne postoji nigdje napisano pravilo kakvo je to korištenje "kako treba" i kako se određeni motor isključivo smije i mora koristiti)... glede toga, obzirom ne koristiš motor kao prijevozno sredstvo u smislu funkcije već samo za bezvezno trošenje benzina vikendom, ti si prvi kojem bi se na čelu lupio pečat zabrane kupnje bilo kakovog motora... kada se počne kenjkati oko tuđih kriterija, začuđujuće kako brzo tvoja "rit dojde na šekret". Ako ćemo o smislu postojanja i kupnje mnoštva modela na nebitno koliko kotača, vjeruj da bi 95% industrije moglo odmah zatvoriti vrata za trajno.

Primjera za to je mnoštvo - npr., ako je po zakonu posvuda jasno kolika je brzina dozvoiljena, i tu brzinu mogu postići gotovo svi modeli svih marki koje postoje na tržištu, čemu onda kupovati skupe modele kada svaki može odraditi posao, osobito u auto-svijetu? Da li bi ikome onda trebao bolji motor od MP3 sa 400 ccm jer isti ide 130 bez greške? O autima tada bolje ni ne govoriti...
 
  • Like
Reactions: Boris87
tvoja novčana inferiornost
Procitah ovo, pa mi se odmah prikakalo i nisam bio sposoban citati dalje.
Jeste, moja novcana inferiornost je uzrok svih mojih frustracija koje ne mogu sakriti pred tobom, slavnim svjetskim psihologom koji preko foruma vidi u tudje glave i dzepove.
O Boze, pa kako svaka budala na mene naleti?
 
Procitah ovo, pa mi se odmah prikakalo i nisam bio sposoban citati dalje.
Jeste, moja novcana inferiornost je uzrok svih mojih frustracija koje ne mogu sakriti pred tobom, slavnim svjetskim psihologom koji preko foruma vidi u tudje glave i dzepove.
O Boze, pa kako svaka budala na mene naleti?
Pročitaj pročitaj.Možda nešto naučiš
 
Procitah ovo, pa mi se odmah prikakalo i nisam bio sposoban citati dalje.
Jeste, moja novcana inferiornost je uzrok svih mojih frustracija koje ne mogu sakriti pred tobom, slavnim svjetskim psihologom koji preko foruma vidi u tudje glave i dzepove.
O Boze, pa kako svaka budala na mene naleti?
Baš mi je čudno kak te taj dio najviše pogodil 😆
 
  • Haha
Reactions: Dene and Igor28
Procitah ovo, pa mi se odmah prikakalo i nisam bio sposoban citati dalje.
Jeste, moja novcana inferiornost je uzrok svih mojih frustracija koje ne mogu sakriti pred tobom, slavnim svjetskim psihologom koji preko foruma vidi u tudje glave i dzepove.
O Boze, pa kako svaka budala na mene naleti?

Pa budala si ti jer u nemalo postova seruckaš teške budalaštine i kvazipametne kritike o GS-u (o kojemu i nemaš baš nešto pojma), pritom uzdižeš svoj jebeni kilavi izbor jebenog kilavog Versysa (da, imao sam ga i glede kvalitete je bio teški shit, jebem ja motor sa bovdenima malo boljeg bicikla, kolikogod da ga je netko jeftino platio - teško ga je preplatio u odnosu na ono što je kvalitativno dobio)... ni ne sumnjam da je čista dobit po motoru kod Versysa puno veća nego kod GS-a, nemali broj komponenti i "sitnica" su kod GS-a izvedene najmanje 10-20x skuplje i kvalitetnije da bi na kraju dobio razliku u cijeni cca 1:2...

Samo jedan nosač baterije je kod Versysa obična plastična pločica koja u proizvodnji ne vrijedi ni pola eura, kod BMW-a je kromirana kutija od metala koja obuhvaća aku sa svih strana i proizvesti to je nemalo veći "kunst", kao i trošak... a takovih usporednih dijelova, koji svaki jasno ima svoju cijenu, ima na cijelom motoru maaaalo više... drugim riječima, proizvodna cijena jednog Versysa je sigurno niti četvrtina prodajne cijene, dok isti omjer kod BMW-a prelazi polovicu prodajne cijene (slične procjene i podatke se povremeno može pročitati u stanovitim stranim medijima koji se bave analitikom tržišta i stanja proizvođača)...

Tako da je poanta samo u tome da ti kroz kvazipametovanja ustvari tražiš opravdanje i odobravanje svojeg odabira kupnje, pri čemu uopće ne znam koji quaa drviš u temi sa kojom imaš veze kao i ja sa kineskim svemirskim programom...? Odeš u temu o Kawasakijima i udariš zborno pjevanje istomišljenika u slavu "najpametnije kupnje na tržištu" - a to je, već i vrapci znaju - Versys...