NSR izbacuje ulje iz mjenjaca na odusak

mbeber said:
Neznam... Semerizi su nas kostali cca 200kn+ brtve + ruke negdje cca 600-700kn a masinu smo dobili za 500kn preko veze di smo bili sigurni da ce raditi 100%. Zato smo uzeli novu masinu. Mogu ti se raspitati za semeringe ak hoces jer mi je Top-Moto blizu.  :)

Masina jos uvijek ide, cuo sam s deckom. Dali smo mu i ovu staru masinu a posto je decko mehanicar, otvoril ju je i reko je da je i malo zacvikalo klip te ona stara masina nebi dugo izdrzala. Znaci, dobro smo napravili....  :)

Eto.....

Ako mislis da su samo semerinzi, mjenjaj samo to a ak je nekaj drugo...
U tom slucaju kad si imao provjerenu masinu a ova je bila kazes pri kraju onda je ipak to isplativije (y)
 
spominje se semering...Nevjerujem da je on kriv.Jer da je semering crko....kao prvo motor bi jako dimio...jer bi vukao ulje iz mjenjaca...Dakle...nebi bilo ulja u masini....A ovaj ga baca van. Motor nebi imao minimum...i nebi isao kako treba...jer bi vukao "falši zrak".....I da se benza natalozi u karteru....onda bi to ulje bilo full rijetko...i mirisalo bi na benzin..... :misli:
 
ja mislim da je semering radilice, imao sam slucajeva kad je isto izbacivalo na odusak, ali nije dimio..mozda je semering obrnuto postavljen, pa propusta u getribu ali ne sise u karter
 
yatasaki said:
ja mislim da je semering radilice, imao sam slucajeva kad je isto izbacivalo na odusak, ali nije dimio..mozda je semering obrnuto postavljen, pa propusta u getribu ali ne sise u karter

Mislis da je neko vec mjenjao pa ga krivo stavio  :misli:
 
Motor je kod mene vec 4 godine i tek juce je pocelo ovo da se desava....nikada nisam rastavljeo ni mjenjac a ni radilicu skidao...samo klip i karike sam mijenjao...
 
probaj tu cijev malo podignuti...neka bude malo vislja u odnosu na sam odusak u bloku....Na autima se zna desiti kada ljudi sami mijenjaju cijev oduska...pogotovo kada sami izvlace drugu..duzu cijev iz bloka...pa je prestrmo stave....tada prilikom voznje ulje curi van...u sitnim kapljicama...Mora biti odredeni polozaj te cijevi...nesmije padati prestrmo dolje....Digni malo cijev..pa probaj napraviti krug...i vidi sta se desava.. (y)
 
ja sam imao nsr 125. i od silnog turiranja izbilo mi semering na radilici :mrgreen:. motor je popio sve ulje iz mjenjaca poceo kliziti kuplung jako dimio i radio na 4 tisuce okretaja. dali ti normalno radi motor na leru?
 
Radi mi normalno na leru....sada pada kisa pa kad bude lijepo vrijeme dizem cijev od oduska pa cu testirati...javljam rezultate
 
Definitivno je semering na radilici,
Ista stvar mi se dogadjala na Tuareg rally.Nije nista jace dimil.
Nakon promjene semeringa to se vise nije ponavljalo.
 
Da gubi sbagu da,ali kompresiju ne!
 
A rs250 said:
Da gubi sbagu da,ali kompresiju ne!

Pa kako gubi snagu, a ne kompresiju...valjda se snaga gubi gubitkom kompresije....ako ne kompresija u ovom slucaju sta utice na gubitak snage.....???
 
pa kako ce gubiti kompresiju ako se kompresija desava u cilindru a ne u mašini gdje je radilica..bar tak ja mislim  :misli:
 
Najednostavine receno gubi pritisak u karteru kada klip ide prema dole,manjom snagom i brzinom salje benzin kroz protocne..
Ako je semering samo potrosen,to se ne osjeti drasticno,ako je bas pukla opruga,ispao ili se pokidao,tescko ces upaliti mootor i ako upali jako ce puno da dimi i da masti svjecu...