Medo
Well-known member
Meni je manje ružan već prijašnji modeli.
Da se neki ne bi naljutili napominjem da se o ukusima ne raspravlja.
Da se neki ne bi naljutili napominjem da se o ukusima ne raspravlja.
Jedan ktm 690 s 70ks i nakon 2 zavoja nema Gsa ako su slicni vozaciNa toj cesti nije ništa u ks, ali je u Nm, moš pjevat borbene nakon 2 zavoja
Bravo, lijepo sroceno..Ima bas lijep clanak u aktuelnom broju Motorevije na ovu temu… Stari motori su ljepsi, imaju “ono nesto”, a novi i ne bas. Ali sami smo trazili tako. Daj snage, daj manje tezine, dobili smo sve to ali izgubili na drugoj strani. Isto kao i prica o naprasnoj, kolektivnoj osvijestenosti o ekologiji koja je dovela do restrikcija zbog kojih cemo uskoro moci voziti samo motore na elektropogon.
Tako ce i ovaj novi GS da bude laksi, brzi, ali i ruzniji i sa vise plastika. A kada se prasina slegne, svima ce prica okrenuti iz “ruzan je” u “odlican je”. I prodavat ce se k’o halva. Kao i prethodnici.
A realno, najveci sretnici su oni koji su u svojim garazama sacuvali nesto iz ere sedamdesetih-osamdesetih, pa i pocetka devedesetih
Na mom bajku imam i bljutut, i gps, i launch control i tempomat, al mene to ne zanima, niti znam koristit. Al eto, da to nema, bajk bi imao jos manje bodova i jos uvjek sjedio na dnu tablice nakon grupnog testa moto kurcen revije.
Vjerojatno, na toj dionici. A onda će doći dosadna dionica di ce gs potegnuti 170-180 jer te ne jbe vjetar, buka ni tvrd sic, pa kreneš doma po staroj Riječkoj di zbog banana asfalta tvrđi motori lete po zraku i lome se da prate, pa bu možda počela kiša di bu gs nastavio ko po suhom itd. I na kraju dana avg speed će garantirano biti veći na gs.Jedan ktm 690 s 70ks i nakon 2 zavoja nema Gsa ako su slicni vozaci
Jel to moze majstor Piki da mukte aktiviraVjerojatno, na toj dionici. A onda će doći dosadna dionica di ce gs potegnuti 170-180 jer te ne jbe vjetar, buka ni tvrd sic, pa kreneš doma po staroj Riječkoj di zbog banana asfalta tvrđi motori lete po zraku i lome se da prate, pa bu možda počela kiša di bu gs nastavio ko po suhom itd. I na kraju dana avg speed će garantirano biti veći na gs.
Zato se i prodaju ko da su đaba.
Sad sam kupio ktm pa sam morao nadoplatiti da mi softverski aktiviraju quickshifter, i tempomat, i track mode sa kontrolom tractiona. Grijanje ručki nisam htio platiti da aktiviraju... A na tom precijenjenom gejsu sam sve kaj postoji dobio u cijeni motora, na ktm te uzmu još 10-15% da "dobiješ" ono što je već ugrađeno na motor.
21-23k eura osnovni model vjerojatnoKoliko bude to koštalo?
Ne majstor Piki nego BMW.
I sad ti tu trebaš nekakvog pobjednika proglasit. Na temelju čega? Najlakše je popisat đinđe minđe koje imaju i rangirat ih po tome.
Upravo tako. I onda osobno dodjem do zakljucka da su test vozaci koji tako rade od kur*a.Pa gle, to još i donekle razumijem. Imaš 5-6 motora, svi dobro idu, dobro koče, dobro leže. Razlika na stazi - dijelić sekunde. Na cesti praktički nikakava. Svaki od testera ima neke svoje filmove i preference. I sad ti tu trebaš nekakvog pobjednika proglasit. Na temelju čega? Najlakše je popisat đinđe minđe koje imaju i rangirat ih po tome.
Dosta kompaktniji i izgleda da je definitivno alu rama.
Djeluje mi da je na novom suvozac gubitnik. Manji sic i rep je vise pod nagibom
Od svega, najmanje mi se svidja ovaj prednji far…
Ti si prvi počeo.
Ja xt vozim jer je kultni dual sport.
Cak i 1250 mi se ne svida jer je debel kod cilindara liči na kravu malo. Stariji 1200 i 1150 su meni najbolji jer su po tezini najlaksi i kompaktniji motori u odnosu na 1250.
Gs se muči na nizbrdici moj prode lakse s cestovnim gumama...
View attachment 769694
Krenulo je 😂
Svađe može, ali niđe kako treba.