novi V strom 1000 servis

bdrazen50

Member
ima li neki servis na području grada zagreba koji zna servisirati novi v strom?
 
Zadnji puta mi se nije svidio postupak. Kupio sam kod njih skupi komad dodatne opreme za koji treba desetak minuta da ga pričvrste za što nisu imali vremena. A ja sam imao vremena doći skroz do njih po to. Sada više nemam vremena.
 
bdrazen50 said:
Zadnji puta mi se nije svidio postupak. Kupio sam kod njih skupi komad dodatne opreme za koji treba desetak minuta da ga pričvrste za što nisu imali vremena. A ja sam imao vremena doći skroz do njih po to. Sada više nemam vremena.

:LOL: :LOL:

 
bdrazen50 said:
kaj nisu oni za honde i kawasaki?
nije motor svemirski brod, promijenio sam do sad 5 motora različite marke i sve ih servisiram kod istog servisera i više sam nego zadovoljan s njim(salona moto Jukić).Princp je isti sve su ostalo nijanse :mrgreen: :mrgreen:
 
geronimo43 said:
nije motor svemirski brod, promijenio sam do sad 5 motora različite marke i sve ih servisiram kod istog servisera i više sam nego zadovoljan s njim(salona moto Jukić).Princp je isti sve su ostalo nijanse :mrgreen: :mrgreen:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Djizus Krajst...
Eto zasto je moto bransa u banani.. poradi ovog shvacanja...
Znam Jukica, dobar je... ali da servisira kvalitetno 5 brendova nisam znao...pa mora da je ulozio par stotina tisuca eura u alate, jer se drugacije to ne moze...
...sve dok se servis svodi na izmjenu tekucina, lanaca i disk plocica sve je ok... no kad se problem pojavi pa kad lampice popale i nece da se pogase ...
Eeeee onda bi svi da ovlasteni servis to caskom popravi za par kunica... 😂😂😂😂
 
samo ti plaćaj ovlaštene, nemam ja ništa protiv.meni je čovjek jučer promjenio ulje motul 7100 10 w 40 3,2 litre, filter, dotegao lanac ,montirao led žmigavce i pregledao cijeli motor za 450 kuna, više bi potrošio da sam ga sam mijenjao jer bi morao kupiti 4 litre po najpovoljnijih 100  kuna na siluxu.Bio cijelo vrijeme tu i sve nadgledao.Za ponjedjeljak smo dogovorili reparaciju prednje vilice i zamjenu svih tekućina za 700 kuna, koliko bi mi uzeli u ovlaštenom za ovo, vjerovatno bar duplo više. 90% servisa se svodi na ovo i ne vidim razloga zašto on to nebi napravio kvalitetnije od nekog mulca na praksi u ovlaštenom servisu.Što se tiče lampica i gašenja ja sa tim za sada nemam problema a kad budem imao sigurno ih neću riješavati u ovlaštenom ma koliko to strašno zvučalo. Za usporedbu prije 3 godine sam radio auto nakon prometne u ovlaštenom.Kad su  završili nakon 3 mjeseca natezanja brat bratu pola stvari na njemu su sfušarili(cifra je bila preko 40000kuna). Uzeo sam auto jer nisam više imao živaca natezati se s njima. Da sam bio pametan uzeo bi 30000 što mi je nudilo osiguranje i napravio auto za 10000 kvalitetnije nego što su to oni napravili i 20000 uzeo u džep.Auto su oni zaprimili a većinu posla obavili kooperanti kod kojih sam ga i ja mogao odvesti. Koliko čujem u Europi održavanje auta ili motora u ovlaštenom servisu više nije uvjet za garanciju i ne vidim razloga zašto to nebi moglo biti i kod nas.
 
pegaso said:
Pa zar kod nas to ne vrijedi,mislim održavanje-garancija
Jesmo li mi u eu ili nismo?
neznam ja nikad ne kupujem nove aute i motore, garancija me ne zanima jer ćeš je i onako platiti kroz cijene servisa u ovlaštenom a i hebeš novi motor koji se pokvari u garanciji i ne može izgurati dvi godine bez kvara  :mrgreen:. Servisna knjižica mi ne znači apsolutno ništa jer sam gledao na svoje oči kako se štancaju...U pravilu kupujem motore i aute stare 2-3 godine,sa malo kilometara u vrhunskom stanju, kad naleti prilika. Vozim 2-3 godine uredno održavam i prije većih zahvata  prodam,motore vozim do 50000km, aute do 100000. Na motorima se ne izgubi puno, u zadnje vrijeme se i zaradi :mrgreen:, na autima se izgubi malo više ali u pravilu imam vozilo staro 4-5 godina. Sa ovim motorem, gsx 1250 fa imam problem, kilometraža se bliži 50000km a ja neznam šta bi uzeo, ništa me ono baš ne pogađa u rangu sport tourera ili eventualno tourera do 10000€ i 1000cm  a ovaj mi je nekako prirastao srcu  :0648:
 
geronimo43 said:
samo ti plaćaj ovlaštene, nemam ja ništa protiv.meni je čovjek jučer promjenio ulje motul 7100 10 w 40 3,2 litre, filter, dotegao lanac ,montirao led žmigavce i pregledao cijeli motor za 450 kuna, više bi potrošio da sam ga sam mijenjao jer bi morao kupiti 4 litre po najpovoljnijih 100  kuna na siluxu.Bio cijelo vrijeme tu i sve nadgledao.Za ponjedjeljak smo dogovorili reparaciju prednje vilice i zamjenu svih tekućina za 700 kuna, koliko bi mi uzeli u ovlaštenom za ovo, vjerovatno bar duplo više. 90% servisa se svodi na ovo i ne vidim razloga zašto on to nebi napravio kvalitetnije od nekog mulca na praksi u ovlaštenom servisu.Što se tiče lampica i gašenja ja sa tim za sada nemam problema a kad budem imao sigurno ih neću riješavati u ovlaštenom ma koliko to strašno zvučalo. Za usporedbu prije 3 godine sam radio auto nakon prometne u ovlaštenom.Kad su  završili nakon 3 mjeseca natezanja brat bratu pola stvari na njemu su sfušarili(cifra je bila preko 40000kuna). Uzeo sam auto jer nisam više imao živaca natezati se s njima. Da sam bio pametan uzeo bi 30000 što mi je nudilo osiguranje i napravio auto za 10000 kvalitetnije nego što su to oni napravili i 20000 uzeo u džep.Auto su oni zaprimili a većinu posla obavili kooperanti kod kojih sam ga i ja mogao odvesti. Koliko čujem u Europi održavanje auta ili motora u ovlaštenom servisu više nije uvjet za garanciju i ne vidim razloga zašto to nebi moglo biti i kod nas.
U jebote, bas sam naivan... ja mislio da u ovlastenim servisima rade neki dobro placeni iskusni majstori, a ne samo segrti koji sve shebu ali ipak kad izuce zanat postaju vrhunski majstori za fuseraj kod kuce ili u svojim neopremljenim garazama, sve pod izlikom da su oni radili kod ovlastenog....😂👍

Odrzavanje kod ovlastenog nije uvjet garancije ali moras dokazati da neovlasteni kod kojeg si servisirao je postovao upute proizvodzaca tijekom servisiranja... e to je kvaka.. to se ne moze bez spocijalnih alata koje imaju ovlasteni... Uvoznici i distributeri MORAJU sve alate prodati svima, samo je pitanje cijene za ovlastene i neovlastene.. Tu su to elegantno rijesili, ugovorni partneri imaju odredjeni popust, neugovorni nemaju... pa onda dijagnosticki alati i servisni setovi kostaju i po nekoliko stotina tisuca dolara.. tko voli nek izvoli...
I ima jos jedna zaboravljena sitnica koja sve vise isplivava na povrsinu... GOOD WILL WARRANTY ...to sigugno neces steci servisiranjem kod neovlastenog...

Primjer, zena kupila novi auto prije tri godine sa tri godine tvornicke garancije, nakon tri godine servisiranja u grupi ovlastenih, garancija se produzava na jos tri uz good will do deset godina... znaci 6 godina full tvornicke garancije za razliku u cijeni servisiranja manju od 500 dolara kroz taj period !!!! Pa moras pod tim uvjetima biti kompletan idiot za otici kod neovlastenog...
Istini za volju i nisam zadovoljan sa servisima ponajvise jer su jako bizi pa ne posvecuju dovoljno vremena strankama,  mislim da moze biti bolje, ali opet me boli briga dobijemo zamjensko vozilo za taj dan i znam tocno koliko cu platiti tri godine unaprijed...
 
Darrth kome ti to objasnjavas...
Znas kako je kod nas.
Svatko gleda kako zajebat ovog drugog bio to ovlasteni ili neki drugi kupac. Svi smo najpametniji i znamo bolje od proizvodaca.

Prije ili poslije svi dodu placuci kod ovlastenog ili kupis motor koji je totalno razj..... Opet zavisi od marke do marke....  :jesus:
 
svak ima pravo raspolagati sa svojim novcem kako hoće. meni je na jednom japanskom autu otišlo kvačilo. Ponuda za promijeniti u ovlaštenom 0ko 5000 kuna. To kvačilo nije prizveo proizvođač auta nego valeo. Samo za kvačilo, da sam ga kupio kod njih bi platio oko 3000 kuna. Meni nije bilo teško otići do tokića i sa popoustom na karticu to kvačilo dobiti za 1000 kuna. Moj meštar u garaži bez specijalnog alata mi ga je promjenio za 700 kuna. Vozi već dvije godine bez problema tako da mogu reći da ga je sigurno dobro napravio i bez toga svemirskog alata. I da što se tiče majstor Jukića, prilično sam siguran da se malo njih kuži bolje u motore, bar što se tiče splitskog okruženja pa taman ne imao sav specijalni alat za promjeniti lanac, svjećice i svemirsku opremu za v stroma

evo jedan citat iz teme servisi i oprema
"prvi servis suzuki GSX-S 1000, ulje filter, ruke, 900 kn, previse?"  hajde ti meni sad reci šta je on njemu radio za 900 kuna??? ima materijala brat bratu 300-350 kuna i pola sata posla, ne hvala pa taman garancija bila doživotna jer bi se ovih tvojih 500 dolara vrlo brzo istopilo.Kad dođe do ozbiljnijeg kvara vrlo je upitno hoće li to garancija pokriti, ima toga puno što piše malim slovima. To što proizvođači izmišljaju te specijalne alate i razna čuda ide sigurno njima u prilog a ne nama vozačima i cilj je uništiti konkurenciju tipa Jukić koji pošteno i kvalitetno radi po razumnim cijenama
 
S obzirom da se navode cijene u doloresima to nije u ljepoj našoj,u njoj je malo drugačije
Kad sam vani nikako se ne sjetim pitat ljude da li kod njih novi motor mora na servis na 1000 km
Jebate nekad sam moro vozit yuga 45 na prvi servis sa 1tk al njemu su barem glavu morali dotezat pa hajd onda u sput i ulje i filtere
Uz današnje matrijale koji kurac servis na 1tk osim za uzet lovu
 
pegaso said:
S obzirom da se navode cijene u doloresima to nije u ljepoj našoj,u njoj je malo drugačije
Kad sam vani nikako se ne sjetim pitat ljude da li kod njih novi motor mora na servis na 1000 km
Jebate nekad sam moro vozit yuga 45 na prvi servis sa 1tk al njemu su barem glavu morali dotezat pa hajd onda u sput i ulje i filtere
Uz današnje matrijale koji kurac servis na 1tk osim za uzet lovu
Pa nije tajna da se naši ovlašteni znaju poigrati sa brojkama što se tiče učestalosti servisa od onih koje je propisao proizvođač :misli:
 
ne kužim, smo u australiji ili hrvatskoj??  :misli:
znam bar 5 ovlaštenih servisa na mojem području koji su izgubili titulu jer su muljali, a "nerješive" probleme ionako rješava netko drugi..
 
pegaso said:
S obzirom da se navode cijene u doloresima to nije u ljepoj našoj,u njoj je malo drugačije
Kad sam vani nikako se ne sjetim pitat ljude da li kod njih novi motor mora na servis na 1000 km
Jebate nekad sam moro vozit yuga 45 na prvi servis sa 1tk al njemu su barem glavu morali dotezat pa hajd onda u sput i ulje i filtere
Uz današnje matrijale koji kurac servis na 1tk osim za uzet lovu
MOONSHIELD said:
ne kužim, smo u australiji ili hrvatskoj??  :misli:
znam bar 5 ovlaštenih servisa na mojem području koji su izgubili titulu jer su muljali, a "nerješive" probleme ionako rješava netko drugi..
Kakve veze ima di smo... ionako se ide k globalizaciji i prizivaju se europski ili svjetski standardi...
u Hr sam radio 20 godina, i na kojem je to podrucju bilo 5 ovladtenih moto servisa koji su nesto grdo shebali?????  vidim nista se nije promijenilo... nazalost..

Tu je 1000 km servis obveza za sve moto brandove... barem onih 8 koje mi imamo u ponudi... japanska cetvorka, tri europska i neki tajvanski... koliko znam svugdje je isto..
Kod nekih brandova je prvi servis zapravo i najvazniji servis ikada... . poglavito vrijedi za europske...kod Aprilije je to gotovo biti ili ne biti.. ispravno odrzavani V4 idu i idu i idu i idu... pokoji stator, no nista vise nego recimo suzuki ili kawasaki... prvi servis NIKADA NIJE samo izmjena ulja i filtera...
Radim u ovlastenim moto servisima od 1992 i to malo iskustva mi kaze da na putu zaradis, a na cupriji izgubis i vise ...
No svakome svoje... jasno je da je kod manje kompliciranih i starijih motora lili auta lakse zaobici ovlastenog ali razvojem elektronike i tehnike to postaje suluda igra ... bas me zanima kako neovlasteni repariraju elektronske prednje vilice bez specijalnih alata a da se ne vidi da je ista dirano ? ..  i apsolutno vrijedi: sto vise znam, znam da nista ne znam...  i s time bih okoncao... sorry na uplitanju... bas sam bedak .... za mene EOD 😉




 
DaRRth Vader said:
Kakve veze ima di smo... ionako se ide k globalizaciji i prizivaju se europski ili svjetski standardi...
u Hr sam radio 20 godina, i na kojem je to podrucju bilo 5 ovladtenih moto servisa koji su nesto grdo shebali?????  vidim nista se nije promijenilo... nazalost..
s obzirom da si i ti u priču nekako upleo ženin auto, pomislio sam da pričamo (i) o auto servisima...

valjda znaš otkud si otišao i kako ovdje stvari funkcioniraju, ovdje će te prije prejebati "ovlašteni", nego lokalni mehaničar i to je po meni prosta balkanska logika, bez obzira što ti mislio o tome

uostalom, pričamo o prostom suzukiju, taj motor se praktički neizmjenjen proizvodi već 15ak godina, agregat se ugrađuje (ili ugrađivao) i duže u raznorazne suzuki/kawasaki/cagiva permutacije, ne kužim kome i čemu filozofiranje oko servisa, ne znam jukića, ali po pričama, on bilo što vezano uz taj motor mora odraditi s pola gasa (y)