Novi GS/GSA


Istina..
Neko je rekao da izgleda ko krijogeni kofer za prijevoz organa za transplataciju...

U biti ne znam u čemu je fora prioriteta izgleda kod motora (jer smatram da je funkcionalnost neusporedivo važnija, baš zbog smanjenih resursa prijevoza naspram auta), pa ne vozi me ljepota ili dizajn... bez kofera se voze samo likovi koji najviše pričaju o svemu kao pozeri, a ne trebaju kofere jer nikuda i ne idu i ništa stoga ni ne voze sa sobom, koferi im do prve terase ili birca i ne trebaju... do tamo imaju 3 minute, a onda sjedi i satima se vode dubokoumne drkice i kakice uz osobne visokoparne dojmove "gdje su doktori strojarstva pogriješili da im ja SSS čoban objasnim...", te kako im za njihovo neznanje i loše performanse vožnje kriv auspuh koji nije otvoren koliko bi "trebalo", zato brzo u banku po pinku za kupnju novog Akrapa i bacanje 3000 ojra (čime se direktno postaje Rossi), a školu sigurne vožnje će neki drugi puta... ako prežive do tada.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Mr.steady
Kao i masu drugih skupljih a lošijih motora, pa nitko to ne spominje - možda i zato jer na to nema jala, obzirom su svjesni da ih te marke ne zanimaju, od HD, MV Aguste, Ducatija...
 
Pa nije to bas isto. GS je neka „sigurica“, lako se vozi, osigurana podrska, rasprostranjena servisna mreza. Ljudi se na takvom motoru osjecaju sigurno i ne riskiraju previse, a to nije ona neka „iskonska“ bit motociklizma i podsjetnik na ono vrijeme kada je motor mogao voziti samo onaj koji je malo poremecen u glavi i spreman na rizik. Valjda zato „pravi bajkeri“ GS-ovce ne dozivljavaju kao dio svoga svijeta. Jednostavno su presterilni i nemaju to nesto isto kao i njihovi GS-ovi.
HD, MV, Ducati… a oni se jos uvijek vrte negdje oko te igre i jednostavno su uzbudljivi motori i voze ih isto takvi vozaci/vozacice.
 
šta nije da se vozač mjeri samo po njegovoj vožnji, a motor uopće nije bitan? ono proleti te sterilni GS na magistrali, a ti na pravom muškom uzbudljivom motoru pa si samo promisliš: ''ko ga jebe, pička obična...''
 
  • Haha
Reactions: pirotehnicar
Ne znam jesam li dobro skuzio sta si htio reći… ako proletis pored nekoga na magistrali, veca si faca od njega?
 
  • Like
Reactions: seki22
po nemačkama GSa voze pretežno žene, ovak ko Seljak al sa više muških hormona

s time da one nikad nemaju kofere, samo nemci voze 3 kofera jer se boje ostat negdje na cesti, pa nutra ima od lepka za gumu do tavice za palačinke




Srki
 
Last edited:
Toliko sranja i besmislica rijetko gdje možeš pročitat nego tu na moronima a pogotovo u ovoj temi. Ne razumijem zašto ljude toliko rajca taj gs i to najviše moto znalci koji nisu niti sjeli na njega. Nakon 45 godina moto staža, preko 350000 km na motoru i vlasništva svega i svačega, Ktm smt, Yamaha fjr, S 1000 XR, to su samo zadnjih 12 god. I nakon toga kupim gs 1250 napravim u godinu i pol 25000 km i tvrdim da je najkompletniji motor koji mi je odlično sjeo. Niti najljepši, niti najkvalitetniji, ni najbrži. Nisam ego trip niti zubar niti adventurer od birtije do birtije. I da imam kofere, bočne vario koristim samo na duljim putovanjima.
Daj primite se smislenijeg posla od komentiranja navedenoga i boli vas kurac ko vozi gs i zašto ga je kupio.
 


bez kofera se voze samo likovi koji najviše pričaju o svemu kao pozeri, a ne trebaju kofere jer nikuda i ne idu i ništa stoga ni ne voze sa sobom, koferi im do prve terase ili birca i ne trebaju... do tamo imaju 3 minute, a onda sjedi i satima se vode dubokoumne drkice i kakice uz osobne visokoparne dojmove "gdje su doktori strojarstva pogriješili da im ja SSS čoban objasnim...", te kako im za njihovo neznanje i loše performanse vožnje kriv auspuh koji nije otvoren koliko bi "trebalo", zato brzo u banku po pinku za kupnju novog Akrapa i bacanje 3000 ojra (čime se direktno postaje Rossi), a školu sigurne vožnje će neki drugi puta... ako prežive do tada.
Nikad nisam ima kufer na motoru...mada vozim,kako kazu...putnu krstaricu.


Nikad ne vozim nikog na motoru.
Imam samo sss




Motor mi nije zivot i jebe me se zivo sta ko misli...ali ti si specijalan slucaj.

Pun si predrasuda.

Daj ti nama sliku svog motora,da vidimo sta ti vozis?
 
  • Like
Reactions: ODST
Ne znam jesam li dobro skuzio sta si htio reći… ako proletis pored nekoga na magistrali, veca si faca od njega?
ti si napisao da su GS-ovci presterilni, a HD, MV, Ducati uzbudljivi i isto tako njihovi vozači.
meni je nečija vožnja najveće mjerilo sterilnosti ili uzbuđenja, a ne da sama kupovina nekog motora određuje jesi li ti ovo ili ono
 
ti si napisao da su GS-ovci presterilni, a HD, MV, Ducati uzbudljivi i isto tako njihovi vozači.
meni je nečija vožnja najveće mjerilo sterilnosti ili uzbuđenja, a ne da sama kupovina nekog motora određuje jesi li ti ovo ili ono
Ok, to je tvoje misljenje. Postujem.
 
  • Like
Reactions: t0malito
A isto i slično kažem lolama koji tupe da se na putovanje ne može motorom ispod litre i bez jedno 2 ijade opreme na motoru i jedno 3 ijade opreme na sebi... Dobro održavan motor, malo nemirnog duha i stentane glave i moš di oš i šta oš. A to šta je neko iskešira 15-20 ijad euri za motor i kaže da je najkompletniji motor, ni neocekujem da kaze da se zajeba😂😂😂 no bad fillings kolege
 
  • Like
Reactions: vespinjo
Netko će kupiti stari poštanski motocikl npr. Hondu CT110 poput Nathana Millwarda i proputovati cijeli svijet, a netko novog GS ili nešto slično i isto to napraviti, možda u manjem obimu i u tome ne vidim problem. Netko bu spaval u šatoru, a netko u hotelu i ni tu ne vidim problem, njegov izbor koji može biti zbog manjka ili višak love, možda veće želje za avanturom jer putovanje starom ragom nosi veći rizik kvara ili možda nedostatka vremena jer se na većem motoru može brže putovati.


lolo
 
  • Like
Reactions: Village
Pa nije to bas isto. GS je neka „sigurica“, lako se vozi, osigurana podrska, rasprostranjena servisna mreza. Ljudi se na takvom motoru osjecaju sigurno i ne riskiraju previse, a to nije ona neka „iskonska“ bit motociklizma i podsjetnik na ono vrijeme kada je motor mogao voziti samo onaj koji je malo poremecen u glavi i spreman na rizik. Valjda zato „pravi bajkeri“ GS-ovce ne dozivljavaju kao dio svoga svijeta. Jednostavno su presterilni i nemaju to nesto isto kao i njihovi GS-ovi.
HD, MV, Ducati… a oni se jos uvijek vrte negdje oko te igre i jednostavno su uzbudljivi motori i voze ih isto takvi vozaci/vozacice.

Hrpa predrasuda i bedastih tumačenja koja nemaju veze sa mozgom, čim čujem da je nekakav chopper od 500 ccm "pravi bajk" kojeg voze "pravi bajkeri", odmah mi se sere... uglavnom, nekako mi izgleda da ti nemaš pojma ni što je to motociklizam, ni njegova "iskonska nit" (koju GS ne znam kako ne ispunjava?? - očito se na GS-u ne može stradati i pasti pa je "presiguran"...)... presterilno je upravo ono što dolazi iz Japana, vozio sam mnoge i Yamahe tiša FJR (jebeno dosadan motor, sve radi i ništa se ne događa) i sličnih modela drugih i fakat ne znam o čemu ti pričaš... kada nađeš to "nešto", javi da svi nešto naučimo.
 
Hrpa predrasuda i bedastih tumačenja koja nemaju veze sa mozgom, čim čujem da je nekakav chopper od 500 ccm "pravi bajk" kojeg voze "pravi bajkeri", odmah mi se sere... uglavnom, nekako mi izgleda da ti nemaš pojma ni što je to motociklizam, ni njegova "iskonska nit" (koju GS ne znam kako ne ispunjava?? - očito se na GS-u ne može stradati i pasti pa je "presiguran"...)... presterilno je upravo ono što dolazi iz Japana, vozio sam mnoge i Yamahe tiša FJR (jebeno dosadan motor, sve radi i ništa se ne događa) i sličnih modela drugih i fakat ne znam o čemu ti pričaš... kada nađeš to "nešto", javi da svi nešto naučimo.
Procitaj svoju prvu recenicu tu: https://forum.motori.hr/threads/novi-gs-gsa.260206/page-111#post-5179183 pa cemo onda dalje.