Tripple black i GS Trophy su 28, 29k eura kad stavis gore 4 paketa opreme i jos par dodataka da sve bude kak se spada. Option 719 (zeleni) tad odleti preko 30k eura. Sve po njemackom konfiguratoru.
Necu uopce komentirati punu cijenu kod Tomica i to bez kofera, zastite za agregat i navigacije jer to nemaju u cjeniku vec se narucuje preko servisa. Prije odobrenja je bez te opreme skuplji nego sa svom gore navedenom opremom u Njemackoj.
Spustanje ovjesa kod stani/kreni voznje radi samo u slucaju kad ne doplatis sportski ovjes. Ako doplatis aktivni tempomat, vjetrobran je kraci od standardnog i u najnizoj poziciji ne prekriva radar.
Moj mi jos uvijek izgleda “mocnije” od novog. Generalno je R1250GS(A) bas pojava medju tim adventure motorima.
No, vjerujem da cu se brzo naviknuti na novi dizajn. Cak i na “predator” prednje svijetlo koje mi nije sjelo na prvu.
Bitno da ga nisu usrali ko novu peticu (G60). Nadao sam se da ce mi to biti zamjena za G30, ali od toga nis. Zamjenom auta se pozdravljam s BMWom, ali kaj se motora tice, u Alpe cu iduce ljeto najvjerojatnije s novim. No, prije narudzbe svakak idem nekud na probnu voznju.