Obavezno osiguranje motocikla u EU

Ma kod nas je sve mućka, ja vozim auto od 96, 2005 god kupio auto na leasing , i nakon četiri godine viš ti vraga sad ko mulac ispočetka  0% .
 
ropee said:
Ma kod nas je sve mućka, ja vozim auto od 96, 2005 god kupio auto na leasing , i nakon četiri godine viš ti vraga sad ko mulac ispočetka  0% .
zasto? :misli:
 
mac said:
zasto? :misli:

Nakon 3 godineako nemas registrirano nista na sebe  gubis bonitet i kreces od o% kao da si pocetnik..
Nekome pase tako, a ovce samo sute .. :shock:
 
Bubbica said:
Nakon 3 godineako nemas registrirano nista na sebe  gubis bonitet i kreces od o% kao da si pocetnik..
Nekome pase tako, a ovce samo sute .. :shock:
sto se nisi snasao...ja se jesam...kostalo ali isplatilo se
 
Bubbica said:
Kada bismo bili slozni koliko nismo, mislim da bi masovna odjava motora u jesen urodila plodom, samo to moraju biti tisuce odjavljenih motora.
Tada bi valjda dok bi svima vracali porez i otete šolde kao i osiguranje, doslo im iz dupeta u glavu.
A ne da ja placam sa 50% popusta skoro 3000 kuna godisnje registracije!

Sa godišnjim porezom i više od 3000 t/kn, a da ne spominjem razlike u cijenama osiguranja po različitim gradovima :palacdolje:
Brod su svrstali sa Zagrebom i imaju najskuplje osiguranje :palacdolje:
Čista diskriminacija :x
 
xx-SB said:
Sa godišnjim porezom i više od 3000 t/kn, a da ne spominjem razlike u cijenama osiguranja po različitim gradovima :palacdolje:
Brod su svrstali sa Zagrebom i imaju najskuplje osiguranje :palacdolje:
Čista diskriminacija :x
to mi nikad nije bilo jasno...po kojim kriterijima se to odlucuje? :misli:
 
mac said:
to mi nikad nije bilo jasno...po kojim kriterijima se to odlucuje? :misli:

Takozvane rizicne skupine, a zagreb je u prvoj grupi
Sto je i logicno s obzirom na broj vozila i vozaca, najvise nesreca u Zgb pa onda i osiguranja dizu premiju da im zarada nebi padala.
To imamo jedino mi, ostale normalne zemlje placaju uvijek isto..
 
Razmišljao sam i o "snalaženju" i "zaobilaženju" ali problem je što su osiguranja umrežena i da ti srede policu sa 50% ti platiš za prvu godinu cca110% ali nitko ti ne garantira da po tom broju police stvarni vlasnik neće na godinu produžiti osiguranje.  :palacdolje:
 
Osiguranja realno imaju veći profit godišnji od banaka,pogledajte kod nas nije ni jedno osiguranje propalo, a razlike u cijenama polica to stoji i to su jako velike razlike u cijeni za isti automobil registriran u ZG, Rijeci ,Puli , ili nekom manjem mjestu razlika je do cca 30%
 
ropee said:
Razmišljao sam i o "snalaženju" i "zaobilaženju" ali problem je što su osiguranja umrežena i da ti srede policu sa 50% ti platiš za prvu godinu cca110% ali nitko ti ne garantira da po tom broju police stvarni vlasnik neće na godinu produžiti osiguranje.  :palacdolje:

Zavisno koju vezu imas, ja sam platio normalnu cijenu 50% za sina (govorimo o motoru) i tako je dobio 50% vec drugu registraciju(bas neki dan ponovo registrirao bez problema).
Danas mislim  da je malo teze, no cujem da se kod euroherca i jadranskog jos uvijek moze srediti bonitet od 50%..
 
Bubbica said:
Zavisno koju vezu imas, ja sam platio normalnu cijenu 50% za sina (govorimo o motoru) i tako je dobio 50% vec drugu registraciju(bas neki dan ponovo registrirao bez problema).
Danas mislim  da je malo teze, no cujem da se kod euroherca i jadranskog jos uvijek moze srediti bonitet od 50%..
cini mi se da je ovo za pp :misli:
 
ma da malo je teže, da se riješiti, no ja sam lani imao jednu nezgodnu situaciju da sam otišao na put i zaboravio na registraciju vozila,pa sam ga morao osigurati i registrirati u Zagrebu.