Novi GS/GSA

I rezervar ima samo 19l...
Vjerovatno su dodatno smanjili i potrosnju na novom, pa ce domet sa punim rezervoarom na kraju doci na isto kao sa 1250GS i 20L tankom.

Sudeci po ovim testovima - dosta zivlji, kompaktniji, tvrdji i sportskiji. Meni licno pozitivno osvjezenje (osim prednjeg kraja), jer uvijek sam starog vidio kao dosadnog i klepetavog, a na novom su upravo te stvari adresirali. I dalje je klepetav, doduse malo manje, ali sa konceptom boxera ocito nije moguce u potpunosti eliminisati taj klepet.
Sada bi mogla skociti prodaja RT-a, jer zadrtim GS-ovcima ce taj motor vjerovatno biti blizi od novog GS. Dok ce se za novog, pored postojecih (manje zadrtih) GS-ovaca, lakse odluciti i oni koji se dvoume izmedju Multistrade, KTM-a, pa cak i XR-a.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
ali realno koliko mlađa populacija ima para za gs
ja sam sa 25 godina gledao gs na jubito i pitao se tko si to može kupit

Ne mislim na tako mladu populaciju :), vise na ove u rasponu 35-45 godina. Jer po nekim BMW statistikama, ovi su najklimaviji po pitanju GS-a, a ovaj novi bi ih mogao “navuci” :)
 
  • Like
Reactions: Boris87
Imam motoklub iz 2005 doma i u cjeniku je bmw gs1150 za 14 i 700e. To je onda bilo kao malo bolji gradski auto a tako je i sad...
 
stari je bio kao Jadranka Kosor, ovaj novi je vise ko Nina Badric



Srki
 
Provozah novog GS-a i od prvog kontakta sa motorom odmah je jasno da se ne radi o evoluciji GS-a već o u svemu potpuno novom motoru.

U usporedbi sa 1250 nova mašina je uglađenija, elastičnija, ima više snage i bez ikakvih vibracija. Motor ne klepeće, rado ide u okretaje i zvuči više sportski...
Ovjes u road modu je vrlo sličan 1250 a u dinamic modu je nešto tvrđi... dinamic pro je potrebno konfigurirati a sa tim nisam htio gubiti vrijeme. Smanjena težina se itekako osjeti, motor je super agilan, izuzetno lako pada u nagib a u nagibu je osjećaj kao da je na šinama uz daleko više informacija o prednjem kraju...
Mjenjač je bolji ali dosta tvrđi od 1250 dok je QS dosta bolji ali zbog tvrdoće mjenjača zna zezati (dok se ne prilagodiš). Ručno prebacivanje brzina prati zvuk ali samo zvuk bez ikakvog udarca ili nečeg sličnog..
Kočnice su fantastične, grizu na prvi dodir i super lako je dozirati silu kočenja jednim prstom bez obzira na brzinu.
Zaštita od vjetra sa podignutim vizirom bolja od 1250 a sa spuštenim ista ili malo lošija...

Sjedalo je uže tvrđe i neudobnije od 1250 kao i položaj u vožnji gdje su noge savijenije i u drugačijem položaju, nema više dizanja i spuštanja vozačkog sica već postoji mehanizam čijim preklapanjem se podigne zadnji dio sica, prilično neudobno i beskorisno.
Sam motor je manji od 1250 i ako pričamo o udobnost inferioran starom modelu pa mi se nameće zaključak da BMW ovim modelom pokušava privući mlađu populaciju koju je smetala robustnost klasičnog GS-a a udobnost im nije primarna.

Meni kojem su udobnost i vozne karakteristike na prvom mjestu ostaje nadati se da će 1400 GS biti evolucija klasičnog GS-a a ako se to ne desi onda ponovno isprobati Multicu ili 1290...
 
Koja mladja populacija :unsure: ovdje u mojoj vukojebini, dakle tromedja NL D B, motore voze samo moja generacija i stariji od mene 60+ :mrgreen:
Mladja populacije je smartphonima :ROFLMAO:

Istina, izgleda...

Screenshot_20231025_171200_Google Play Store.jpg


:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Koja mladja populacija :unsure: ovdje u mojoj vukojebini, dakle tromedja NL D B, motore voze samo moja generacija i stariji od mene 60+ :mrgreen:
Mladja populacije je smartphonima :ROFLMAO:
Mlađa populacija u slučaju GS-a znači iznad 40 godina a ne klinci… Ako se ne varam po statistici većina kupaca GS-a je od 55 do 65 godina…
 
Dobro je onda, ako je mladja populacija iznad 40 onda sam i ja jos uvijek makar srednja populacija :cool::mrgreen:
 
  • Like
Reactions: TIS
Provozah novog GS-a i od prvog kontakta sa motorom odmah je jasno da se ne radi o evoluciji GS-a već o u svemu potpuno novom motoru.

U usporedbi sa 1250 nova mašina je uglađenija, elastičnija, ima više snage i bez ikakvih vibracija. Motor ne klepeće, rado ide u okretaje i zvuči više sportski...
Ovjes u road modu je vrlo sličan 1250 a u dinamic modu je nešto tvrđi... dinamic pro je potrebno konfigurirati a sa tim nisam htio gubiti vrijeme. Smanjena težina se itekako osjeti, motor je super agilan, izuzetno lako pada u nagib a u nagibu je osjećaj kao da je na šinama uz daleko više informacija o prednjem kraju...
Mjenjač je bolji ali dosta tvrđi od 1250 dok je QS dosta bolji ali zbog tvrdoće mjenjača zna zezati (dok se ne prilagodiš). Ručno prebacivanje brzina prati zvuk ali samo zvuk bez ikakvog udarca ili nečeg sličnog..
Kočnice su fantastične, grizu na prvi dodir i super lako je dozirati silu kočenja jednim prstom bez obzira na brzinu.
Zaštita od vjetra sa podignutim vizirom bolja od 1250 a sa spuštenim ista ili malo lošija...

Sjedalo je uže tvrđe i neudobnije od 1250 kao i položaj u vožnji gdje su noge savijenije i u drugačijem položaju, nema više dizanja i spuštanja vozačkog sica već postoji mehanizam čijim preklapanjem se podigne zadnji dio sica, prilično neudobno i beskorisno.
Sam motor je manji od 1250 i ako pričamo o udobnost inferioran starom modelu pa mi se nameće zaključak da BMW ovim modelom pokušava privući mlađu populaciju koju je smetala robustnost klasičnog GS-a a udobnost im nije primarna.

Meni kojem su udobnost i vozne karakteristike na prvom mjestu ostaje nadati se da će 1400 GS biti evolucija klasičnog GS-a a ako se to ne desi onda ponovno isprobati Multicu ili 1290...

Thnx za rezime. :)

Moj termin za probnu voznju je rezerviran za sutra poslijepodne. U ZG dolazim na svom motoru tak da bude to “back to back” voznja. Savrseno za usporediti. :)

Ako i moj dojam bude takav kaj se udobnosti i komfora tice, bojim se da bum moral kopirati tvoj zakljucak. :)
 
  • Like
Reactions: TIS
Thnx za rezime. :)

Moj termin za probnu voznju je rezerviran za sutra poslijepodne. U ZG dolazim na svom motoru tak da bude to “back to back” voznja. Savrseno za usporediti. :)

Ako i moj dojam bude takav kaj se udobnosti i komfora tice, bojim se da bum moral kopirati zakljucak. :)
Kad probaš napiši dojmove, baš me zanima kako će drugi doživjeti novog GS-a…
 
  • Like
Reactions: pbc250