Provozah novog GS-a i od prvog kontakta sa motorom odmah je jasno da se ne radi o evoluciji GS-a već o u svemu potpuno novom motoru.
U usporedbi sa 1250 nova mašina je uglađenija, elastičnija, ima više snage i bez ikakvih vibracija. Motor ne klepeće, rado ide u okretaje i zvuči više sportski...
Ovjes u road modu je vrlo sličan 1250 a u dinamic modu je nešto tvrđi... dinamic pro je potrebno konfigurirati a sa tim nisam htio gubiti vrijeme. Smanjena težina se itekako osjeti, motor je super agilan, izuzetno lako pada u nagib a u nagibu je osjećaj kao da je na šinama uz daleko više informacija o prednjem kraju...
Mjenjač je bolji ali dosta tvrđi od 1250 dok je QS dosta bolji ali zbog tvrdoće mjenjača zna zezati (dok se ne prilagodiš). Ručno prebacivanje brzina prati zvuk ali samo zvuk bez ikakvog udarca ili nečeg sličnog..
Kočnice su fantastične, grizu na prvi dodir i super lako je dozirati silu kočenja jednim prstom bez obzira na brzinu.
Zaštita od vjetra sa podignutim vizirom bolja od 1250 a sa spuštenim ista ili malo lošija...
Sjedalo je uže tvrđe i neudobnije od 1250 kao i položaj u vožnji gdje su noge savijenije i u drugačijem položaju, nema više dizanja i spuštanja vozačkog sica već postoji mehanizam čijim preklapanjem se podigne zadnji dio sica, prilično neudobno i beskorisno.
Sam motor je manji od 1250 i ako pričamo o udobnost inferioran starom modelu pa mi se nameće zaključak da BMW ovim modelom pokušava privući mlađu populaciju koju je smetala robustnost klasičnog GS-a a udobnost im nije primarna.
Meni kojem su udobnost i vozne karakteristike na prvom mjestu ostaje nadati se da će 1400 GS biti evolucija klasičnog GS-a a ako se to ne desi onda ponovno isprobati Multicu ili 1290...