Novi GS/GSA

Ima bas lijep clanak u aktuelnom broju Motorevije na ovu temu… Stari motori su ljepsi, imaju “ono nesto”, a novi i ne bas. Ali sami smo trazili tako. Daj snage, daj manje tezine, dobili smo sve to ali izgubili na drugoj strani. Isto kao i prica o naprasnoj, kolektivnoj osvijestenosti o ekologiji koja je dovela do restrikcija zbog kojih cemo uskoro moci voziti samo motore na elektropogon.

Tako ce i ovaj novi GS da bude laksi, brzi, ali i ruzniji i sa vise plastika. A kada se prasina slegne, svima ce prica okrenuti iz “ruzan je” u “odlican je”. I prodavat ce se k’o halva. Kao i prethodnici.

A realno, najveci sretnici su oni koji su u svojim garazama sacuvali nesto iz ere sedamdesetih-osamdesetih, pa i pocetka devedesetih (y)
 
Ima bas lijep clanak u aktuelnom broju Motorevije na ovu temu… Stari motori su ljepsi, imaju “ono nesto”, a novi i ne bas. Ali sami smo trazili tako. Daj snage, daj manje tezine, dobili smo sve to ali izgubili na drugoj strani. Isto kao i prica o naprasnoj, kolektivnoj osvijestenosti o ekologiji koja je dovela do restrikcija zbog kojih cemo uskoro moci voziti samo motore na elektropogon.

Tako ce i ovaj novi GS da bude laksi, brzi, ali i ruzniji i sa vise plastika. A kada se prasina slegne, svima ce prica okrenuti iz “ruzan je” u “odlican je”. I prodavat ce se k’o halva. Kao i prethodnici.

A realno, najveci sretnici su oni koji su u svojim garazama sacuvali nesto iz ere sedamdesetih-osamdesetih, pa i pocetka devedesetih (y)
Bravo, lijepo sroceno..
Proizvodjaci slusaju kupce, i nude ono sto kupac oce, ili bar vecina kupaca. I tu smo izgubili dio onoga sto si naveo.
Drugi dio je izgubljen zbog specijalaca ala moto kurcen revija. Koja testira hyper nakede pa stavi tuona u sredinu tablice jer eto, nema tempomat, grijanje rucica, toster, mjesta za torbe, kabelsku televiziju, trosi vise od nekog zrx mxx-a i slicno..
ALo, test hyper nakeda...
Na mom bajku imam i bljutut, i gps, i launch control i tempomat, al mene to ne zanima, niti znam koristit. Al eto, da to nema, bajk bi imao jos manje bodova i jos uvjek sjedio na dnu tablice nakon grupnog testa moto kurcen revije.
 
Gelände Straße

Ovo danas je space shuttle ali od terena ni t

Screenshot_2023-09-22-10-22-53-214_com.android.chrome-edit.jpg
 
Na mom bajku imam i bljutut, i gps, i launch control i tempomat, al mene to ne zanima, niti znam koristit. Al eto, da to nema, bajk bi imao jos manje bodova i jos uvjek sjedio na dnu tablice nakon grupnog testa moto kurcen revije.

Pa gle, to još i donekle razumijem. Imaš 5-6 motora, svi dobro idu, dobro koče, dobro leže. Razlika na stazi - dijelić sekunde. Na cesti praktički nikakava. Svaki od testera ima neke svoje filmove i preference. I sad ti tu trebaš nekakvog pobjednika proglasit. Na temelju čega? Najlakše je popisat đinđe minđe koje imaju i rangirat ih po tome.
 
Jedan ktm 690 s 70ks i nakon 2 zavoja nema Gsa ako su slicni vozaci :)
Vjerojatno, na toj dionici. A onda će doći dosadna dionica di ce gs potegnuti 170-180 jer te ne jbe vjetar, buka ni tvrd sic, pa kreneš doma po staroj Riječkoj di zbog banana asfalta tvrđi motori lete po zraku i lome se da prate, pa bu možda počela kiša di bu gs nastavio ko po suhom itd. I na kraju dana avg speed će garantirano biti veći na gs.
Zato se i prodaju ko da su đaba.
Sad sam kupio ktm pa sam morao nadoplatiti da mi softverski aktiviraju quickshifter, i tempomat, i track mode sa kontrolom tractiona. Grijanje ručki nisam htio platiti da aktiviraju... A na tom precijenjenom gejsu sam sve kaj postoji dobio u cijeni motora, na ktm te uzmu još 10-15% da "dobiješ" ono što je već ugrađeno na motor.
 
Vjerojatno, na toj dionici. A onda će doći dosadna dionica di ce gs potegnuti 170-180 jer te ne jbe vjetar, buka ni tvrd sic, pa kreneš doma po staroj Riječkoj di zbog banana asfalta tvrđi motori lete po zraku i lome se da prate, pa bu možda počela kiša di bu gs nastavio ko po suhom itd. I na kraju dana avg speed će garantirano biti veći na gs.
Zato se i prodaju ko da su đaba.
Sad sam kupio ktm pa sam morao nadoplatiti da mi softverski aktiviraju quickshifter, i tempomat, i track mode sa kontrolom tractiona. Grijanje ručki nisam htio platiti da aktiviraju... A na tom precijenjenom gejsu sam sve kaj postoji dobio u cijeni motora, na ktm te uzmu još 10-15% da "dobiješ" ono što je već ugrađeno na motor.
Jel to moze majstor Piki da mukte aktivira
😂
 
Koliko bude to koštalo?
Ne majstor Piki nego BMW.
 
Pa gle, to još i donekle razumijem. Imaš 5-6 motora, svi dobro idu, dobro koče, dobro leže. Razlika na stazi - dijelić sekunde. Na cesti praktički nikakava. Svaki od testera ima neke svoje filmove i preference. I sad ti tu trebaš nekakvog pobjednika proglasit. Na temelju čega? Najlakše je popisat đinđe minđe koje imaju i rangirat ih po tome.
Upravo tako. I onda osobno dodjem do zakljucka da su test vozaci koji tako rade od kur*a.
I to je razlika izmedju moto kurcen novine i performance bikes recimo, oliti danas fast bikes.
Bas to, trebali bi imat svoje preference i filmove, i onda se mozes poistovjetiti sa onim koji ih djeli sa tvojima. I to je to.
 
  • Like
Reactions: gvo and Spin
Dosta kompaktniji i izgleda da je definitivno alu rama.

Piše i u tekstu, iako je ispričano ako ne znaš njemački, a meni se nije dalo prevoditi...

Djeluje mi da je na novom suvozac gubitnik. Manji sic i rep je vise pod nagibom

Po ukupnim mjerama i većim međuosovinskim razmakom ne bih rekao, ali svašta je moguće...

Od svega, najmanje mi se svidja ovaj prednji far…

I meni, kao pederski Jeep kada je prešao pod Fiat... ili guzica od Dacie Duster...

Ti si prvi počeo.

Nisam, ali nema veze, ako ti to paše, budi u pravu.

Ja xt vozim jer je kultni dual sport.

XT 660? Vozio sam desetak komada iz jedne flote motora kao testne motore i za mene je to zadnji motor (osobito jer me isključivo terenska vožnja ne interesira), toliko jebeno neudoban kao da sjedim na gredi pod tjelesnim odgojem, vibracije da trebam kiropraktičara nakon 50 km i sve ostalo odaje dojam nekakve potentnije igračke, - potentna, ponavljam, ali ipak - igračka... po gradu je bio gušt šarati između auta jer je vrlo laka za manevar, no kako reče AnteK - da sa time dobiješ GS, vozač stvarno mora biti majstor na XT-u i tuljan na GS-u...

Cak i 1250 mi se ne svida jer je debel kod cilindara liči na kravu malo. Stariji 1200 i 1150 su meni najbolji jer su po tezini najlaksi i kompaktniji motori u odnosu na 1250.

Onaj tko kupi motor radi izgleda - ne znam što reći... svaki motor je nekome lijep, ako ne ikome, onda njegovom dizajneru... tako valjda i XT.

Gs se muči na nizbrdici moj prode lakse s cestovnim gumama...

Tebi je logično uspoređivati dva motora od kojih je jedan duplo veći skoro po svemu?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: pirotehnicar
Je
To je motocikla za ljude bez kriterija ili sa previše kriterija.
Baš kao i q7.
Svađe može, ali niđe kako treba.