Novi GS/GSA

Htio sam reć, čak i u njemačkoj je gs na prvom mjestu vlasnika pravnih osoba, sa 36 posto.
A u sredinama sa tako niskim prosjekom zarada je sigurno i 90 posto registriranih na otpis poreza.
Reklo bi se, bmw hrvstskoj je 8 od 10 kupaca tvog profila.
Kao ja kad odem kod turka po kebab na plac u šesnesti bečki bicirk.
Svakodnevna pojava.
 
zašto bi se tomić zamaral s par prodanih motorceka kad ima ugovor sa državom?

onak, mos se jebat
 
Jucer sam se registrirao za test voznju u Full Gas, Balatonboglar, Madjarska. Nazalost, link sam pronasao tek poslijepodne, a rezervacije termina/motora su vec zatvorili. Jutros sam se zaletio do Full gasa i samo prije toga poslao mail s najavom dolaska i problemom s rezervacijom termina. Prije nego sam dosao, vec su odgovorili mailom da nema frke. Sad cekam na 2 voznje. Uzet cu R1250RT i K1600GT.

BTW, Full Gas ima ogroman ducan. Prodaju BMW i KTM i Ducatti, ako sam dobro vidio. Motora na lageru ko pljeve. Nema kaj nema. I opreme isto tak. Od hlaca, jakni, cizmi, kaciga… ovo kaj mi imamo u ZG je nula naspram ovog dealera. Kasnije cu nabaciti par slika s tim da sam slikao samo BMWom dio ducana. Uglavnom, super usluzni, ljubazni i susretljivi s ducanom pored kojeg se nas zagrebacki moze sakriti. Bravo za Madjare! :)

p.s. nasi ZG prodavaci mi jucer nisu znali niti reci kud BMW Roadshow dalje ide niti koji su kontakti madjarskih dealera, a kamoli da asistiraju oko registracije/rezervacije. Sve sam nasao sam na netu za 5 minuta. Nisu imali volje niti oko toga se potruditi. Sramota.
 
IMG-9254.jpg
IMG-9244.jpg
IMG-9237.jpg
IMG-9234.jpg
IMG-9233.jpg
IMG-9230.jpg
IMG-9228.jpg
IMG-9227.jpg
IMG-9226.jpg
IMG-9224.jpg
IMG-9222.jpg
IMG-9219.jpg
IMG-9203.jpg
IMG-9202.jpg
IMG-9201.jpg
IMG-9200.jpg
IMG-9195.jpg
IMG-9193.jpg
IMG-9192.jpg
IMG-9189.jpg
 
Ajd..... baš me zanima razlika rt-gt.
Ja sam na ovom HR road showu probao gt, ali za rt nije bilo termina.
Napiši osvrt nakon probe.

Meni se taj GT dopao skroz..... šestak koji prede, nula vibracija, vuče u bilo kojoj brzini, udoban..... zbilja ono ko neki road liner.
Jebeno težak u mjestu ali čim kreneš ko da odmah izgubi 100 kg
 
  • Like
Reactions: pbc250
Bas sam se vratio s probe GTa. S RTom idem za 10tak minuta. Potpuno isti dozivljaj GTa ko i tvoj. :) Jedino kaj nisam imao osjecaj mase niti na mjestu. Bez problema ga guram kud hocu i bacakam s nogama lijevo, desno bez da mi rukne na pod. :D U voznji mase uopce nema. Bacas ga u zavoj kak hoces. Ima snage svugdje, vuce prekrasno, mirno radi. Digli smo ih fest visoko na autocesti. Super miran. Komotan. Quickshifter odlican. NaS1000XR je jos malo bolji, ali miljama ispred GSovog. Putar.

Jedino mi fali dodatni vjetrobran pa da se smanji buka. No, to nije nis. Lako se doda clip on. Ono kaj mi je bas smetalo je vrucina na lijevoj nozi. Bas ga fest zahajca. Ne bi se tak htel voziti 7, 8 sati dnevno. To mi se cinilo ko jedina mana. :)
 
Evo me i s voznje RTa. U par crtica:
- premali za covjeka od 190cm. Koljena se dignu previsoko, a pete su zakucane negdje ispod/iza guzice. Ne pase mi. Ne bi se htel tak voziti satima.
- vibracije iznad 4.000 okretaja na pustanju gasa su ko da sjedim na cirkularu, a ne na motoru. Na mom GSu toga nema i to me bas sokiralo.
- volan mi je cudan. Ne znam kak bi to opisal. Na maloj brzini kad skrenes, ko da sam hoce otici jos dalje u stranu u koju skreces. Ko da se sam zakrene jos malo. Moram dati dosta kontre s dlanom da volan ne opadne jos dalje. Takav je bil i R nine T od frenda. Imal sam osjecaj da s volanom nekaj ne valja. :)
- quickshifter losiji nego na GTu kaj je ocekivano, ali bolji nego na mom R1250GS. To me bome iznenadilo. :)
- zvuk motora/auspuha bolji nego na mom GSu, a isti agregat. Dublji i bolji zvuk. Manje “melje”’ ako se kuzimo. :D
- dosta losije/skromiji RT od GTa. Fakat je velika razlika izmedju kad sjednes s jednog na drugi. GTa bi uzeo u razmatranje umjesto GSa, a RTa po danasnjem dojmu niti pod razno.

Nakon obje probne voznje sjednem na GSa i osjecaj je ko da sam sjeo u najudobniju fotelju. Po komforu voznje, GS siba i RTa i GTa. Okrenem gas i velim si to je to. :)
 
  • Like
Reactions: jessy
Tam sam i ja gledal da bi uzel novog, zbilja ogroman salon, ako budes uvozil novog, obavezno napisi kolko te skuplje/jeftinije izaslo 😁
 
  • Like
Reactions: pbc250
Nakon obje probne voznje sjednem na GSa i osjecaj je ko da sam sjeo u najudobniju fotelju. Po komforu voznje, GS siba i RTa i GTa. Okrenem gas i velim si to je to. :)
Znaci ostajes na GS-u? I ja nesto u zadnje vrijeme GT-a tj. GTL-a zagledam po oglasima, ali moram ga probati najprije. Iako i ja nesto mislim da ce i kod mene na kraju biti GS. Jednostavno moram i tu stavku precrtati na spisku 😄
 
  • Like
Reactions: Pec and pbc250
Tomić je slao e-mailove vlasnicima motocikala,vjerujem iz njihove baze.
I sam sam dobio pozivnicu, na žalost nisam imao priliku otići.

Tako je, dobih je, no nije mi se dalo ići do meni cca 60-ak udaljenog rancha gdje je bio događaj i test-vožnje, a iako sam se sjetio, nekako nisam bio voljan ni objaviti tu pozivnicu ovdje... ima Tomić mogućnosti doći do svakoga do koga želi.

zašto bi se tomić zamaral s par prodanih motorceka kad ima ugovor sa državom?

Od toga kaj on proda državi bi svatko definitivno mogao odmah zatvoriti dućan... svakih 5-10 godina, i to ako pobijedi na natječaju, proda 20-30 motora, i od toga se ziher ne živi...
 
zašto bi se tomić zamaral s par prodanih motorceka kad ima ugovor sa državom?

onak, mos se jebat
I ne samo Tomić. Nego i Zubak i Emil Frey i puno drugih. Njima je usluga da im ne dođeš. Jer onda mora raditi i biti uslužan i pristojan i dogovoriti se štošta sa običnim smrtnikom koji mu može prigovoriti, a sa državom nema ni brige ni pameti, kako serviser, tako i onaj tko dofura vozilo na servis. Nikoga nije briga jel' servis napravljen. Bitno je da je evidentirano da je napravljen i da je naplaćeno.
 
Evo me i s voznje RTa. U par crtica:
- premali za covjeka od 190cm. Koljena se dignu previsoko, a pete su zakucane negdje ispod/iza guzice. Ne pase mi. Ne bi se htel tak voziti satima.
- vibracije iznad 4.000 okretaja na pustanju gasa su ko da sjedim na cirkularu, a ne na motoru. Na mom GSu toga nema i to me bas sokiralo.
- volan mi je cudan. Ne znam kak bi to opisal. Na maloj brzini kad skrenes, ko da sam hoce otici jos dalje u stranu u koju skreces. Ko da se sam zakrene jos malo. Moram dati dosta kontre s dlanom da volan ne opadne jos dalje. Takav je bil i R nine T od frenda. Imal sam osjecaj da s volanom nekaj ne valja. :)
- quickshifter losiji nego na GTu kaj je ocekivano, ali bolji nego na mom R1250GS. To me bome iznenadilo. :)
- zvuk motora/auspuha bolji nego na mom GSu, a isti agregat. Dublji i bolji zvuk. Manje “melje”’ ako se kuzimo. :D
- dosta losije/skromiji RT od GTa. Fakat je velika razlika izmedju kad sjednes s jednog na drugi. GTa bi uzeo u razmatranje umjesto GSa, a RTa po danasnjem dojmu niti pod razno.

Nakon obje probne voznje sjednem na GSa i osjecaj je ko da sam sjeo u najudobniju fotelju. Po komforu voznje, GS siba i RTa i GTa. Okrenem gas i velim si to je to. :)
Ak si krakat, nemaš što razmišljati. GSA, pa dugo dugo ništa. GT je gnjavaža po gužvama i visokim ljetnim temperaturama jer je cijeli motor zatvoren u oklopu i stalno ventilator vrti da koliko toliko ohladi propulziju. RT inače “zatvara” volan pri malim brzinama, a stanje se značajno pogoršava kad se gume potroše. Skroz neprikladan za krajate mada ima najbolju zaštitu od vjetra od svih motora koje sam vozio. Npr 150 kmh po kiši rukavice i torzo skroz suhi. Deflektori odlično odrađuju posao.
 
  • Like
Reactions: pbc250
Tako je, dobih je, no nije mi se dalo ići do meni cca 60-ak udaljenog rancha gdje je bio događaj i test-vožnje, a iako sam se sjetio, nekako nisam bio voljan ni objaviti tu pozivnicu ovdje... ima Tomić mogućnosti doći do svakoga do koga želi.



Od toga kaj on proda državi bi svatko definitivno mogao odmah zatvoriti dućan... svakih 5-10 godina, i to ako pobijedi na natječaju, proda 20-30 motora, i od toga se ziher ne živi...
pa nezz da je tak malo, +servisi 🤷‍♂️
 
Znaci ostajes na GS-u? I ja nesto u zadnje vrijeme GT-a tj. GTL-a zagledam po oglasima, ali moram ga probati najprije. Iako i ja nesto mislim da ce i kod mene na kraju biti GS. Jednostavno moram i tu stavku precrtati na spisku 😄

Pusti slike i testove. Obavezno idi probaj, fino se razocaraj ko ja danas i na miru mozes uzivati u 1250GS dok ne dodje R1300GS. To mozes naruciti bez probne voznje. :)
 
Last edited:
Ak sam dodaje volan, možda je prednja guma praznija. Meni se r ninet ponašao odlično.
2,9 prednja i zadnja samo se ne sjecam dal su to bile cifre s RTa ili GTa. Znam da sam na jednom gledal. :)

Mozda je samo do uzeg volana. Naviknut sam na sirok volan od GSa. Cim je siri, veca je poluga i okreces ga s manjom silom. Mozda to dodavanje nije nis nego na mom to stane s manje sile pa ni ne skuzim. Nemam pojma. Mozda lupam. :D