viktor moto sportbdrazen50 said:ima li neki servis na području grada zagreba koji zna servisirati novi v strom?
bdrazen50 said:Zadnji puta mi se nije svidio postupak. Kupio sam kod njih skupi komad dodatne opreme za koji treba desetak minuta da ga pričvrste za što nisu imali vremena. A ja sam imao vremena doći skroz do njih po to. Sada više nemam vremena.
nije motor svemirski brod, promijenio sam do sad 5 motora različite marke i sve ih servisiram kod istog servisera i više sam nego zadovoljan s njim(salona moto Jukić).Princp je isti sve su ostalo nijansebdrazen50 said:kaj nisu oni za honde i kawasaki?
geronimo43 said:nije motor svemirski brod, promijenio sam do sad 5 motora različite marke i sve ih servisiram kod istog servisera i više sam nego zadovoljan s njim(salona moto Jukić).Princp je isti sve su ostalo nijanse
neznam ja nikad ne kupujem nove aute i motore, garancija me ne zanima jer ćeš je i onako platiti kroz cijene servisa u ovlaštenom a i hebeš novi motor koji se pokvari u garanciji i ne može izgurati dvi godine bez kvara . Servisna knjižica mi ne znači apsolutno ništa jer sam gledao na svoje oči kako se štancaju...U pravilu kupujem motore i aute stare 2-3 godine,sa malo kilometara u vrhunskom stanju, kad naleti prilika. Vozim 2-3 godine uredno održavam i prije većih zahvata prodam,motore vozim do 50000km, aute do 100000. Na motorima se ne izgubi puno, u zadnje vrijeme se i zaradi , na autima se izgubi malo više ali u pravilu imam vozilo staro 4-5 godina. Sa ovim motorem, gsx 1250 fa imam problem, kilometraža se bliži 50000km a ja neznam šta bi uzeo, ništa me ono baš ne pogađa u rangu sport tourera ili eventualno tourera do 10000€ i 1000cm a ovaj mi je nekako prirastao srcu :0648:pegaso said:Pa zar kod nas to ne vrijedi,mislim održavanje-garancija
Jesmo li mi u eu ili nismo?
U jebote, bas sam naivan... ja mislio da u ovlastenim servisima rade neki dobro placeni iskusni majstori, a ne samo segrti koji sve shebu ali ipak kad izuce zanat postaju vrhunski majstori za fuseraj kod kuce ili u svojim neopremljenim garazama, sve pod izlikom da su oni radili kod ovlastenog....😂👍geronimo43 said:samo ti plaćaj ovlaštene, nemam ja ništa protiv.meni je čovjek jučer promjenio ulje motul 7100 10 w 40 3,2 litre, filter, dotegao lanac ,montirao led žmigavce i pregledao cijeli motor za 450 kuna, više bi potrošio da sam ga sam mijenjao jer bi morao kupiti 4 litre po najpovoljnijih 100 kuna na siluxu.Bio cijelo vrijeme tu i sve nadgledao.Za ponjedjeljak smo dogovorili reparaciju prednje vilice i zamjenu svih tekućina za 700 kuna, koliko bi mi uzeli u ovlaštenom za ovo, vjerovatno bar duplo više. 90% servisa se svodi na ovo i ne vidim razloga zašto on to nebi napravio kvalitetnije od nekog mulca na praksi u ovlaštenom servisu.Što se tiče lampica i gašenja ja sa tim za sada nemam problema a kad budem imao sigurno ih neću riješavati u ovlaštenom ma koliko to strašno zvučalo. Za usporedbu prije 3 godine sam radio auto nakon prometne u ovlaštenom.Kad su završili nakon 3 mjeseca natezanja brat bratu pola stvari na njemu su sfušarili(cifra je bila preko 40000kuna). Uzeo sam auto jer nisam više imao živaca natezati se s njima. Da sam bio pametan uzeo bi 30000 što mi je nudilo osiguranje i napravio auto za 10000 kvalitetnije nego što su to oni napravili i 20000 uzeo u džep.Auto su oni zaprimili a većinu posla obavili kooperanti kod kojih sam ga i ja mogao odvesti. Koliko čujem u Europi održavanje auta ili motora u ovlaštenom servisu više nije uvjet za garanciju i ne vidim razloga zašto to nebi moglo biti i kod nas.
Pa nije tajna da se naši ovlašteni znaju poigrati sa brojkama što se tiče učestalosti servisa od onih koje je propisao proizvođač :misli:pegaso said:S obzirom da se navode cijene u doloresima to nije u ljepoj našoj,u njoj je malo drugačije
Kad sam vani nikako se ne sjetim pitat ljude da li kod njih novi motor mora na servis na 1000 km
Jebate nekad sam moro vozit yuga 45 na prvi servis sa 1tk al njemu su barem glavu morali dotezat pa hajd onda u sput i ulje i filtere
Uz današnje matrijale koji kurac servis na 1tk osim za uzet lovu
pegaso said:S obzirom da se navode cijene u doloresima to nije u ljepoj našoj,u njoj je malo drugačije
Kad sam vani nikako se ne sjetim pitat ljude da li kod njih novi motor mora na servis na 1000 km
Jebate nekad sam moro vozit yuga 45 na prvi servis sa 1tk al njemu su barem glavu morali dotezat pa hajd onda u sput i ulje i filtere
Uz današnje matrijale koji kurac servis na 1tk osim za uzet lovu
Kakve veze ima di smo... ionako se ide k globalizaciji i prizivaju se europski ili svjetski standardi...MOONSHIELD said:ne kužim, smo u australiji ili hrvatskoj?? :misli:
znam bar 5 ovlaštenih servisa na mojem području koji su izgubili titulu jer su muljali, a "nerješive" probleme ionako rješava netko drugi..
s obzirom da si i ti u priču nekako upleo ženin auto, pomislio sam da pričamo (i) o auto servisima...DaRRth Vader said:Kakve veze ima di smo... ionako se ide k globalizaciji i prizivaju se europski ili svjetski standardi...
u Hr sam radio 20 godina, i na kojem je to podrucju bilo 5 ovladtenih moto servisa koji su nesto grdo shebali????? vidim nista se nije promijenilo... nazalost..