Novi GS/GSA

Dakle, potpuno novi motor, novi mjenjač (ako sam dobro shvatio sada je ispod motora što daje još niže težište) novi QS, novi ovjes sa adaptivnom visinom, novi kardan, električni vjetrobran, novi navigator, prošireni TFT, kompaktniji i 12 kg lakši...
Sve u svemu treba to vidjeti uživo i probati pa tek onda donositi odluke....
Šteta, stari im je bio zaštitni znak.
 
  • Haha
Reactions: Tauren and Shepa
Neki dan mi frend splico poslo sliku voznog parka ispred renomirane lng-crewing agencije u Splitu.
Sve gsovi sa komplet setom ves masina na njima..
Hehehehe
Mora bit da su seniori imali neki meeting ili trening :D

Ja sam frenda vazda zajebavao da bi odavno avanco za kapa da je kupio GSa. Kad dođe s hondom, to izleda krajnje neozbiljno. :mrgreen:
 
Dostupan je vec na konfiguratoru. Napakovan sa svim sto bi u osnovi trebalo da ima ispadne skoro 25.000 EUR (na njemackoj BMW stranici - 19% PDV).
Interesantno da vise nema opcije spustenog ovjesa, nego sada za 500 EUR nude opciju automatskog spustanja motora za 30mm kada brzina padne ispod 25 km/h (spusti se brzo - za 1.5 sec), da vozac lakse drzi motor kada stane, a kada brzina opet poraste iznad 25 km/h ovjes se digne nazad na standard kako bi sav hod bio raspoloziv.
Mislim da ce dobro zaraditi na ovome, jer ce sasvim sigurno ovu opciju kupovati i visoki vozaci kojima ne treba spusten ovjes, cisto radi prakticnosti manevrisanja na bocnim nagibima, po terenu itd. A ostavljen je prostor da se opcija aktivira/deaktivira i kroz TFT menu.

Radar su vjesto uglavili u paket zajedno sa prednjim svjetlom - Headlight PRO i to kosta oko 1.100 EUR. Ali moze se paket preskociti pa kupiti samo PRO svjetlo
Ne znam koliko smisla ima ovaj radar, jedino je dobro za tempomat, no dobro. I bas ruzno izgleda na motoru, mogli su ga probati malo bolje sakriti, jer kod velikog vizira npr. vizir ide preko radara pa je onda na viziru napravljen prorez za radar… A nazad je smjesten u nosacu tablice, kao neka grba iznad svjetla tablice…

U opremi sada ima i “sport kocnice”, a to su opet kociona klijesta na kojim crvenim slovima pise BMW. Onako, kombinacija boje klijesta i slova su po meni kopija Brembo Stylema…
Bas me zanima ko im sada pravi klijesta, mozda Nissin kao na M modelima ?

Jos jedan lopovluk je sto zadnji nosac kofera nije u Touring paketu nego se mora posebno doplatiti.

Uglavnom, cijena baznog malo visa od 1250 modela, ali dosta prosireni paketi i opcije doplate pa se tu bez problema navuce jos 5-6 milja eura
 
Last edited:
Ja sam toliko razočaran izgledom da ću ili kupit novi 1250gsa trophy ili ću preći na nesto drugo.
Nemoj tako govorit..
MOzda kad ga uzivo vidis bude top.
ja sam i gore kenjao po streetfigteru s kad je izasao dok ga uzivo nisam vidio, pa vozio, pa kupio.. :D
 
.
 

Attachments

  • Screenshot_20230930_112812_Instagram.jpg
    Screenshot_20230930_112812_Instagram.jpg
    224.4 KB · Views: 0
Dostupan je vec na konfiguratoru. Napakovan sa svim sto bi u osnovi trebalo da ima ispadne skoro 25.000 EUR (na njemackoj BMW stranici - 19% PDV).
Interesantno da vise nema opcije spustenog ovjesa, nego sada za 500 EUR nude opciju automatskog spustanja motora za 30mm kada brzina padne ispod 25 km/h (spusti se brzo - za 1.5 sec), da vozac lakse drzi motor kada stane, a kada brzina opet poraste iznad 25 km/h ovjes se digne nazad na standard kako bi sav hod bio raspoloziv.
Mislim da ce dobro zaraditi na ovome, jer ce sasvim sigurno ovu opciju kupovati i visoki vozaci kojima ne treba spusten ovjes, cisto radi prakticnosti manevrisanja na bocnim nagibima, po terenu itd. A ostavljen je prostor da se opcija aktivira/deaktivira i kroz TFT menu.

Radar su vjesto uglavili u paket zajedno sa prednjim svjetlom - Headlight PRO i to kosta oko 1.100 EUR. Ali moze se paket preskociti pa kupiti samo PRO svjetlo
Ne znam koliko smisla ima ovaj radar, jedino je dobro za tempomat, no dobro. I bas ruzno izgleda na motoru, mogli su ga probati malo bolje sakriti, jer kod velikog vizira npr. vizir ide preko radara pa je onda na viziru napravljen prorez za radar… A nazad je smjesten u nosacu tablice, kao neka grba iznad svjetla tablice…

U opremi sada ima i “sport kocnice”, a to su opet kociona klijesta na kojim crvenim slovima pise BMW. Onako, kombinacija boje klijesta i slova su po meni kopija Brembo Stylema…
Bas me zanima ko im sada pravi klijesta, mozda Nissin kao na M modelima ?

Jos jedan lopovluk je sto zadnji nosac kofera nije u Touring paketu nego se mora posebno doplatiti.

Uglavnom, cijena baznog malo visa od 1250 modela, ali dosta prosireni paketi i opcije doplate pa se tu bez problema navuce jos 5-6 milja eura
Optional..kad vidim to povraca mi se..jebote pa centralni nogar im nije serijski..samo udri po dzepu i sisaj dok ima vune
..Nema druge nego cekat nekog zubara da ga kupi sa svim i svacim i onda se nadat da skonta da to nije za njega
 
  • Haha
Reactions: Octane
Optional..kad vidim to povraca mi se..jebote pa centralni nogar im nije serijski..samo udri po dzepu i sisaj dok ima vune
..Nema druge nego cekat nekog zubara da ga kupi sa svim i svacim i onda se nadat da skonta da to nije za njega
A uvijek su gulili sa dodatnom opremom. Sa ovim novim su cak “darezljivi”. Npr tempomat, keyles i dynamic ESA sada dobijes u seriji, a ranije je to bila doplata. Nije losa opcija i po ovim varijantama koje sada nude - npr Tripple Black, osim kombinacije boje, sada dodje i sa komfort sjedistima, osloncima za noge, centralnom nogarom, el. podesivim vizirom. Prije bi slicnu cifru morao dati samo za ovu kombinaciju boja, a pobrojane igracke posebno doplacivati. Ako na to dodamo da si u seriji vec dobio keyless, d-esa, tempomat, to na kraju ispadne vrlo blizu nekog napakovanog 1250.
Ali trik je sto su sada ostale “sitnice” koje ljudi obicno kupuju (Pro svjetla, nosaci za kofere, quickshifter) dodatno rastrkali po drugim paketima i u sustini te tjeraju da uzmes komplet pakete kako bi zaokruzio motor sa svim onim sto se danas ocekuje da GS ima. I tu te lijepo ogule :) Lijep primjer je ovo izdvajanje nosaca zadnjeg kofera iz Touring paketa.
 
Last edited:
kociona klijesta na kojim crvenim slovima pise BMW. Onako, kombinacija boje klijesta i slova su po meni kopija Brembo Stylema…
Bas me zanima ko im sada pravi klijesta, mozda Nissin kao na M modelima ?
Na vanjskoj strani kliješta piše BMW na unutrašnjoj pa Brembo
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
Nemoj tako govorit..
MOzda kad ga uzivo vidis bude top.
ja sam i gore kenjao po streetfigteru s kad je izasao dok ga uzivo nisam vidio, pa vozio, pa kupio.. :D
A pricekat cu barem slike novog gsa. Samo dok njih pokazu pretpostavljam da se stari vise nece moci naruciti.
 
Last edited:
A uvijek su gulili sa dodatnom opremom. Sa ovim novim su cak “darezljivi”. Npr tempomat, keyles i dynamic ESA sada dobijes u seriji, a ranije je to bila doplata. Nije losa opcija i po ovim varijantama koje sada nude - npr Tripple Black, osim kombinacije boje, sada dodje i sa komfort sjedistima, osloncima za noge, centralnom nogarom, el. podesivim vizirom. Prije bi slicnu cifru morao dati samo za ovu kombinaciju boja, a pobrojane igracke posebno doplacivati. Ako na to dodamo da si u seriji vec dobio keyless, d-esa, tempomat, to na kraju ispadne vrlo blizu nekog napakovanog 1250.

Jebiga, nije to guljenje... to je guljenje u očima onih koji nemaju love za to ili pripadaju grupaciji onih kojima je svaki gadget u autu, koristan ili beskoristan, nepotreban... ali to je odavno poznata filozofija koja vrijedi u svim iole boljim i auto i moto markama, posvuda se điđe-miđe doplaćuju i na njima se "guli", no i to je u redu ako kupuješ za sebe da ga voziš godinama, a ne za dvije godine đoranje za nešto novo... ako nije istina, trebam savjet za kupnju bajka na kojemu je već sve unaprijed uključeno u cijeni osnovnog... a dalje se smsiao samo ogleda u osobnim preferencama.
 
Dostupan je vec na konfiguratoru. Napakovan sa svim sto bi u osnovi trebalo da ima ispadne skoro 25.000 EUR (na njemackoj BMW stranici - 19% PDV).
Interesantno da vise nema opcije spustenog ovjesa, nego sada za 500 EUR nude opciju automatskog spustanja motora za 30mm kada brzina padne ispod 25 km/h (spusti se brzo - za 1.5 sec), da vozac lakse drzi motor kada stane, a kada brzina opet poraste iznad 25 km/h ovjes se digne nazad na standard kako bi sav hod bio raspoloziv.
Mislim da ce dobro zaraditi na ovome, jer ce sasvim sigurno ovu opciju kupovati i visoki vozaci kojima ne treba spusten ovjes, cisto radi prakticnosti manevrisanja na bocnim nagibima, po terenu itd. A ostavljen je prostor da se opcija aktivira/deaktivira i kroz TFT menu.

Radar su vjesto uglavili u paket zajedno sa prednjim svjetlom - Headlight PRO i to kosta oko 1.100 EUR. Ali moze se paket preskociti pa kupiti samo PRO svjetlo
Ne znam koliko smisla ima ovaj radar, jedino je dobro za tempomat, no dobro. I bas ruzno izgleda na motoru, mogli su ga probati malo bolje sakriti, jer kod velikog vizira npr. vizir ide preko radara pa je onda na viziru napravljen prorez za radar… A nazad je smjesten u nosacu tablice, kao neka grba iznad svjetla tablice…

U opremi sada ima i “sport kocnice”, a to su opet kociona klijesta na kojim crvenim slovima pise BMW. Onako, kombinacija boje klijesta i slova su po meni kopija Brembo Stylema…
Bas me zanima ko im sada pravi klijesta, mozda Nissin kao na M modelima ?

Jos jedan lopovluk je sto zadnji nosac kofera nije u Touring paketu nego se mora posebno doplatiti.

Uglavnom, cijena baznog malo visa od 1250 modela, ali dosta prosireni paketi i opcije doplate pa se tu bez problema navuce jos 5-6 milja eura

Tripple black i GS Trophy su 28, 29k eura kad stavis gore 4 paketa opreme i jos par dodataka da sve bude kak se spada. Option 719 (zeleni) tad odleti preko 30k eura. Sve po njemackom konfiguratoru. :) Necu uopce komentirati punu cijenu kod Tomica i to bez kofera, zastite za agregat i navigacije jer to nemaju u cjeniku vec se narucuje preko servisa. Prije odobrenja je bez te opreme skuplji nego sa svom gore navedenom opremom u Njemackoj. :)

Spustanje ovjesa kod stani/kreni voznje radi samo u slucaju kad ne doplatis sportski ovjes. Ako doplatis aktivni tempomat, vjetrobran je kraci od standardnog i u najnizoj poziciji ne prekriva radar. :)

Moj mi jos uvijek izgleda “mocnije” od novog. Generalno je R1250GS(A) bas pojava medju tim adventure motorima. :) No, vjerujem da cu se brzo naviknuti na novi dizajn. Cak i na “predator” prednje svijetlo koje mi nije sjelo na prvu. :) Bitno da ga nisu usrali ko novu peticu (G60). Nadao sam se da ce mi to biti zamjena za G30, ali od toga nis. Zamjenom auta se pozdravljam s BMWom, ali kaj se motora tice, u Alpe cu iduce ljeto najvjerojatnije s novim. No, prije narudzbe svakak idem nekud na probnu voznju. :)
 
  • Like
Reactions: Village
Tripple black i GS Trophy su 28, 29k eura kad stavis gore 4 paketa opreme i jos par dodataka da sve bude kak se spada. Option 719 (zeleni) tad odleti preko 30k eura. Sve po njemackom konfiguratoru. :) Necu uopce komentirati punu cijenu kod Tomica i to bez kofera, zastite za agregat i navigacije jer to nemaju u cjeniku vec se narucuje preko servisa. Prije odobrenja je bez te opreme skuplji nego sa svom gore navedenom opremom u Njemackoj. :)

Spustanje ovjesa kod stani/kreni voznje radi samo u slucaju kad ne doplatis sportski ovjes. Ako doplatis aktivni tempomat, vjetrobran je kraci od standardnog i u najnizoj poziciji ne prekriva radar. :)

Moj mi jos uvijek izgleda “mocnije” od novog. Generalno je R1250GS(A) bas pojava medju tim adventure motorima. :) No, vjerujem da cu se brzo naviknuti na novi dizajn. Cak i na “predator” prednje svijetlo koje mi nije sjelo na prvu. :) Bitno da ga nisu usrali ko novu peticu (G60). Nadao sam se da ce mi to biti zamjena za G30, ali od toga nis. Zamjenom auta se pozdravljam s BMWom, ali kaj se motora tice, u Alpe cu iduce ljeto najvjerojatnije s novim. No, prije narudzbe svakak idem nekud na probnu voznju. :)
Sve dok ostave paralever i telelever ovjes biti ce u prednosti pred konkurencijom. Sa dugmicima su uvijek bili mastoviti. Za prodaju ne sumnjam da ce biti jos uspjesnija nego do sada.
 
Sluzbeni press release s hrpom slika visoke rezolucije dolje ispod teksta…

 
Tripple black i GS Trophy su 28, 29k eura kad stavis gore 4 paketa opreme i jos par dodataka da sve bude kak se spada. Option 719 (zeleni) tad odleti preko 30k eura. Sve po njemackom konfiguratoru. :)
Ne znam sta si ti naklikao pa ti je izbacio toliku cijenu ? Ja sam odabrao Touring/Dynamic/Inovation pakete i style Tripple Black (uz njega automatski dobijes Comfort paket) i dobio brojku oko 25.000 EUR.
No dobro, mozda su korigovali nesto oko cijena jer je tek pusten konfigurator
 
Last edited:
Zaprepašteno razočaran. Sa rezervom. Treba to vidjeti uživo i opipati/voziti..
Plastic fantastic dizajn, potpuno suprotno od očekivanog. Totalno neki jeftilensko japansko kineski look.
Prednja svjetla ukoliko ne budu potpuno drukčija na GSA uključujuči i onu plastiku iznad njih teško da ću se odlučiti na promjenu.
Treba to vidjeti i probati.
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
Bit će on pravi ko i trenutni, ono sto mene vise trenutno vuče je ići na sub 1000 (možda je dosta i non ADV, ak neko ima iskustva), radi kilaže. Kako vise ne furam suputnika dodao bi zabave :)
 
  • Like
Reactions: WraGG